Ogłoszenie z dnia 2024-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00581756/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie drzew i krzewów na terenach Gminy Miasto Stargard będących w utrzymaniu Zarządu Usług Komunalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Usług Komunalnych w Stargardzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321277180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pierwszej Brygady 35
1.5.2.) Miejscowość: Stargard
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 834 18 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zuk@zuk-stargard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk-stargard.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_stargard/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie drzew i krzewów na terenach Gminy Miasto Stargard będących w utrzymaniu Zarządu Usług Komunalnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-044e0939-e577-4830-a998-0bd3d9d298f5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00653710
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00581756
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac związanych z utrzymaniem drzew i krzewów na terenach Gminy - Miasto Stargard będących w utrzymaniu Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie, a w szczególności:
1) wykonywaniu wycinek drzew i krzewów wraz z usunięciem bryły korzeniowej,
2) usuwaniu wiatrołomów i wiatrowałów wraz z usunięciem bryły korzeniowej
(na podstawie oględzin przeprowadzonych przez Wykonawcę niezwłocznie po zaprzestaniu wichury oraz wg wskazań Zamawiającego, Straży Miejskiej, Straży Pożarnej, Policji),
3) usuwaniu odrostów drzew,
4) wykonywaniu cięć pielęgnacyjnych, sanitarnych i technicznych drzew i krzewów,
5) strzyżeniu i formowaniu krzewów oraz żywopłotów,
6) wykonywanie wiązań zapobiegających rozłamaniu lub odpadaniu konarów drzew,
7) usuwaniu skutków nagłych zjawisk atmosferycznych w postaci złamanych gałęzi,
oraz
8) wykonanie wszelkich innych, niewymienionych w pkt 1) – 7) prac niezbędnych
dla osiągnięcia zamierzonego celu (rezultatu technicznego, funkcjonalnego
i użytkowego). Dla uznania, że prace takie nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia muszą być spełnione następujące warunki:
a) prace wykonywane są w granicach określonych SWZ,
b) rodzaj prac nie wykracza tematycznie i branżowo poza zakres zagadnień opisywanych SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 962226,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2545279,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 962226,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GUR_SPED Tomasz Gurak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8541361653
7.3.3) Ulica: Norwida 18a
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wycinka drzew, cięcia techniczne, sanitarne, usunięcie wiatrołomów pielęgnacja drzew i krzewów
Udział 50%
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 962226,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2026-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI STARGARD
- Remont toalet ze zmianą układu pomieszczeń wraz z przebudową otworów drzwiowych w Szkole podstawowej w Grzędzicach, dz. Nr geod. 238/2 obr. Grzędzice gm. Stargard
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 10 w Stargardzie
- Modernizacja nawierzchni fragmentów ulic Towarowej i Kwiatowej w Stargardzie
- Kompleksowy, wielobranżowy nadzór inwestorski w trakcie realizacji inwestycji pn. "Budowa Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w SPWZOZ w Stargardzie w celu poprawy dostępności do opieki długoterminowe...".
- Modernizacja boiska do piłki nożnej przy ul. Armii Krajowej w Stargardzie
- Budowa oświetlenia ulicy Składowej w Stargardzie
więcej: przetargi STARGARD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Pełczyńskiej 114 i 114a we Wrocławiu, wraz z zagospodarowaniem terenu
- "Utrzymanie zabytkowej Palmiarni w Legnicy w ramach zadania "Utrzymanie terenów zieleni"
- Pielęgnacja małych drzew rosnących na terenie miasta i gminy Polkowice
- Wycinka drzew wraz z utylizacją drewna, uporządkowaniem terenu i wykonaniem nasadzeń zastępczych na nieruchomościach będących w Zasobie KOWR OT w Szczecinie
- usługi leśne - 2006.
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2006 r.
więcej: Usługi pielęgnacji drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.