Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00589575/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
- 2024/BZP 00600914/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej do budynku Kancelarii Senatu, przy ul. Smolnej 12, w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kancelaria Senatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001393800
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 6/8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-902
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@senat.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.senat.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-54de3841-9bf2-4715-a0e4-30317abfce481.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Kancelaria Senatu
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Kancelaria Senatu
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej do budynku Kancelarii Senatu, przy ul. Smolnej 12, w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54de3841-9bf2-4715-a0e4-30317abfce48
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00635625
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00256056/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa energii elektrycznej do budynku Kancelarii Senatu, w Warszawie przy ul. Smolnej 12.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00589575
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BPKO.SZP.350.30.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynku biurowego przy ul. Smolnej 12, w Warszawie, będącego w zarządzie Kancelarii Senatu.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywać przez 36 miesięcy albo do wyczerpania wartości brutto umowy, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi pierwsze. Przewiduje się rozpoczęcie realizacji umowy kompleksowej od 1 stycznia 2025 r.
3. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie trwania umowy wynosi
270 000 kWh. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej ma jedynie charakter orientacyjny, służący do porównania ofert i nie stanowi ze strony zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie z tytułu niewykorzystania przez zamawiającego podanej ilości energii.
4. Ewentualna zmiana szacunkowego zużycia energii nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii.
5. Miejsce dostarczania energii elektrycznej do budynku przy ul. Smolnej 12, w Warszawie: zaciski prądowe w rozdzielnicy w rozdzielni głównej 0,4 kV.
6. Miejscem pomiaru energii elektrycznej są miejsca zainstalowania przekładników pomiarowych prądowych. Pomiar dostarczanej energii elektrycznej realizowany jest poprzez układ pomiarowo-rozliczeniowy, który jest dostosowany do zasady TPA.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220846,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 483759,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220846,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: E.ON Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5250000794
7.3.3) Ulica: Wybrzeże Kościuszkowskie 41
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-347
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 600000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Dostawa akcesoriów do diatermii chirurgicznych na potrzeby Bloków Operacyjnych Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Kompleksowa wymiana źródeł światła z tradycyjnych na typu LED w instalacji oświetleniowej budynku.
- Remont instalacji odpływu ścieków z wpustów w pomieszczeniu kuchni w budynku nr 69
- Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji zewnętrznych urządzeń klimatyzacyjnych (dry-coolerów) dla COK w Centrali NBP w Warszawie
- Dostawa wyrobów medycznych określonych w 4 pakietach.
- Świadczenie na rzecz Uniwersytetu Warszawskiego usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej przewodowej realizowanej przez łącza cyfrowe ISDN oraz SIP Trunk do sieci publicznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 w Ząbkach
- "Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 2 w Ząbkach"
- Usługa kompleksowej dostawy energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby POSI
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów na terenie gminy Babice w okresie 01.07.2025-30.06.2027
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów Gminy Rokietnica.
- Zakup energii elektrycznej dla obiektów Uniwersytetu Bielsko-Bialskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.