Ogłoszenie z dnia 2024-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00599118/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
CZYSZCZENIE URZĄDZEŃ PODCZYSZCZAJĄCYCH WODY OPADOWE ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE MIASTA KATOWICE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Wodociągi S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270544972
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Obrońców Westerplatte 89
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-335
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wodociagi.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wodociagi-katowice.ezamawiajacy.pl/app/login1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
CZYSZCZENIE URZĄDZEŃ PODCZYSZCZAJĄCYCH WODY OPADOWE ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE MIASTA KATOWICE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5119988b-de12-42ef-ae38-f401d1fc48c1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00631442
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00599118
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP/TP/5/24/U/K
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 511277,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czyszczenie urządzeń podczyszczających wody opadowe zlokalizowanena terenie:
a). Oddziału Eksploatacji Sieci Kanalizacyjnej – Centrum (TKC) w ilości 64 sztuk separatorów i 42 sztuk odrębnych osadników.
oraz
b). Oddziału Eksploatacji Sieci Kanalizacyjnej – Południe (TKP) w ilości 40 sztuk separatorów i 23 sztuk odrębnych osadników.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z czyszczenia poszczególnych separatorów w ilości maksymalnie 5 sztuk, jeżeli kontrola prowadzona przez Wykonawcę i Zamawiającego wykaże ilość substancji ropopochodnych i osadu na dopuszczalnym poziomie (zgodnie z DTR poszczególnych urządzeń).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90641000-2 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych
4.5.5.) Wartość części: 391277,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czyszczenie urządzeń podczyszczających wody deszczowe zlokalizowane w hali przepompowni wód deszczowych przed wjazdem w tunel pod Rondem im. Gen. Ziętka (DTŚ) w ilości 2 separatorów i 4 osadników oraz komory upustowej.4.5.3.) Główny kod CPV: 90641000-2 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych
4.5.5.) Wartość części: 120000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348289,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 525772,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348289,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Asenizacyjne Stanisław Korgól
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6471726099
7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Asenizacyjne Stanisław Korgól
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Asenizacyjne Stanisław Korgól
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348289,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101057,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101057,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101057,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Asenizacyjne Stanisław Korgól
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6471726099
7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Asenizacyjne Stanisław Korgól
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Asenizacyjne Stanisław Korgól
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101057,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Naprawa dachów lub obiektów wraz z usunięciem skutków zawilgoceń i pracami towarzyszącymi na obiektach jednostek garnizonu śląskiego"
- Zakup subskrypcji pakietu biurowego i usług zarządzania urządzeniami oraz tożsamością użytkowników na potrzeby Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii
- Organizacja i realizacja badania sondażowego: Sytuacja zatrudnieniowa w barometrowych zawodach deficytowych prognozowanych na rok 2025 w województwie śląskim.
- Usługa wynajmu, montażu oraz kompleksowa obsługa atestowanej konstrukcji scenicznej w ramach wydarzenia z okazji urodzin miasta "Kocham Katowice 2025"
- ZP/20/25 "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych
- Dostawa mebli i wyposażenia sal nauki przedmiotów zawodowych w ZS nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - CKZiU w Katowicach w ramach projektu pn.: "Z nami zostaniesz zawodowcem"
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.