Ogłoszenie z dnia 2024-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00571763/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
- 2024/BZP 00578784/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
D/84/2024 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774527062
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10074031.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
D/84/2024 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40ce6206-40d8-4d6f-ab3b-2611f5047d25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00648286
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00101449/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.23 [46] Urządzenia drukująco-kopiujące (kserokopiarki, drukarki, skanery i urządzenia wielofunkcyjne) - AKTUALIZACJA kwiecień
1.2.26 [45] Komputery stacjonarne i przenośne w tym tablety i monitory - AKTUALIZACJA maj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia w częściach 1 – 4 wspófinansowany w ramach projektu pt. „Wypracowanie rozwiązań służących przeciwdziałaniu migracji osób młodych z terenów dotkniętych depopulacją” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) FERS.01.02-IP.06-001/24. Okres realizacji od 01.05.2024 r. do 31.12.2027 r.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00571763
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/84/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – Zakup i dostawa laptopów na potrzeby projektu pt. „Wypracowanie rozwiązań służących przeciwdziałaniu migracji osób młodych z terenów dotkniętych depopulacją” – 2 szt.1. Opis przedmiotu zamówienia ujęto w załączniku nr 1A do SWZ.
2. Wykonawca w ofercie (odpowiednio w załączniku nr 1 do SWZ - odpowiednio do części) zobowiązany jest wskazać nazwę/model/typ/kod/symbol producenta jednoznacznie określający oferowany przedmiot zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać dane określające oferowany przedmiot zamówienia - w sposób umożliwiający Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.
Jeżeli zachodzi taka konieczność, i dla jednoznacznego określenia oferowanego przedmiotu zamówienia, wymagane jest wskazanie dodatkowych informacji Wykonawca jest zobligowany do ich wskazania, tak aby nie było dla stron postępowania wątpliwości jaki przedmiot zamówienia oferuje Wykonawca.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę sprzętu samodzielnie konfigurowanego, dla którego nie występuje nazwa/model/typ/kod/symbol jednoznacznie określający przedmiot zamówienia, i którego parametrów Zamawiający nie może sprawdzić również w ogólnodostępnych źródłach, Wykonawca zobowiązany jest w ofercie jednoznacznie wskazać dane techniczne zaoferowanego sprzętu, odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, poprzez dołączenie szczegółowej specyfikacji technicznej zaoferowanego sprzętu.
Jeżeli dla spełnienia wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia konieczne jest zastosowanie dodatkowych rozwiązań (niestosowanych standardowo) Wykonawca w ofercie zobowiązany jest jednoznacznie wskazać, iż takie dodatkowe rozwiązanie oferuje.
3. Wykonawca udziela Zamawiającemu dwudziestu czterech [ 24 ] miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia.
4. Okres gwarancji wskazany w pkt. 3 jest okresem minimalnym. Wykonawca
w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.
5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi czternaście [ 14 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
6. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 5 jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji na oferowany przedmiot zamówienia jednak nie krótszy niż trzy [3] dni kalendarzowe; pkt. 19.2.3 SWZ stosuje się
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 13656,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – Zakup i dostawa laptopów na potrzeby projektu pt. „Wypracowanie rozwiązań służących przeciwdziałaniu migracji osób młodych z terenów dotkniętych depopulacją” – 3 szt.1. Opis przedmiotu zamówienia ujęto w załączniku nr 1B do SWZ.
2. Wykonawca w ofercie (odpowiednio w załączniku nr 1 do SWZ - odpowiednio do części) zobowiązany jest wskazać nazwę/model/typ/kod/symbol producenta jednoznacznie określający oferowany przedmiot zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać dane określające oferowany przedmiot zamówienia - w sposób umożliwiający Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.
Jeżeli zachodzi taka konieczność, i dla jednoznacznego określenia oferowanego przedmiotu zamówienia, wymagane jest wskazanie dodatkowych informacji Wykonawca jest zobligowany do ich wskazania, tak aby nie było dla stron postępowania wątpliwości jaki przedmiot zamówienia oferuje Wykonawca.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę sprzętu samodzielnie konfigurowanego, dla którego nie występuje nazwa/model/typ/kod/symbol jednoznacznie określający przedmiot zamówienia, i którego parametrów Zamawiający nie może sprawdzić również w ogólnodostępnych źródłach, Wykonawca zobowiązany jest w ofercie jednoznacznie wskazać dane techniczne zaoferowanego sprzętu, odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, poprzez dołączenie szczegółowej specyfikacji technicznej zaoferowanego sprzętu.
Jeżeli dla spełnienia wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia konieczne jest zastosowanie dodatkowych rozwiązań (niestosowanych standardowo) Wykonawca w ofercie zobowiązany jest jednoznacznie wskazać, iż takie dodatkowe rozwiązanie oferuje.
