Ogłoszenie z dnia 2024-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00577282/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
D/79/2024 Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego oraz rozbudowa systemu do zarządzania sesjami symulacyjnymi w WCSM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10060901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
D/79/2024 Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego oraz rozbudowa systemu do zarządzania sesjami symulacyjnymi w WCSM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b74a387-8007-4371-b7a4-bea4a47248f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00648958
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00101449/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.31 [44] Sprzęt multimed. (RTV, projektory, tablice interakt.,odbiorniki TV, rejestr. i odtw. AV, nagłośn., aparaty fot., kamery, projektory mult., ekrany projek.) - AKTUALIZACJA wrzesień
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577282
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/79/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – Zakup i dostawa kompaktowego aparatu fotograficznego wraz z akcesoriami na potrzeby Instytutu Historii Uniwersytetu Opolskiego - 1 szt.1. Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 1 stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.
3. Zamawiający wymaga by dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia (odpowiednio dla części zamówienia) został wniesiony (i uruchomiony jeżeli dotyczy) do pomieszczeń wyznaczonych przez Zamawiającego.
4. Przedmiot zamówienia musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5. Wykonawca w Formularzu ofertowym – w załączniku nr 1 do SWZ zobowiązany jest wskazać dane dotyczące zaoferowanego przedmiotu zamówienia, tj. nazwę producenta, nazwę zaoferowanego urządzenia, typ lub model (odpowiedni do części).
Jeżeli zachodzi taka konieczność i dla jednoznacznego określenia oferowanego przedmiotu zamówienia, wymagane jest wskazanie dodatkowych informacji, Wykonawca jest zobligowany do ich wskazania, tak aby nie było dla stron postępowania wątpliwości jaki przedmiot zamówienia oferuje Wykonawca.
Brak w ofercie informacji umożliwiającej dokonanie jednoznacznej identyfikacji oferowanego produktu Zamawiający uzna jako niezgodność oferty z treścią SWZ i odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy.
6. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie do trzydziestu [ 30 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy dla części nr 1.
7. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 6 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może wskazać krótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż siedem [ 7 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy dla części nr 1.
8. Wykonawca na przedmiot zamówienia udziela dwudziestu czterech [ 24 ] miesięcy gwarancji dla części nr 1.
9. Okres gwarancji wskazany w pkt. 8 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38651000-3 - Aparaty fotograficzne
4.5.5.) Wartość części: 3008,13 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – Zakup i dostawa projektora przenośnego dla Wydziału Nauk o Polityce i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Opolskiego - 1 szt.1. Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 2 stanowi załącznik nr 1.2 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.
3. Zamawiający wymaga by dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia (odpowiednio dla części zamówienia) został wniesiony (i uruchomiony jeżeli dotyczy) do pomieszczeń wyznaczonych przez Zamawiającego.
4. Przedmiot zamówienia musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5. Wykonawca w Formularzu ofertowym – w załączniku nr 1 do SWZ zobowiązany jest wskazać dane dotyczące zaoferowanego przedmiotu zamówienia, tj. nazwę producenta, nazwę zaoferowanego urządzenia, typ lub model (odpowiedni do części).
Jeżeli zachodzi taka konieczność i dla jednoznacznego określenia oferowanego przedmiotu zamówienia, wymagane jest wskazanie dodatkowych informacji, Wykonawca jest zobligowany do ich wskazania, tak aby nie było dla stron postępowania wątpliwości jaki przedmiot zamówienia oferuje Wykonawca.
Brak w ofercie informacji umożliwiającej dokonanie jednoznacznej identyfikacji oferowanego produktu Zamawiający uzna jako niezgodność oferty z treścią SWZ i odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy.
6. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie do czternastu [ 14 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy dla części nr 2.
7. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 6 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może wskazać krótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż siedem [ 7 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy dla części nr 2.
8. Wykonawca na przedmiot zamówienia udziela dwudziestu czterech [ 24 ] miesięcy gwarancji dla części nr 2.
9. Okres gwarancji wskazany w pkt. 8 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 2032,52 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – Zakup i dostawa tablicy interaktywnej do Biura WCSM Wydziału Lekarskiego jako element do wsparcia dydaktycznego - 1 szt.1. Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 2 stanowi załącznik nr 1.3 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.
3. Zamawiający wymaga by dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia (odpowiednio dla części zamówienia) został wniesiony (i uruchomiony jeżeli dotyczy) do pomieszczeń wyznaczonych przez Zamawiającego.
4. Przedmiot zamówienia musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5. Wykonawca w Formularzu ofertowym – w załączniku nr 1 do SWZ zobowiązany jest wskazać dane dotyczące zaoferowanego przedmiotu zamówienia, tj. nazwę producenta, nazwę zaoferowanego urządzenia, typ lub model (odpowiedni do części).
