eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RaszynModernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania



Ogłoszenie z dnia 2025-07-17

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Raszyn

1.3.) Oddział zamawiającego: Raszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 2a

1.5.2.) Miejscowość: Raszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-090

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@raszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://raszyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51462f40-2103-4114-b7c0-db82af97bc81

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00331605

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042092/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.24 Modernizacja dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej z podziałem na zadania

1.1.25 Modernizacja dróg o nawierzchniach gruntowych na terenie Gminy Raszyn poprzez ułożenie betonowych płyt wielootworowych typu yomb z podziałem na zadania

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1145620

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/raszyn

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określone zostały w pkt. XII i XIII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE: administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Gmina Raszyn z siedzibą w Raszynie, Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, reprezentowana przez Wójta Gminy Raszyn,
e-mail: ratusz@raszyn.pl , tel. 22 7017777. Dane osobowe zawarte w ofertach, złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na: „Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania” znak sprawy: ZPiFZ.271.1.22.2025.IW, są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w oparciu o następujące przepisy prawa: ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu własnym postępowań o udzielenie zamówień publicznych. Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postępowania, mieści się w zakresie obowiązków ustawowych Urzędu Gminy jako zamawiającego w rozumieniu art. 4 ust. 1 ustawy PZP. Przetwarzanie tych danych jest niezbędne, aby Urząd Gminy mógł prawidłowo wypełniać nałożone na nie obowiązki. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo wglądu w swoje dane, prawo ich uzupełniania i poprawiania. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia swoich danych, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania i ochrony danych osobowych w powyższym celu dostępne są na BIP Urzędu w zakładce Przetwarzanie danych osobowych.

Ponadto, Urząd Gminy Raszyn wdrożył wewnętrzną procedurę dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów. Szczegółowe informacje oraz informacje oraz procedura dostępne są na BIP Urzędu
w Zarządzeniu nr 169/2024 Wójta Gminy Raszyn z dnia 25 września 2024 r.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPiFZ.271.1.22.2025.IW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – Modernizacja drogi gminnej o nawierzchni asfaltowej ul. Centralna na odcinkach:
A. ul. Centralna w miejscowości Puchały: od granicy gminy Michałowice (ul. Kasztanowa) do granicy działki ew. nr 211/8 (nowowybudowana nawierzchnia na wysokości posesji nr 50);
w zakresie działek ew. nr 1/3, 211/2, 211/6, 211/7 - długości 150 mb.
Kategoria Ruchu KR 3-4
B. ul. Centralna w miejscowości Falenty: od północnego wjazdu na parking przy Cmentarzu Parafialnym w Raszynie na długości 250 mb w stronę Al. Krakowskiej.
Kategoria Ruchu KR 3-4
Dla wykonania przedmiotu zamówienia jak wyżej, przewiduje się następujące asortymenty robót
w ramach modernizacji dróg o nawierzchni bitumicznej:
• Modernizacja nawierzchni asfaltowej poprzez ułożenie nakładki mineralno-asfaltowej:
- frezowanie istniejącej nawierzchni (10 cm),
- wywóz destruktu z terenu rozbiórki na odległość do 5 km,
- mechanicznie czyszczenie nawierzchni,
- ułożenie siatki antyspękaniowej
- skropienie emulsją asfaltową istniejącego podłoża pod każdą układaną warstwę
z mieszanki mineralno-asfaltowej
- wykonanie warstwy wiążącej mieszanką mineralno-asfaltową AC 16W grubości 6 cm,
- wykonanie nawierzchni (warstwa ścieralna) z mieszanki mineralno- asfaltowej AC 11S grubości 4 cm,
UWAGA:
Podane na druku formularza ofertowego ilości asortymentów robót są ilościami szacunkowymi. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości poszczególnych asortymentów robót
w zależności od stanu technicznego nawierzchni i potrzeb Zamawiającego. Wszelkie zmiany technologiczne muszą być uzgadniane z Zamawiającym a ich wykonanie tylko za zgodą Zamawiającego.


