Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00573871/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie stałych usług utrzymania urządzeń i instalacji elektrycznych
w obiektach Zamawiającego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "ZAKŁAD UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH RUDNO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280320880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rudno 17
1.5.2.) Miejscowość: Rudno
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 664742152
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zuokrudno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zuokrudno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zuokrudno.ezamawiajacy.pl/app/login1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie stałych usług utrzymania urządzeń i instalacji elektrycznychw obiektach Zamawiającego”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45af3930-9213-4212-b7c2-b2f5f78255ba
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00652419
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00573871
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP1/ZP/14/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 167626,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac obejmuje wykonywanie zleconych przez Zamawiającego prac elektrycznych :
bieżących napraw, usuwanie awarii, wykonywanie konserwacji, przeglądy, pomiary elektryczne, modernizacje.
Zakres zamówienia obejmuje: instalacje elektryczne, linie kablowe, instalacje odgromowe , agregaty prądotwórcze, szafy sterownicze, złącza kablowe, stacje transformatorową , urządzenia elektryczne, zasilanie i sterowanie linią technologiczną hali sortowni, pompownie, zasilanie i sterowanie instalacji do stabilizacji BIODEGMA, motoreduktory.
Miejsce wykonywania prac : Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Rudno 17, Stacja przeładunkowa Iława, Stacja przeładunkowa Lipowiec, Stacja Przeładunkowa Półwieś.
Obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymanie instalacji i urządzeń elektrycznych we właściwym stanie i zapewnienie ich prawidłowego działania. Wykonawca wykona wszystkie prace związane z przedmiotem zamówienia na zlecenie Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu terminu wykonania prac. Koszty dojazdów do obiektów Zamawiającego po stronie Wykonawcy. Wykonawca za wykonane czynności będzie zobowiązany do wystawienia faktury na podstawie sporządzonego kosztorysu, oraz protokołu. Kosztorys musi zawierać wykaz materiałów z podaniem cen, oraz stawkę godzinową za wykonaną usługę.
Wykonawca w przypadku nagłych awarii, które powodują przestój w ciągu technologicznym Zakładu przystąpi do ich usunięcia w terminie jak najszybszym, jednak nie później niż 3 godz. po zgłoszeniu awarii. Jeżeli Wykonawca nie będzie w stanie przyjechać w wyznaczonym terminie, wyznaczy firmę zastępczą która usunie awarię. Wykonawca na własny koszt zagospodaruje zdemontowane niesprawne materiały/części/urządzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71314100-3 - Usługi elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201843,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226024,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201843,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ENTELBUD Tomasz Gasparewicz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Elektrycznych i Technicznych EL-TRONIC Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7412046989
7.3.3) Ulica: ul. Turystyczna 5,
7.3.4) Miejscowość: Ostróda
7.3.5) Kod pocztowy: 14-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201843 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI RUDNO
więcej: przetargi RUDNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektu magazynowego na wyposażenie i sprzęt p.poż. w Goniądzu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wykonywanie przeglądów i prac konserwacyjnych zespołów prądotwórczych zainstalowanych w Uniwersytecie Warmińsko -Mazurskim w Olsztynie.
- "Termomodernizację budynku Ośrodka Kultury w Młynarach"
- Zaprojektowanie i wykonanie klimatyzacji w pokojach na III piętrze Hotelu Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu w trybie .....
- PROJEKTY BUDOWLANE I WYKONAWCZE NA BUDOWĘ : DRÓG, OŚWIETLENIA, UZBROJENIA WOD-KAN., CMENTARZA, DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ, SZKÓŁ, OBIEKTÓW SPORTOWYCH.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.