eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DrzonowoRemont pokoi oraz łazienek w Ośrodku nad Jeziorem Starogrodzkim



Ogłoszenie z dnia 2024-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pokoi oraz łazienek w Ośrodku nad Jeziorem Starogrodzkim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Aktywności Zawodowej w Drzonowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340520294

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 42

1.5.2.) Miejscowość: Drzonowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-230

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zazdrzonowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zazdrzonowo.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-47cc3ef0-6cca-4300-825e-b57bb27dd6fe

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna bez zakwaterowania

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pokoi oraz łazienek w Ośrodku nad Jeziorem Starogrodzkim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47cc3ef0-6cca-4300-825e-b57bb27dd6fe

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00628377

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00216343/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont pokoi oraz łazienek w Ośrodku nad Jeziorem Starogrodzkim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518859

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZAZ.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 395322,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont 10 pokoi oraz łazienek w Ośrodku nad Jeziorem Starogrodzkim zlokalizowanym w Chełmnie na działce nr 532/10, przy ulicy gen. Jastrzębskiego 5, 86-200 Chełmno.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące roboty:
- Wykucie z muru ościeżnic.
- Rozebranie ścianek.
- Odgrzybianie ścian.
- Usunięcie starych powłok malarskich.
- Wykonanie obudowy płytami gipsowymi - zabudowa karniszy.
- Wykonanie pasów tynku.
- Wykonanie gładzi gipsowej, dwuwarstwowo.
- Dwukrotne malowanie ścian farbą lateksową w kolorze jasnym- kolor do ustalenia
z zamawiającym.
- Tapetowanie ścian tapetą - kolor oraz wzór tapety do ustalenia z zamawiającym.
- Wykonanie zabezpieczeń ścian przy łóżkach z paneli tapicerowanych - kolor paneli
do ustalenia z zamawiającym.
- Dostawa i montaż nowego grzejnika stalowego, dwupłytowego.
- Jednokrotne malowanie rur C.O.
- Wymiana parapetów na parapety PCV - kolor do uzgodnienia z zamawiającym.
- Wykonanie wpustów oświetleniowych i gniazd.
- Wykonanie puszek instalacyjnych podtynkowych.
- Wykonanie łączników instalacyjnych podtynkowych.
- Wykonanie gniazd wtyczkowych ze stykiem ochronnym, podtynkowych.
- Przełożenie instalacji elektrycznej, demontaż starej i montaż nowej wraz z instalacją TV, wymiana czujnika dymu.
- Demontaż posadzki.
- Gruntowanie powierzchni.
- Wykonanie warstwy wygładzającej, grubość warstwy 1-3 mm.
- Wykonanie posadzki z płytek układanych na klej, imitacja drewna - kolor, rozmiar oraz wzór do ustalenia z zamawiającym.
- Wykonanie cokolików z płytek.
- Wykonanie posadzki z wykładziny obiektowej.
- Rozebranie posadzek z płytek ceramicznych.
- Odbicie płytek ceramicznych na ścianach.
- Przygotowanie podłoża do licowania ścian płytkami układanymi na klej.
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych.
- Licowanie ścian płytkami- rozmiar, wzór oraz kolor do uzgodnienia z zamawiającym.
- Przygotowanie podłoża pod posadzki płytkowe.
- Posadzki z płytek układanych na klej - rozmiar, wzór oraz kolor do uzgodnienia
z zamawiającym.
- Wykonanie gładzi dwuwarstwowej na ścianach z płyt gipsowych.
- Dwukrotne malowanie tynków farbą lateksową - kolor do uzgodnienia z zamawiającym.
- Demontaż starego wyposażenia łazienki
- Dostawa oraz montaż umywalki porcelanowej, pojedynczej wraz z baterią, syfonem
oraz przerobieniem podejścia.
- Dostawa oraz montaż ustępu z spłuczką Geberit wraz z przerobieniem podejścia.
- Dostawa oraz montaż brodzika natryskowego, kabiny oraz odpływu, wraz z przerobieniem odpływu.
- Dostawa oraz montaż baterii brodzikowej wraz z przerobieniem podejścia.
- Dostawa oraz montaż grzejnika stalowego, łazienkowego wraz z przerobieniem podejścia.
- Przełożenie instalacji elektrycznej- oświetlenie oraz gniazdo do suszarki x 2.
- Wykonanie wpustów oświetleniowych i gniazd.
- Dostawa oraz montaż lustra 60x90.
- Dostawa oraz montaż drzwi drewnianych z regulowaną ościeżnicą - kolor oraz wzór dopasować do drzwi w pokojach po remoncie.
- Wywóz gruzu z terenu rozbiórki.
Dodatkowy, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Dokumentacja techniczna (załącznik Nr 5 do SWZ), Wzór umowy - (załącznik Nr 6 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45442100-8 - Roboty malarskie

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 416447,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1059463,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 416447,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo Budowlana ARTEXBUD Artur Oleksiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8751469003

7.3.3) Ulica: Chabrowa 25

7.3.4) Miejscowość: Chełmno

7.3.5) Kod pocztowy: 86-200

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 416447,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-18

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.