eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻmudźOdbiór, transport i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Żmudź



Ogłoszenie z dnia 2024-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu
Gminy Żmudź

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żmudź

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197977

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kasztanowa

1.5.2.) Miejscowość: Żmudź

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-114

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zmudz.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zmudz-gmina.ezamawiajacy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zmudz-gmina.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, transport i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu
Gminy Żmudź

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-484b74d9-0dac-40bf-864d-486a8900bfc7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00626262

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047936/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Odbiór i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z terenu gminy Żmudź w latach 2025-2026

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00602025

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZD.271.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 548740,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest:
1. Usługa w zakresie odbierania, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych segregowanych z podziałem na frakcje:
- zmieszane,
- papier,
- szkło,
- tworzywa sztuczne i metale,
- odpady ulegające biodegradacji
- popiół (zbierany w 2 punktach zbiorczych – kontenry KP7) ,
od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Żmudź oraz zagospodarowanie zebranych odpadów w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2024 r. poz. 399), zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego, oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Żmudź – Uchwała Nr XXV/168/2020 Rady Gminy Żmudź z dnia 21 października 2020 roku zmienionym Uchwałą Nr XXXVII/261/2021Rady Gminy Żmudź z dnia 17 grudnia 2021 r., Uchwałą Nr XLVII/315/2022 Rady Gminy Żmudź z dnia 4 listopada 2022 roku oraz Uchwałą Nr VII/55/2024 Rady Gminy Żmudź z dnia 30 października 2024 r.
4.2 Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów zebranych w stacjonarnym Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.
4.3. Zapewnienie kontenerów KP 7 z pokrywą w ilości 2 sztuk (kontenery na popiół) i ustawienie w miejscach wskazanych przez zamawiającego;
4.4 Zaopatrywanie nieruchomości w worki o pojemności 120 l do zbiórki odpadów zmieszanych - koloru czarnego, papieru – koloru niebieskiego z napisem „PAPIER”, szkła – koloru zielonego z napisem SZKŁO, tworzyw sztucznych i metali – koloru żółtego z napisem METALE I TWORZYWA SZTUCZNE oraz odpadów ulegających biodegradacji – koloru brązowego z napisem BIO.
4.5. Przewidywana ilość odpadów do odebrania oraz zagospodarowania jaką Wykonawca zobowiązany jest odebrać i zagospodarować w okresie realizacji zamówienia wyniesie 700 Mg w zakresie podstawowym
4.6. Przewidywana ilość odpadów do odebrania oraz zagospodarowania jaką Wykonawca zobowiązany jest odebrać i zagospodarować w okresie realizacji zamówienia wyniesie 100 Mg w zakresie z prawem opcji.
4.7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb – po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji w ramach realizacji umowy. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nieskorzystania z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji. Odbiór odpadów w ilości przekraczającej prawo opcji wymaga zmiany umowy. Uruchomienia prawa opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. O uruchomieniu opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie w formie oświadczenia woli.
4.8. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ
4.9. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV:
90500000-2 Usługi związane z odpadami
90511200-4 Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90512000-9 Usługi transportu odpadów
90513100-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 3 ustawy, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania
W przedmiotowym postępowaniu w terminie składania ofert wpłynęły następujące oferty:
1. Gminny Zakład Obsługi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Dorohusku, Kol. Okopy 49, 22-175 Dorohusk – cena 1 200 960,00 zł
2. PW EWA GRZYWNA - ŻMUDA, ŻÓŁTAŃCE 65, 22-100 Chełm – cena 1 183 680,00 zł
W przedmiotowym postępowaniu kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia wynosi 566 203,00 zł brutto
Przedmiotowe postępowanie ulega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Po dokonanej analizie możliwości finansowej jednostki Zamawiający uznał, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1096000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1200960,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.