• Roboty dodatkowe w ramach modernizacji nawierzchni
- profilowanie pobocza gruntowego z nadaniem spadku w stronę rowu odparowująco – chłonnego.
Ustalenia zawarte w niniejszym opisie dotyczą robót w ramach modernizacji na drogach
o nawierzchni asfaltowej zarządzanych przez Gminę Raszyn zgodnie z załącznikiem nr 8.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy pzp.
Zakres w/w prac będzie dotyczył powtórzenia robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia podstawowego, tj. modernizacja kolejnych odcinków nakładki mineralno-asfaltowej, modernizacji nawierzchni, układania krawężników itp.
W/w roboty budowlane zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena - waga kryterium 60%
Okres gwarancji – waga kryterium 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - Modernizacja drogi gminnej o nawierzchni asfaltowej ul. Wybickiego w miejscowości Raszyn 02
Od ul. Sportowej do skrzyżowania z ul. Bema włącznie na długości 145 mb.
Kategoria Ruchu KR 1-2
• Modernizacja nawierzchni asfaltowej poprzez ułożenie nakładki mineralno-asfaltowej:
- frezowanie istniejącej nawierzchni 10 cm,
- wywóz destruktu z terenu rozbiórki na odległość do 5 km,
- mechanicznie czyszczenie nawierzchni,
- ułożenie siatki antyspękaniowej
- skropienie emulsją asfaltową istniejącego podłoża pod każdą układaną warstwę z mieszanki mineralno-asfaltowej
- wykonanie warstwy wiążącej mieszanką mineralno-asfaltową AC 16W grubości 6 cm,
- wykonanie nawierzchni (warstwa ścieralna) z mieszanki mineralno- asfaltowej AC 11S grubości 4 cm,

• Regulacja i wymiana istniejących urządzeń podziemnej infrastruktury technicznej:
- regulacja pionowa infrastruktury podziemnej (studni: kanalizacyjnych, wodociągowych,
teletechnicznych; zasuw, kratek ściekowych ulicznych)
- regulacja krat wpustu drogowego, pokryw studni oraz skrzynek ulicznych do zasuw

• Roboty dodatkowe w ramach modernizacji nawierzchni
- rozebranie istniejących krawężników
- ustawienie krawężników betonowych 15x30x100 cm wraz z ławą i oporem z betonu C12/15
Ustalenia zawarte w niniejszym opisie dotyczą robót w ramach modernizacji na drogach o nawierzchni asfaltowej zarządzanych przez Gminę Raszyn zgodnie z załącznikiem nr 8.
UWAGA:
Podane na druku formularza ofertowego ilości asortymentów robót są ilościami szacunkowymi. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości poszczególnych asortymentów robót
w zależności od stanu technicznego nawierzchni i potrzeb Zamawiającego. Wszelkie zmiany technologiczne muszą być uzgadniane z Zamawiającym a ich wykonanie tylko za zgodą Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy pzp.
Zakres w/w prac będzie dotyczył powtórzenia robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia podstawowego, tj. modernizacja kolejnych odcinków nakładki mineralno-asfaltowej, modernizacji nawierzchni, układania krawężników itp.
W/w roboty budowlane zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena - waga kryterium 60%
Okres gwarancji – waga kryterium 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 - Modernizacja drogi gminnej o nawierzchni gruntowej poprzez ułożenie betonowych płyt wielootworowych typu Yomb" ul. Żytnia w miejscowości Rybie, ul. Turkusowa w miejscowości Jaworowa, ul. Bursztynowa w miejscowości Podolszyn
• Modernizacja nawierzchni gruntowej:
- wykonanie koryta na głębokość 40 cm na całej szerokości drogi - 3 m,
- wywiezienie ziemi z terenu budowy na odległość do 5 km,
- profilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego,
- wykonanie podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm o grubości 30 cm wraz z podsypką wyrównującą o grubości do 2 cm,
- ułożenie płyt drogowych wielootworowych typu Yomb 100x75x12,5 cm wraz z wypełnieniem kruszywem frakcji 4/16 mm

• Roboty dodatkowe w ramach modernizacji nawierzchni
- regulacja pionowa infrastruktury podziemnej (studni: kanalizacyjnych, wodociągowych, teletechnicznych; zasuw, pokryw studni oraz skrzynek ulicznych do zasuw.


