Ogłoszenie z dnia 2024-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Odnowienie trzech licencji dla posiadanego przez Polską Agencję Kosmiczną oprogramowania Ansys
STK Premium Space oraz Ansys ODTK”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKA AGENCJA KOSMICZNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360992221
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Trzy Lipy 3
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-172
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@polsa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polsa.gov.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wspieranie polskiego przemysłu kosmicznego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Odnowienie trzech licencji dla posiadanego przez Polską Agencję Kosmiczną oprogramowania AnsysSTK Premium Space oraz Ansys ODTK”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f00247ac-60ea-4dfc-aaf5-3a26337919f4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00625921
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00224073/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 AGI STK/ODTK aktualizacja / wsparcie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00585912
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit a) ustawy Pzp. Dostawa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. W celu ustalenia możliwości odnowienia licencji Zamawiający skierował zapytanie do potencjalnych dostawców. Zapytanie wysłano do czterech firm, na które tylko MESco sp. z o.o. przedstawiciel Ansys odpowiedziała, że nie ma praw odsprzedaży produktów grupy STK. Firma Symcom Sp. z o.o. przedstawiła poświadczenie autoryzacji (Autorization letter), że jest jedynym Partnerem Ansys autoryzowanym przez Ansys w zakresie sprzedaży i wsparcia produktów: ANSYS STK, ANSYS ODTK dla PAK. Spełniona została przesłanka art. 214 ust.1 pkt. 1 lit. a) Pzp, gdyż nie istnieje rozwiązanie alternatywne lub zastępcze. Biorąc pod uwagę interoperacyjność systemu informatycznego i wykorzystywanego środowiska programowego w PAK, dostawa usługi wsparcia technicznego może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę firmę Symcom Sp. z o.o.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BO/39/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 559651,60
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja na rzecz Zamawiającego usługi odnowy opłaty technicznej
(Technical Enhacements and Customer Support), zwanej dalej „TECS” dla trzech licencji AGI STK
Premium Space oraz trzech licencji AGI Orbit Determination Tool Kit z terminem obowiązywania
w wymiarze jednego roku od daty wygaśnięcia dotychczasowej usługi czyli 31.12.2024 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 673556,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 673556,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 673556,29 PLN
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYMKOM sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213933764
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 673556,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Świadczenie sukcesywnych usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej.
- Wykonanie robót remontowych związanych z modernizacją I piętra budynku użytkowego przy ul. Dyrekcyjnej 5 w Gdańsku
- Przebudowa wejścia głównego do CMN
- Świadczenie sukcesywnych usług cateringowych na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Dostawa mebli gotowych do użytku i wyposażenia biurowego do Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Gdańsku według 12 zadań
- Świadczenia usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i akcesoriów IT na potrzeby Zamawiającego
- "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Czerwieńsk"
- Dostawa i wdrożenie symulatora VR odczuć osoby z ograniczeniami sprawności.
- Obszar techniczny - wzmocnienie bezpieczeństwa poprzez zakupy urządzeń oraz oprogramowani w ramach zadania pn.: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Irządze".
- Dostawa 224 licencji VMware vSphere Enterprise Plus na okres 12 miesięcy dla Politechniki Częstochowskiej
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej w szkołach z terenu Gminy Ropczyce
więcej: Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.