Jeżeli zachodzi taka konieczność i dla jednoznacznego określenia oferowanego przedmiotu zamówienia, wymagane jest wskazanie dodatkowych informacji, Wykonawca jest zobligowany do ich wskazania, tak aby nie było dla stron postępowania wątpliwości jaki przedmiot zamówienia oferuje Wykonawca.
Brak w ofercie informacji umożliwiającej dokonanie jednoznacznej identyfikacji oferowanego produktu Zamawiający uzna jako niezgodność oferty z treścią SWZ i odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy.
6. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie do trzydziestu [ 30 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy dla części nr 3.
7. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 6 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może wskazać krótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż siedem [ 7 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy dla części nr 3.
8. Wykonawca na przedmiot zamówienia udziela dwudziestu czterech [ 24 ] miesięcy gwarancji dla części nr 3.
9. Okres gwarancji wskazany w pkt. 8 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31711200-5 - Elektroniczne tablice punktacyjne
4.5.5.) Wartość części: 8137,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 – Rozbudowa posiadanego systemu do zarządzania sesjami symulacyjnymi w WCSM wraz z kamerami i rejestratorem.1. Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 2 stanowi załącznik nr 1.4 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.
3. Zamawiający wymaga by dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia (odpowiednio dla części zamówienia) został wniesiony (i uruchomiony jeżeli dotyczy) do pomieszczeń wyznaczonych przez Zamawiającego.
4. Przedmiot zamówienia musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5. Wykonawca w Formularzu ofertowym – w załączniku nr 1 do SWZ zobowiązany jest wskazać dane dotyczące zaoferowanego przedmiotu zamówienia, tj. nazwę producenta, nazwę zaoferowanego urządzenia, typ lub model (odpowiedni do części).
Jeżeli zachodzi taka konieczność i dla jednoznacznego określenia oferowanego przedmiotu zamówienia, wymagane jest wskazanie dodatkowych informacji, Wykonawca jest zobligowany do ich wskazania, tak aby nie było dla stron postępowania wątpliwości jaki przedmiot zamówienia oferuje Wykonawca.
Brak w ofercie informacji umożliwiającej dokonanie jednoznacznej identyfikacji oferowanego produktu Zamawiający uzna jako niezgodność oferty z treścią SWZ i odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy.
6. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie do trzydziestu [ 30 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy dla części nr 4.
7. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 6 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może wskazać krótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż siedem [ 7 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy dla części nr 4.
8. Wykonawca na przedmiot zamówienia udziela dwudziestu czterech [ 24 ] miesięcy gwarancji dla części nr 4.
9. Okres gwarancji wskazany w pkt. 8 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32333200-8 - Kamery wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo
4.5.5.) Wartość części: 15853,65 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 12.11.2024 r. do godz. 13:00, w Części nr 1 przedmiotowego postępowania złożono dwie [ 2 ] oferty, z których jedna [ 1 ] została odrzucona (oferta nr 2). Oferta podlegająca ocenie na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych w pkt. 19 Specyfikacji warunków zamówienia, została złożona na wartość 5 758,86 zł.
Cena najkorzystniejszej oferty (oferta nr 7) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w wysokości 4 500,00 zł brutto.
Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do wysokości najkorzystniejszej oferty, tj. do kwoty 5 758,86 zł co czyni zasadnym unieważnienie części nr 1 przedmiotowego postępowania.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2118,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2337,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2118,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Migda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261657078
7.3.3) Ulica: Opaczewska 7 lok. 16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-368
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2118,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7995,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7995,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7995,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Igor Krzemiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542599675
7.3.3) Ulica: Katowicka 10/6
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-061
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7995,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19497,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19497,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19497,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CSM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133844103
7.3.3) Ulica: Wieniawskiego 55o/12
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-330
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IKSU SALE & SERVICES IGOR KRZEMIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
IKSU SALE & SERVICES IGOR KRZEMIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19497,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- Dostawa wraz z montażem zabezpieczeń techniczno-ochronnych w Oddziale Zewnętrznym w Opolu Aresztu Śledczego w Opolu
- Zakup serwera na potrzeby wydziałów Starostwa Powiatowego w Opolu w budynku przy ul. 1 Maja 29
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników wraz z oprogramowaniem umożliwiającym elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne oraz odbiór tablic rejestracyjnych ....
- Wykonanie działań ochronnych w rezerwatach przyrody Gogolińskie Gniewosze, Lesisko i Srebrne Źródła - II termin.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Gmina Osieczna cyberbezpiecznym samorządem
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania oświatą i jednostkami nieoświatowymi w Gminie Miejskiej Mielec - II postępowanie
- Migracja środowiska Microsoft Exchange Server 2016 do wersji Exchange Server Subscription Edition (SE)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