Ustalenia zawarte w niniejszym opisie dotyczą robót w ramach modernizacji na drogach
o nawierzchni gruntowej zarządzanych przez Gminę Raszyn zgodnie z załącznikiem nr 7 oraz załącznikiem nr 10.
Łączna długość – 880 mb, szerokość – 3 m.
UWAGA:
Podane na druku formularza ofertowego ilości asortymentów robót są ilościami szacunkowymi. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości poszczególnych asortymentów robót
w zależności od stanu technicznego nawierzchni i potrzeb Zamawiającego. Wszelkie zmiany technologiczne muszą być uzgadniane z Zamawiającym a ich wykonanie tylko za zgodą Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy pzp.
Zakres w/w prac będzie dotyczył powtórzenia robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia podstawowego, tj. modernizacja kolejnych odcinków nakładki mineralno-asfaltowej, modernizacji nawierzchni, układania krawężników itp.
W/w roboty budowlane zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena - waga kryterium 60%
Okres gwarancji – waga kryterium 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 - Modernizacja drogi gminnej o nawierzchni gruntowej poprzez ułożenie betonowych płyt wielootworowych typu Yomb" ul. Lee Marvina w miejscowości Sękocin Stary, droga na działce ew. nr 53/10 w miejscowości Dawidy Bankowe, ul. Heleny w miejscowości Dawidy Bankowe, ul. Migdałowa w miejscowości Łady (od strony ul. Miklaszewskiego)
• Modernizacja nawierzchni gruntowej:
- wykonanie koryta na głębokość 40 cm na całej szerokości drogi - 3 m,
- wywiezienie ziemi z terenu budowy na odległość do 5 km,
- profilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego,
- wykonanie podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm o grubości 30 cm wraz z podsypką wyrównującą o grubości do 2 cm,
- ułożenie płyt drogowych wielootworowych typu Yomb 100x75x12,5 cm wraz z wypełnieniem kruszywem frakcji 4/16 mm

• Roboty dodatkowe w ramach modernizacji nawierzchni
- regulacja pionowa infrastruktury podziemnej (studni: kanalizacyjnych, wodociągowych, teletechnicznych; zasuw, pokryw studni oraz skrzynek ulicznych do zasuw.