3. Wykonawca udziela Zamawiającemu dwudziestu czterech [ 24 ] miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia.
4. Okres gwarancji wskazany w pkt. 3 jest okresem minimalnym. Wykonawca
w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.
5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi czternaście [ 14 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
6. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 5 jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji na oferowany przedmiot zamówienia jednak nie krótszy niż trzy [3] dni kalendarzowe; pkt. 19.2.3 SWZ stosuje się
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 10078,86 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – Zakup i dostawa drukarek na potrzeby projektu pt. „Wypracowanie rozwiązań służących przeciwdziałaniu migracji osób młodych z terenów dotkniętych depopulacją” – 3 szt.1. Opis przedmiotu zamówienia ujęto w załączniku nr 1C do SWZ.
2. Wykonawca w ofercie (odpowiednio w załączniku nr 1 do SWZ - odpowiednio do części) zobowiązany jest wskazać nazwę/model/typ/kod/symbol producenta jednoznacznie określający oferowany przedmiot zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać dane określające oferowany przedmiot zamówienia - w sposób umożliwiający Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.
Jeżeli zachodzi taka konieczność, i dla jednoznacznego określenia oferowanego przedmiotu zamówienia, wymagane jest wskazanie dodatkowych informacji Wykonawca jest zobligowany do ich wskazania, tak aby nie było dla stron postępowania wątpliwości jaki przedmiot zamówienia oferuje Wykonawca.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę sprzętu samodzielnie konfigurowanego, dla którego nie występuje nazwa/model/typ/kod/symbol jednoznacznie określający przedmiot zamówienia, i którego parametrów Zamawiający nie może sprawdzić również w ogólnodostępnych źródłach, Wykonawca zobowiązany jest w ofercie jednoznacznie wskazać dane techniczne zaoferowanego sprzętu, odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, poprzez dołączenie szczegółowej specyfikacji technicznej zaoferowanego sprzętu.
Jeżeli dla spełnienia wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia konieczne jest zastosowanie dodatkowych rozwiązań (niestosowanych standardowo) Wykonawca w ofercie zobowiązany jest jednoznacznie wskazać, iż takie dodatkowe rozwiązanie oferuje.
3. Wykonawca udziela Zamawiającemu dwudziestu czterech [ 24 ] miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia.
4. Okres gwarancji wskazany w pkt. 3 jest okresem minimalnym. Wykonawca
w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.
5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi czternaście [ 14 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
6. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 5 jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji na oferowany przedmiot zamówienia jednak nie krótszy niż trzy [3] dni kalendarzowe; pkt. 19.2.3 SWZ stosuje się
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.5.) Wartość części: 2639,84 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 – Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby projektu pt. „Wypracowanie rozwiązań służących przeciwdziałaniu migracji osób młodych z terenów dotkniętych depopulacją” – 1 szt.1. Opis przedmiotu zamówienia ujęto w załączniku nr 1D do SWZ.
2. Wykonawca w ofercie (odpowiednio w załączniku nr 1 do SWZ - odpowiednio do części) zobowiązany jest wskazać nazwę/model/typ/kod/symbol producenta jednoznacznie określający oferowany przedmiot zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać dane określające oferowany przedmiot zamówienia - w sposób umożliwiający Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.
Jeżeli zachodzi taka konieczność, i dla jednoznacznego określenia oferowanego przedmiotu zamówienia, wymagane jest wskazanie dodatkowych informacji Wykonawca jest zobligowany do ich wskazania, tak aby nie było dla stron postępowania wątpliwości jaki przedmiot zamówienia oferuje Wykonawca.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę sprzętu samodzielnie konfigurowanego, dla którego nie występuje nazwa/model/typ/kod/symbol jednoznacznie określający przedmiot zamówienia, i którego parametrów Zamawiający nie może sprawdzić również w ogólnodostępnych źródłach, Wykonawca zobowiązany jest w ofercie jednoznacznie wskazać dane techniczne zaoferowanego sprzętu, odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, poprzez dołączenie szczegółowej specyfikacji technicznej zaoferowanego sprzętu.
Jeżeli dla spełnienia wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia konieczne jest zastosowanie dodatkowych rozwiązań (niestosowanych standardowo) Wykonawca w ofercie zobowiązany jest jednoznacznie wskazać, iż takie dodatkowe rozwiązanie oferuje.
3. Wykonawca udziela Zamawiającemu dwudziestu czterech [ 24 ] miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia.
4. Okres gwarancji wskazany w pkt. 3 jest okresem minimalnym. Wykonawca
w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.
5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi czternaście [ 14 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
6. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 5 jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji na oferowany przedmiot zamówienia jednak nie krótszy niż trzy [3] dni kalendarzowe; pkt. 19.2.3 SWZ stosuje się
4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 12200,81 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 – Zakup i dostawa specjalistycznego monitora na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego – 1 szt.1. Opis przedmiotu zamówienia ujęto w załączniku nr 1E do SWZ.
