Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00531743/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie nadzoru inwestorskiego dla robót związanych z budynkiem T oraz Tunelem T-3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ-INSTYTUT LOTNICTWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387193275
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Krakowska 110/114
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-256
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 573 167 262
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: violetta.szymanska@ilot.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ilot.lukasiewicz.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ilot.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/2635/wykonanie-nadzoru-inwestorskiego-dla-robot-zwiazanych-z-budynkiem-t-oraz-tunelem-t-31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe i prace rozwojowe w zakresie lotnictwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie nadzoru inwestorskiego dla robót związanych z budynkiem T oraz Tunelem T-32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d672dace-4686-41fc-8cef-7ebcf1f2496d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00624192
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie dofinansowane z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) w ramach projektu pn. „Centrum Badawczo-Rozwojowe Innowacyjnych Napędów i Struktur Lotniczych”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531743
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZLZ.26.177.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 870000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 89400 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zarządzaniem, kontrolą i nadzorem, a także wsparcie konsultingowe /doradztwo/ i wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w związku z inwestycjami prowadzonymi w budynku T i Tunelu Aerodynamicznym T-3, o których mowa w OPZ na terenie Sieci Badawczej Łukasiewicz – Instytutu Lotnictwa (dalej „Inwestycja”) dla n/w zadań::
W zakresie podstawowym:
1) Podstawa obrotowa stanowiska badawczego tunelu Aerodynamicznego T-3 wraz z układem sterowania: (1) dostawa obejmująca wykonanie projektu, dostawę, montaż i uruchomienie podstawy obrotowej stanowiska badawczego tunelu T-3 wraz ze słupami wsporczymi, ruchomą platformą badawczą, układem trawersowania, barierami ochronnymi oraz układem sterowania, a także (2) prace towarzyszące, polegające na wykonaniu robót budowlanych związanych z ww. dostawą,
2) Wykonanie dokumentacji projektowej, dostawa i montaż elementów konstrukcyjnych kształtujących przepływ powietrza w Tunelu Aerodynamicznym T-3 wraz z towarzyszącymi pracami budowalnymi
3) Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie remontu i naprawy powłok (zewnętrznej i wewnętrznej) w tunelu T-3 wraz z robotami towarzyszącymi,
W zakresie opcji:
4) Remont hali testów, sterowni wraz z robotami towarzyszącymi, polegający na wykonaniu dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) określa załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne
71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom
71312000-8 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii konstrukcyjnej
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 784740,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Be Concept Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381902977
7.3.3) Ulica: Aleja Prymasa Tysiąclecia 83A lok. 208
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-242
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Oddelegowanie Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej przez cały okres realizacji umowy. IWNiSE Sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wymiana witryn, demontaż wiatrołapu (...)w lokalu użytkowym nr U-2 przy ul. Z. Modzelewskiego 71 w Warszawie,(...)będącym w zarządzie ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
- Zakup licencji do programu kadrowo - płacowego na okres 12 miesięcy sygnatura DO-ZP.260.9.2025
- Dostawa wysokowydajnych stacji roboczych oraz akcesoriów komputerowych
- "Wdroż.projektu SOR(zatwierdz.nr NI-D-I.8022.1.275.2025.JW) na dw.nr 788 od km 0+000 do km 19+900,na ter.gm.Raszyn, pow. pruszkowski oraz gm.Lesznowola, gm.Tarczyn,pow.piaseczyński."-nr postęp.258/25
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 5 części
- Zaprojektowanie i budowa oświetlenia przejść dla pieszych na drogach krajowych woj. mazowieckiego z podziałem na 3 zadania: 1: DK50 w m. Budki Petrykowskie 2: DK50 w m. Ruszki 3: DK92 w m. Seroki
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku komunalnego położonego przy ul. Narutowicza 2/4 w Poddębicach na lokale mieszkaniowe i socjalne oraz zagospodarowanie przestrzeni publicznej miasta Poddębice.
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynku szkoły podstawowej w Miechowie-Charsznicy"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania "Dostawa rezonansu magnetycznego wraz z montażem i uruchomieniem oraz utworzenie modułowej pracowni"
- Opracowanie ekspertyz technicznych obiektów ochrony zbiorowej na terenie Miasta Stargard
- Remont drogi powiatowej nr 1105 O w m. Smogorzów - etap II.
- Remont drogi powiatowej nr 1108 O na odcinku Baldwinowice - DK39
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





