Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00583458/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
- 2024/BZP 00589632/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana opraw oświetleniowych boisk na oprawy typu LED przy PSP nr 5, ZSP nr 2, PSP nr 27, IV LO i VII LO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Radomia
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji Urzędu Miejskiego w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7962817529
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kilińskiego 30
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwest@umradom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10065321.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana opraw oświetleniowych boisk na oprawy typu LED przy PSP nr 5, ZSP nr 2, PSP nr 27, IV LO i VII LO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bfc6f0d-6135-4ada-9242-c0a321a4c63c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00644659
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00560636/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Wymiana opraw oświetleniowych boisk na oprawy typu LED przy PSP nr 5, ZSP nr 2, PSP nr 27, IV LO i VII LO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00583458
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: In.III.271.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 210161,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kompleksów boisk sportowych „Moje boisko - ORLIK 2012” przy PSP Nr 5, ZSP nr 2, PSP nr 27, IV LO i VII LO w Radomiu, polegająca na wymianie istniejących opraw oświetleniowych na lampy typu LED.
2.1. Zakres prac składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) w zakresie dot. kompleksu boisk sportowych „Moje boisko - ORLIK 2012” przy PSP nr 5 ul. Sowińskiego 1 w Radomiu:
- Wymiana istniejących opraw metalohalogenkowych na oprawy typu LED
naświetlacz 96 LED o mocy 125W (rozsył wąski) – 16 szt.
naświetlacz 96 LED o mocy 125W (rozsył szeroki) – 8 szt.
naświetlacz 48 LED o mocy 63W (rozsył szeroki) – 6 szt.
- dostosowanie istniejących poprzeczek,
- wykonanie prób montażowych i pomiarów,
- uruchomienie oświetlenia.
2) w zakresie dot. kompleksu boisk sportowych „Moje boisko - ORLIK 2012” przy ZSP nr 2 ul. Gagarina 19 w Radomiu:
- Wymiana istniejących opraw metalohalogenkowych na oprawy typu LED
naświetlacz 96 LED o mocy 125W (rozsył wąski) – 16 szt.
naświetlacz 96 LED o mocy 125W (rozsył szeroki) – 8 szt.
naświetlacz 48 LED o mocy 63W (rozsył szeroki) – 8 szt.
- dostosowanie istniejących poprzeczek,
- wykonanie prób montażowych i pomiarów,
- uruchomienie oświetlenia.
3) w zakresie dot. kompleksu boisk sportowych „Moje boisko - ORLIK 2012” przy PSP nr 27 ul. Sadkowska 16 w Radomiu:
- Wymiana istniejących opraw metalohalogenkowych na oprawy typu LED
naświetlacz 96 LED o mocy 125W (rozsył wąski) – 16 szt.
naświetlacz 96 LED o mocy 125W (rozsył szeroki) – 8 szt.
naświetlacz 48 LED o mocy 63W (rozsył szeroki) – 2 szt.
naświetlacz 24 LED o mocy 31W (rozsył szeroki) – 8 szt.
- dostosowanie istniejących poprzeczek,
- wykonanie prób montażowych i pomiarów,
- uruchomienie oświetlenia.
4) ) w zakresie dot. kompleksu boisk sportowych „Moje boisko - ORLIK 2012” IV LO ul. Mariacka 25 w Radomiu:
- Wymiana istniejących opraw metalohalogenkowych na oprawy typu LED
naświetlacz 96 LED o mocy 125W (rozsył wąski) – 16 szt.
naświetlacz 96 LED o mocy 125W (rozsył szeroki) – 8 szt.
naświetlacz 48 LED o mocy 63W (rozsył szeroki) – 6 szt.
- dostosowanie istniejących poprzeczek,
- wciągnięcie dodatkowych przewodów w maszty,
- wykonanie prób montażowych i pomiarów,
- uruchomienie oświetlenia,
- wykonanie i montaż tablicy informacyjnej zgodniej z wymaganiami określonymi w zał. do SWZ.
5) ) w zakresie dot. kompleksu boisk sportowych „Moje boisko - ORLIK 2012” VII LO ul. Warszawska 12 w Radomiu:
- Wymiana istniejących opraw metalohalogenkowych na oprawy typu LED
naświetlacz 96 LED o mocy 125W (rozsył wąski) – 16 szt.
naświetlacz 96 LED o mocy 125W (rozsył szeroki) – 8 szt.
naświetlacz 48 LED o mocy 63W (rozsył szeroki) – 6 szt.
- dostosowanie istniejących poprzeczek,
- wykonanie prób montażowych i pomiarów,
- uruchomienie oświetlenia.
2.2. W/w zakres należy wykonać zgodnie z warunkami SWZ, w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162337,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 400242,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162337,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Slim Light Design Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223168236
7.3.3) Ulica: Cietrzewia 23
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-492
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162337,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Zakup karetek transportowych oraz sprzętu medycznego dla szpitali w Iłży i Pionkach na potrzeby OL i OC w powiecie radomskim
- Dostawa monitorów interaktywnych dla radomskich szkół w ramach projektu "Moja Droga do Włączenia - wsparcie edukacji włączającej w Radomiu"
- Dostawa artykułów biurowych.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH, HIGIENICZNYCH I INNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH
- zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach zadania pn. "Zakup sprzętu i wyposażenia oraz zapewnienie ciągłości dostaw usług w zakresie OLiOC w powiecie radomskim - ETAP I -2025"
- Dostawa materiałów zużywalnych, testów immunochromatograficznych, barwników i pozostałego drobnego asortymentu dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp.z o.o.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Niebylec
- Remont budynku Dyrekcji Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach
- Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Ryki
- Zakup urządzeń i wyposażenia magazynku OC na zadania związane z ochroną ludności i obroną cywilną
- "Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw w ramach Programu OL i OC w Powiecie Szydłowieckim".
- Dostawa agregatów prądotwórczych na przyczepie, walizkowych 2,2 kVA wraz z przedłużaczem, lamp warsztatowych oraz halogenów w ramach realizacji Programu OL i OC na lata 2025-2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





