eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzUsługi prania i czyszczenia chemicznego zaopatrzenia mundurowego na rzecz 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grudziądzu w roku 2025



Ogłoszenie z dnia 2024-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi prania i czyszczenia chemicznego zaopatrzenia mundurowego na rzecz
13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grudziądzu w roku 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261483290

1.5.8.) Numer faksu: 261483222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/999292

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi prania i czyszczenia chemicznego zaopatrzenia mundurowego na rzecz
13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grudziądzu w roku 2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acb3e04f-7088-4fe4-827b-892b248510f4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00648741

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00229299/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Usługi pralnicze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00548375

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 98/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 575560,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług prania i czyszczenia chemicznego zaopatrzenia mundurowego na rzecz 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grudziądzu w roku 2025.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) pranie wodne bez wykończenia z jednoczesną dezynfekcją chemiczno-termiczną ~ 10 000 kg;
2) pranie wodne z wykończeniem z jednoczesną dezynfekcją chemiczno-termiczną ~ 55 000 kg, obejmujące:
 pranie wodne z krochmaleniem, maglowaniem lub prasowaniem, suszeniem i naprawą;
 pranie wodne z prasowaniem, suszeniem i naprawą (bielizny fasonowej oraz innej bielizny wymagającej prasowania po praniu).
Ponadto przedmioty umundurowania i wyekwipowania poddane muszą być płukaniu w płynie zapobiegającym elektryzowaniu się, wpływającym na miękkość i poprawiającym komfort użytkowania.
3) czyszczenie chemiczne z jednoczesną dezynfekcją chemiczno-termiczną ~ 4 000 kg;
4) czyszczenie i dezynfekcja obuwia ok. 3 000 par;
5) naprawę drobnych uszkodzeń (wszywanie zamków, przyszywanie guzików, troczków, obszywanie brzegów, wciąganie gumek lub sznurków, cerowanie itp.).
6) suszenie;
7) dokonywanie po praniu wstępnej selekcji przedmiotów zaopatrzenia mundurowego
i wyekwipowania polegającej na kwalifikacji wstępnej przedmiotów przeznaczonych do dalszego użytkowania oraz przeznaczone do wybrakowania, pakowanie ich osobno oraz oznakowanie przedmiotów przeznaczonych do wybrakowania symbolem „X”;
8) składanie, pakowanie przedmiotów umundurowania i wyekwipowania po praniu i czyszczeniu chemicznym asortymentowo w folię - bieliznę i pościel, w worki lub pojemniki - części umundurowania – zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do umowy.
9) w przypadku wypranej pościeli będzie ona wykończona według przyjętych zasad tj. wykrochmalona, wymaglowana, wyprasowana, złożona i opakowana w folie.
Miejsca odbioru przedmiotu usługi:
1) 8 KP BOT - kompleks koszarowy przy ul. Jagiełły 6, Grudziądz;
2) Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) – kompleks koszarowy w m. Grupa gm. Dragacz, przy
ul. Dworcowej 6A;
3) 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy – kompleks koszarowy przy ul. Legionów 54, Grudziądz (magazyn mundurowy);
4) Jednostka Wojskowa 1109 – kompleks koszarowy przy ul. Hallera 60, Grudziądz;
5) Jednostka Wojskowa 3136 i 3 PS – kompleks koszarowy przy Al. 3 Maja 4, Chełmno;
6) Jednostka Wojskowa 3537 – kompleks koszarowy przy ul. Czwartaków 1, Brodnica.
Odbiór i zwrot przedmiotów po wykonaniu usług (w tym załadunek i wyładunek) musi nastąpić transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko w miejsca wskazane przez Zamawiającego do magazynów wymiennych i magazynu mundurowego wyłącznie w obecności upoważnionych do odbioru i zwrotu przedmiotów przedstawiciela Wykonawcy
W przypadku, gdy ustalony dzień tygodnia odbioru przedmiotów zaopatrzenia mundurowego do prania i czyszczenia lub dostarczenia po wykonanej usłudze przypada na dzień wolny od pracy lub realizacja w danym dniu będzie niemożliwa z przyczyn leżących po stronie danej jednostki wojskowej wskazanej jak w tabeli powyżej, odbiór i dostawa nastąpi po uzgodnieniu telefonicznym upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego lub danej jednostki.
Załadunek, rozładunek oraz transport zapewnia i organizuje we własnym zakresie i na swój koszt Wykonawca.
Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia szczegółowego nadzoru nad wykonywaniem usługi na każdym jej etapie, od momentu pakowania do prania – transportu – faktycznego prania – sprawdzenia i drobnych napraw – pakowania do transportu do danej jednostki wojskowej – przekazania, w szczególności gdy przedmioty zaopatrzenia mundurowego przekazane do wykonania usługi użytkowane są w pionie medycznym i żywnościowym w jednostkach wojskowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 645750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 821025,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 645750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: H2O-CHEMICAL Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9671402109

7.3.3) Ulica: Srebrna 43

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-461

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 645750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 364 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie publiczne będzie realizowane sukcesywnie w terminie 364 dni kalendarzowych począwszy od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.