Ustalenia zawarte w niniejszym opisie dotyczą robót w ramach modernizacji na drogach
o nawierzchni gruntowej zarządzanych przez Gminę Raszyn zgodnie z załącznikiem nr 7 oraz załącznikiem nr 10.
Łączna długość – 750 mb, szerokość – 3 m..
UWAGA:
Podane na druku formularza ofertowego ilości asortymentów robót są ilościami szacunkowymi. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości poszczególnych asortymentów robót
w zależności od stanu technicznego nawierzchni i potrzeb Zamawiającego. Wszelkie zmiany technologiczne muszą być uzgadniane z Zamawiającym a ich wykonanie tylko za zgodą Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy pzp.
Zakres w/w prac będzie dotyczył powtórzenia robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia podstawowego, tj. modernizacja kolejnych odcinków nakładki mineralno-asfaltowej, modernizacji nawierzchni, układania krawężników itp.
W/w roboty budowlane zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena - waga kryterium 60%
Okres gwarancji – waga kryterium 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:
a) w zakresie posiadanego doświadczenia:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej:
- 2 (dwie) roboty budowlane polegające na budowie /rozbudowie /przebudowie /modernizacji dróg, placów o nawierzchni asfaltowej z o łącznej wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy zł) każda z robót – w przypadku składania oferty na zadanie nr 1;
- 2 (dwie) roboty budowlane polegające na budowie /rozbudowie /przebudowie /modernizacji dróg, placów o nawierzchni asfaltowej z o łącznej wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy zł) każda z robót – w przypadku składania oferty na zadanie nr 2;
- 2 (dwie) roboty budowlane polegające na budowie /rozbudowie /przebudowie /modernizacji dróg, placów o nawierzchni asfaltowej z o łącznej wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy zł) każda z robót – w przypadku składania oferty na zadanie nr 3;
- 2 (dwie) roboty budowlane polegające na budowie /rozbudowie /przebudowie /modernizacji dróg, placów o nawierzchni asfaltowej z o łącznej wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł) każda z robót – w przypadku składania oferty na zadanie nr 4;
UWAGA: W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wystarczy aby wykonawca wykazał się posiadanym doświadczeniem w zakresie określonym dla zadania, w którym wskazana została wyższa kwota zrealizowanych zamówień.
b) w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia:
Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w tym co najmniej:
- 1 (jedną) osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń (pełniącą rolę Kierownika budowy), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (wpisaną na listę członków Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego) oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy w kierowaniu budową polegającą na budowie /rozbudowie /przebudowie /modernizacji dróg, o łącznej wartości co najmniej 600 000,00 zł brutto (słownie: sześćset tysięcy zł)
– w przypadku składania oferty na zadanie nr 1 i/ lub zadanie nr 2 i/ lub zadanie nr 3 i/ lub zadanie nr 4.
UWAGA: W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wystarczy aby Wykonawca wykazał się dysponowaniem osób dla zadania nr 1, zadania nr 2, zadania nr 3, zadania nr 4 (może być ta sama osoba).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ;
2. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, składają oświadczenie, z którego będzie wynikać zakres czynności, które będą wykonywać poszczególni wykonawcy (wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ), o którym mowa w Rozdziale VII SWZ – pkt. 7.3,
3. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3a do SWZ;
4. oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 9.1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w pkt. 8.1 oraz 8.2 SWZ – wzór oświadczenia, stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. w celu potwierdzenia spełniania warunku wskazanego w pkt. 7.2.4a) SWZ – wykaz wykonanych robót budowlanych spełniających wymagania określone w pkt. 7.2.4a) SWZ – odpowiednio dla każdego z zadań na które składana jest oferta, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia wraz
z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty budowlane zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane lub nadal są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane (były wykonane należycie), a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiającego na dalszym etapie postępowania),
2. w celu potwierdzenia spełniania warunku wskazanego w pkt. 7.2.4b) SWZ – wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniających wymagania wskazane w pkt 7.2.4b) SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiającego na dalszym etapie postępowania).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z formularzem ofertowym, wykonawca składa:
1. Prawidłowo wypełniony Formularz oferty.
2. Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX SWZ – pkt. 9.1,
3. Wypełniony kosztorys ofertowy stanowiący załącznik 9.1, 9.1’, 9.2, 9.3, 9.4 – odpowiednio dla zadań na które składana jest oferta
4. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, składają oświadczenie, z którego będzie wynikać zakres czynności, które będą wykonywać poszczególni wykonawcy (wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ), o którym mowa w Rozdziale VII SWZ – pkt. 7.3,
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w Rozdziale IX SWZ – pkt. 9.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia
z postępowania.
6. Pełnomocnictwo (oryginał podpisany podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę - załącznik Wykonawcy,
7. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest złożyć dowody, iż realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór stanowi Załącznik nr 4 oraz 4a do SWZ), o którym mowa w Rozdziale X SWZ – pkt. 10.3,
8. Potwierdzenie wniesienia wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w zakresie każdego z zadań w wysokości:

Zadanie nr 1 – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
Zadanie nr 2 – 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych)
Zadanie nr 3 – 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych)
Zadanie nr 4 – 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych)

przed upływem terminu składania ofert.

2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2024 r. poz. 419/

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy, jest umocowana do jego reprezentowania, należy dołączyć do oferty odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia wskazanych w zdaniu 1 dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 58 ustawy i dołączą do oferty pełnomocnictwo wystawione w takiej samej formie jak oferta, obejmujące umocowanie w wyżej opisanym zakresie (lub ciąg pełnomocnictw).
3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).
4. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, składają oświadczenie, z którego będzie wynikać zakres czynności, które będą wykonywać poszczególni wykonawcy (wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ), o którym mowa w Rozdziale VII SWZ – pkt. 7.3.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian określony został w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiący Załącznik nr 5.1 oraz 5.2.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-01 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.