Ogłoszenie z dnia 2024-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00618332/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
- 2025/BZP 00092226/01 - Wynik z dnia 2025-02-06
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie usługi Inwestora Zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa nowej siedziby Zakładu Informatyki Lasów Państwowych wraz z zagospodarowaniem terenu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych im. Stanisława Kostki Wisińskiego
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473215760
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Sękocin Stary, ul. Leśników 21C
1.4.2.) Miejscowość: Raszyn
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-090
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zilp.lasy.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zilp.lasy.gov.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00633681
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-12-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00618332
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
1. W zakresie doświadczenia :
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, co najmniej dwie usługi Inwestora Zastępczego obejmującego budowę budynku o pow. użytkowej co najmniej 500,00 m2.
UWAGA 1: Przez wykonanie usługi rozumie się proces budowlany zakończony uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
UWAGA 2: Niedopuszczalne jest, by wykonawca polegał na wiedzy i doświadczeniu grupy wykonawców (konsorcjum), której był członkiem przy innym zamówieniu, jeżeli faktycznie i konkretnie nie uczestniczył w jego realizacji (por. wyrok Trybunału Sprawiedliwości UE z 4 maja 2017 r. w sprawie C-387/14 Esaprojekt).
UWAGA 3: Zamawiający uzna również warunek za spełniony w przypadku świadczenia przez wykonawcę usługi „Inżyniera Kontraktu” w ramach kontraktów FIDIC.
2. w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia:
dysponuje bądź będzie dysponował osobami pełniącą funkcję:
1) Koordynatora realizacji inwestycji – osoba posiadająca doświadczenie w koordynowaniu inwestycji oraz w rozliczaniu z Generalnym Wykonawcą robót i dostaw, obejmującej minimum 2 budowy budynku o pow. użytkowej co najmniej 500,00 m2 zrealizowane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.
Po zmianie:
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
1. W zakresie doświadczenia :
1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, co najmniej jedną usługę Inwestora Zastępczego obejmującego budowę budynku o pow. użytkowej co najmniej 500,00 m2.
UWAGA 1: Przez wykonanie usługi rozumie się proces budowlany zakończony uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
UWAGA 2: Niedopuszczalne jest, by wykonawca polegał na wiedzy i doświadczeniu grupy wykonawców (konsorcjum), której był członkiem przy innym zamówieniu, jeżeli faktycznie i konkretnie nie uczestniczył w jego realizacji (por. wyrok Trybunału Sprawiedliwości UE z 4 maja 2017 r. w sprawie C-387/14 Esaprojekt).
UWAGA 3: Zamawiający uzna również warunek za spełniony w przypadku świadczenia przez wykonawcę usługi „Inżyniera Kontraktu” w ramach innych kontraktów.
2. w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia:
dysponuje bądź będzie dysponował osobami pełniącą funkcję:
1) Koordynatora realizacji inwestycji – osoba posiadająca doświadczenie w koordynowaniu inwestycji oraz w rozliczaniu z Generalnym Wykonawcą robót i dostaw, obejmującej minimum 2 budowy budynku o pow. użytkowej co najmniej 500,00 m2 zrealizowane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-12-06 10:00
Po zmianie:
2024-12-13 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-12-06 10:15
Po zmianie:
2024-12-13 10:15
INNE PRZETARGI RASZYN
- Wykonanie prac modernizacyjnych w budynku Domu Rolnika w Jaworowej stanowiącego lokalne centrum integracji
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku Domu Parafialnego na 4 oddziały przedszkolne wraz z zagospodarowaniem terenu
więcej: przetargi RASZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn.: Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej Powiatu Hrubieszowskiego - budynki Zespołu Szkół Nr 1
- Nadzór inwestorski w ramach zadania "Adaptacja miasta Dębica do zmian klimatu - Utworzenie Parku kieszonkowego przy parkingu dla autobusów - ul. Słoneczna w Dębicy"
- "Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlano-instalacyjnych, prac konserwatorskich oraz zagospodarowania terenu budynku przy ul. Okulickiego 9 w Radomiu w ramach projektu FEnIKS"
- Sprawowanie nadzoru konserwatorskiego nad realizacją robót budowlano instalacyjnych,prac konserwatorskich oraz zagospodarowanie terenu budynku przy ul. Okulickiego 9 w Radomiu w ramach projektu FEnIKS
- Przeprowadzenie okresowego przeglądu i inwentaryzacja poziomej osnowy geodezyjnej na obszarze Powiatu Tarnowskiego
więcej: Usługi nadzoru i kontroli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.