Ogłoszenie z dnia 2025-07-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego oraz czynności przeglądowych instalacji zespołów prądotwórczych w COO i ZCOO.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrala
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000017756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szamocka 3, 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-748
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 667 17 03
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatDZP@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego oraz czynności przeglądowych instalacji zespołów prądotwórczych w COO i ZCOO.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f6a4dbf-670c-4161-b576-199e051c445b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00320114
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00574714/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Serwis pogwarancyjny czynności przeglądowych instalacji zespołów prądotwórczych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zus.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zus.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Szczegółowe postanowienia zostały zawarte w SWZ. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez Platformę zakupową, umożliwiającą obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektroniczne.
3. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy zakupowej na subdomenie Zamawiającego https://zus.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
4. Szczegółowe warunki zostały określone w pkt 1.5. SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zus.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Szczegółowe postanowienia zostały zawarte w SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.1. W zamówieniach publicznych, Zamawiający jako administrator danych osobowych, obowiązany jest do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności:
1.1.1. wykonawcy będącego osobą fizyczną,
1.1.2. wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,
1.1.3. pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),
1.1.4. członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),
1.1.5. osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Pozostałe, szczegółowe postanowienia zawarte są w pkt 12. ppkt 12.2. SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 993200.271.146.2025-DZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. część A – Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego i czynności przeglądowych instalacji zespołów prądotwórczych w lokalizacji COO przy ul. Szamockiej 3, 5, 01 – 748 Warszawa.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1a do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zadania
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji naprawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część B - Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego i czynności przeglądowych instalacji zespołów prądotwórczych w lokalizacji ZCOO przy ul. Czerniakowskiej 16, 00 – 701 Warszawa.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1b do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zadania
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji naprawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
I. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące:1. Zdolności technicznej lub zawodowej dla części A i B:
dla części A - pkt 4.1.1.4.1. SWZ:
1) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyła w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, posiadającą łącznie:
- aktualne uprawnienia elektryczne (świadectwa kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji do 1 kV zespołów prądotwórczych o mocy powyżej 50 kW);
- przeszkolenie techniczne w zakresie serwisowania urządzeń, które są objęte przedmiotowym serwisem pogwarancyjnym;
- minimum 24 miesięczne doświadczenie w zakresie serwisowania urządzeń, które są objęte przedmiotowym serwisem pogwarancyjnym;
2) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej jedną usługę, w ramach której świadczony był w sposób należyty przez okres minimum 12 kolejnych miesięcy w sposób ciągły, serwis gwarancyjny lub pogwarancyjny instalacji zespołów prądotwórczych – instalacji systemu zasilania rezerwowego.
dla części B - pkt 4.1.1.4.2. SWZ:
1) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyła w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, posiadającą łącznie:
- aktualne uprawnienia elektryczne (świadectwa kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji do 1 kV zespołów prądotwórczych o mocy powyżej 50 kW);
- przeszkolenie techniczne w zakresie serwisowania urządzeń, które są objęte przedmiotowym serwisem pogwarancyjnym;
- minimum 24 miesięczne doświadczenie w zakresie serwisowania urządzeń, które są objęte przedmiotowym serwisem pogwarancyjnym;
2) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej jedną usługę, w ramach której świadczony był w sposób należyty przez okres minimum 12 kolejnych miesięcy, w sposób ciągły, serwis gwarancyjny lub pogwarancyjny instalacji zespołów prądotwórczych – instalacji systemu zasilania rezerwowego.
Uwaga 1. dotyczy części A i B
Zamawiający dopuszcza wskazanie przez Wykonawcę tej samej osoby w obu częściach zamówienia.
Uwaga 2. dotyczy części A i B
Zamawiający uzna usługę wykonywaną nadal, jeżeli do upływu terminu składania ofert Wykonawca zrealizował ww. usługę serwisową przez okres minimum kolejnych 12 miesięcy w sposób ciągły.
Uwaga 3. dotyczy części A i B
Zamawiający dopuszcza wskazanie przez Wykonawcę tej samej usługi w obu częściach zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Jak wskazano w pkt 5.5. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
2. Oświadczenia Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby
o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 4.1.1.4.1.1. i 4.1.1.4.2.1. SWZ, Wykonawca składa wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z zakresem określonym we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3A i 3B do SWZ.
Wykaz składany wraz z ofertą.
2. Na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 4.1.1.4.1.2. i 4.1.1.4.2.2. SWZ, Wykonawca składa wykaz wykonanych lub wykonywanych usług (co najmniej jednej usługi), zgodnie ze wzorem który stanowi odpowiednio Załącznik nr 9A i 9B do SWZ, wraz z załączeniem dowodów, określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 4.4.1.1. SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazujespełnianie warunku udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Zasady dotyczące składania oraz formy oświadczenia określone w pkt 4.4.1.1. SWZ stosuje się.
W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu.
Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, sporządzone zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 5 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z § 14 Zmiana Umowy PPU, które stanowią załącznik nr 2 do SWZ (Niniejszy wzór umowy obejmuje postanowienia dotyczące obu części zamówienia. W zakresie każdej części zamówienia zostanie zawarta odrębna umowa, której postanowienia zostaną odpowiednio dostosowane, względem oferty wybranej w danej części zamówienia).7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-18 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zus.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-18 13:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy:1.1. Część A – na okres 36 miesięcy, jednak nie wcześniej niż od dnia 05.08.2025 r.;
1.2. Część B – na okres 12 miesięcy, jednak nie wcześniej niż od dnia 05.08.2025 r.;
2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontu pompy na przepompowni Zbiornika Wodnego Przeczyce w Boguchwałowicach, gm. Mierzęcice, pow. będziński, woj. śląskie - etap I
- Dostawa zestawów do badania jałowości, w systemie zamkniętym próbek ciekłych w strzykawkach.
- Usługi konserwacji i naprawy instalacji sanitarnej: wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania oraz zapewnienie do wykonania tych usług niezbędnych materiałów i części wymiennych
- 430/2025-Remont - naprawa pokrycia papowego i obróbek blacharskich oraz wymiana instalacji odgromowej na budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Drozdowej 5A w Warszawie.
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 571 w zakresie budowy drogi dla pieszych na odcinku od km ok. 16+700 do km ok. 17+450" - nr postępowania 164/25
- Usługa żywienia uczniów wraz z prowadzeniem stołówki w Zespole Szkół nr 129
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego oraz czynności przeglądowych instalacji zespołów prądotwórczych w COO i ZCOO.
- Usunięcie usterek pokontrolnych instalacji elektrycznych w dwóch domach studenckich Zamawiającego wraz z ponownym wykonaniem badań i pomiarów instalacji elektrycznej
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.