2. Wykonawca w ofercie (odpowiednio w załączniku nr 1 do SWZ - odpowiednio do części) zobowiązany jest wskazać nazwę/model/typ/kod/symbol producenta jednoznacznie określający oferowany przedmiot zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać dane określające oferowany przedmiot zamówienia - w sposób umożliwiający Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.
Jeżeli zachodzi taka konieczność, i dla jednoznacznego określenia oferowanego przedmiotu zamówienia, wymagane jest wskazanie dodatkowych informacji Wykonawca jest zobligowany do ich wskazania, tak aby nie było dla stron postępowania wątpliwości jaki przedmiot zamówienia oferuje Wykonawca.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę sprzętu samodzielnie konfigurowanego, dla którego nie występuje nazwa/model/typ/kod/symbol jednoznacznie określający przedmiot zamówienia, i którego parametrów Zamawiający nie może sprawdzić również w ogólnodostępnych źródłach, Wykonawca zobowiązany jest w ofercie jednoznacznie wskazać dane techniczne zaoferowanego sprzętu, odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, poprzez dołączenie szczegółowej specyfikacji technicznej zaoferowanego sprzętu.
Jeżeli dla spełnienia wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia konieczne jest zastosowanie dodatkowych rozwiązań (niestosowanych standardowo) Wykonawca w ofercie zobowiązany jest jednoznacznie wskazać, iż takie dodatkowe rozwiązanie oferuje.
3. Wykonawca udziela Zamawiającemu dwudziestu czterech [ 24 ] miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia.
4. Okres gwarancji wskazany w pkt. 3 jest okresem minimalnym. Wykonawca
w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.
5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi czternaście [ 14 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
6. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 5 jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji na oferowany przedmiot zamówienia jednak nie krótszy niż trzy [3] dni kalendarzowe; pkt. 19.2.3 SWZ stosuje się
4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 3332,52 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14145,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14145,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14145,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATABAJT Roik, Słowik, Mazurkiewicz S.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540403403
7.3.3) Ulica: Kośnego 50
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-372
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ATABAJT, ROIK, SŁOWIK, MAZURKIEWICZ, SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ATABAJT, ROIK, SŁOWIK, MAZURKIEWICZ, SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14145,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15682,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15682,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15682,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PWH WIP – Małgorzata Szczepanik-Grzywocz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422059243
7.3.3) Ulica: Wł. Reymonta 23
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15682,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 08.11.2024 r. do godz. 10:00, w niniejszym postępowaniu w części nr 3 nie złożono żadnej oferty.
Biorąc pod uwagę powyższe należy stwierdzić o unieważnieniu niniejszego postępowania w części nr 3 jako w pełni uzasadnione i stanowiące obowiązek Zamawiającego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7257,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7257,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7257,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sharp Electronics (Europe) GMBH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: HRB 12184
7.3.3) Ulica: Negelsweg 33-35
7.3.4) Miejscowość: Hamburg
7.3.5) Kod pocztowy: 20097
7.3.7.) Kraj: Niemcy
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7257,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 08.11.2024 r. do godz. 10:00, w niniejszym postępowaniu w części nr 5 nie złożono żadnej oferty.
Biorąc pod uwagę powyższe należy stwierdzić o unieważnieniu niniejszego postępowania w części nr 5 jako w pełni uzasadnione i stanowiące obowiązek Zamawiającego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Kompleksowa koncepcja techniczno-kosztowa zagospodarowania wód opadowych i roztopowych dla zlewni rzeki Malina w Opolu
- Remont zabytkowego spichlerza z Grudyni Małej położonego na terenie Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
- Indywidualne konsultacje z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego oraz wsparcia psychologiczno-pedagogicznego dla uczniów szkół kształcenia zawodowego z województwa opolskiego
- B/06/2025 Wykonanie robót budowlanych w budynkach Uniwersytetu Opolskiego
- Odnowa nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 426 na odcinku Zalesie Śląskie - rondo DK40 w km 30+596 do km 31+595
- sukcesywna dostawa artykułów spożywczych - warzyw i owoców dla Opolskiego Centrum Edukacji
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wyposażenie Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK"
- "Program Aktywny Maluch 2022-2029" - Dostawa wyposażenia
- "Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A."
- Dostawa, montaż i ustawienie elementów pierwszego wyposażenia żłobka w ramach Programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Doposażenie szkół podstawowych w ramach projektu pn.: ,,Organizacja zajęć pozalekcyjnych rozwijających kompetencje kluczowe w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Lubiewo"
- Remont Sali w Gminnym Ośrodku Kultury i Sportu w Strzałkowie
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.