eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce KrajeńskieRozbudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Brzoza - ETAP II



Ogłoszenie z dnia 2024-12-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Brzoza - ETAP II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzelce Krajeńskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966763

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wolności 48

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@strzelce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c88c0704-5f20-49ed-bdf0-8900230ce352

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Brzoza - ETAP II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c88c0704-5f20-49ed-bdf0-8900230ce352

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00633179

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051021/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Rozbudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Brzoza - ETAP II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00509752

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.22.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Teren inwestycji obejmuje działkę nr: 55.
2. Przedsięwzięcie obejmuje roboty: przygotowawcze, rozbiórkowe, budowlane, towarzyszące oraz pomiarowe w zakresie:
• demontażu komina spalinowego,
• wymiany stolarki drzwiowej wewnętrznej i odnowy stolarki drzwiowej zewnętrznej,
• remontu pomieszczeń po wykonanych robotach,
• robót remontowo-budowlanych wewnątrz budynku,
• wykonania nowego ogrodzenia,
• wykonania nowej nawierzchni na dziedzińcu świetlicy (kostka brukowa betonowa oraz kostka betonowa o zwiększonej chłonności),
• wymiany skrzynek elektrycznych,
• wymiana białego osprzętu,
• demontażu istniejących przewodów wentylacyjnych,
• wykonania wentylacji mechanicznej,
• wymiany instalacji elektrycznej w całym obiekcie (tablice rozdzielcze; szafki rozdzielczo-pomiarowe; oświetlenie: podstawowe, awaryjne i ewakuacyjne; gniazda oraz instalacja zewnętrzna; instalacje wentylacji i ogrzewania, niskoprądowe i fotowoltaiczne; instalacja zasilająca rolety okienne),
• wymiany instalacji wody zimnej, ciepłej i hydrantowej ppoż,
• wykonania zewnętrznego przyłącza wod.-kan.,
• wymiany instalacji kanalizacji sanitarnej i wodociągowej,
• montażu instalacji ogrzewania elektrycznej (grzejniki wiszące, klimatyzatory),
• montażu instalacji klimatyzacji typu multi-split,
• montażu instalacji wentylacji,
• montażu instalacji mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy do 10 kW,
• budowy instalacji zasilającej urządzenia wentylacyjne i klimatyzacyjne.

Inwestycja pn. Rozbudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Brzoza - ETAP II nie obejmuje prac związanych z wyminą stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, montażem okiennych rolet zewnętrznych (z wyjątkiem zasilania rolet zewnętrznych), wymianą parapetów wewnętrznych, wykonaniem instalacji odgromowej.

3. Szczegółowy zakres robót ujęty został w projekcie budowlano-wykonawczym, Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarze robót oraz TER. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy stanowi ryczałt za roboty budowlane, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji, nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub tabeli elementów scalonych pewnych robót, koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej, nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania w cenie umownej.

4. Zakres zamówienia obejmuje również:
a) wykonanie dokumentacji powykonawczej - 3 egz.
b) dostarczenie niezbędnych certyfikatów i atestów na materiały oraz protokołów badań i sprawdzeń robót budowlanych - 3 egz.

5. Zadanie będzie rozliczone w formie ryczałtu więc załączony przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy do obliczenia ceny. Podstawą rozliczenia będzie dokumentacja projektowa.

6. Zamawiający żąda do oferty kosztorysu ofertowego zawierającego stałe parametry robocizny, kosztów pośrednich, zysku.

7. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z:
a) dokumentacją budowlaną,
b) uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi,
c) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego,
d) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych,
e) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej.
Projekt budowlano-wykonawczy (Projekt Techniczny), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiar robót do zadania pn. „Remont budynku świetlicy wiejskiej w Brzozie wraz z przebudową istniejących pomieszczeń – etap II” opracowane zostały przez biuro projektowe JM PROJEKT Jakub Mańdzij ul. Wodociągowa 2b 66-500 Strzelce Krajeńskie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 619000,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 935387,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 619000,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marko-Asik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368495396

7.3.3) Ulica: Przyłęg 9

7.3.4) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie

7.3.5) Kod pocztowy: 66-500

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 619000,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.