eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StargardOpracowanie ekspertyz technicznych obiektów ochrony zbiorowej na terenie Miasta Stargard



Ogłoszenie z dnia 2025-11-17

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie ekspertyz technicznych obiektów ochrony zbiorowej na terenie Miasta Stargard

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Stargard

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685734

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hetmana Stefana Czarnieckiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Stargard

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@um.stargard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.stargard.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie ekspertyz technicznych obiektów ochrony zbiorowej na terenie Miasta Stargard

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c3582cf-b61d-4255-9f4a-95b7e56229fb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00536871

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037087/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Opracowanie ekspertyz technicznych obiektów ochrony zbiorowej na terenie Miasta Stargard

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1216765

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie oświadczenia, dokumenty, wnioski (w tym o wyjaśnienie treści SWZ), pytania i odpowiedzi, zawiadomienia i informacje przekazywane są wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej i wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej ON (Open Nexus), zwanej dalej: „Platformą” pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/um_stargard/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej Open Nexus https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz w instrukcjach zawartych na stronie https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje lub
https://docs.google.com/document/d/1S_1GyJ5TQoDkIwMQKOcKtU31hkOVU3ZEMqrSXyA2g8w/edit#heading=h.6jynaot9cbnq

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1) administratorem danych osobowych przetwarzanych przez Urząd Miejski Gminę-Miasto w Stargardzie jest Prezydent Miasta Stargard. Dane Urzędu: ul. Hetmana Stefana Czarnieckiego 17,telefon: 91 578-48-81, e-mail: urzad@um.stargard.pl
2) z inspektorem ochrony danych osobowych można się skontaktować pod adresem e-mail: iod@um.stargard.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych dalej „ustawa Pzp”, w tym Open Nexus Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Bolesława Krzywoustego 3, 61-144 Poznań (podmiot przetwarzający),
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z przepisami ustawy Pzp oraz Instrukcji Kancelaryjnej, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania liczy się od momentu zakończenia umowy. Okres przechowywania może zostać wydłużony do 10 lat.
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− prawo ograniczenia przetwarzania;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO
9) Zamawiający informuje o prowadzeniu publicznego rejestru umów, których wartość przekracza 500 zł brutto. W rejestrze zostaną upublicznione dane osobowe w postaci imienia i nazwiska Wykonawcy oraz przedstawiciela Wykonawcy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TZ.271.43.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – wykonanie ekspertyz technicznych konstrukcyjno–budowlanych wraz z analizą możliwości dostosowania istniejących budowli ochronnych, do wymagań budowli ochronnej kategorii odporności U1 - U3 dla 11 obiektów.

1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie ekspertyz technicznych dla wskazanych obiektów, zlokalizowanych na terenie Miasta Stargard.
2) Celem opracowań jest ocena stanu technicznego i przydatności obiektów do pełnienia funkcji budowli ochrony zbiorowej w miejskiej sieci budowli ochronnych, zgodnie z ustawą o ochronie ludności i obronie cywilnej oraz przepisami wykonawczymi dotyczącymi kryteriów, warunków technicznych, użytkowania i usytuowania budowli ochronnych.
3) Ekspertyzy powinny obejmować:
1. analizę konstrukcyjno-budowlaną obiektu,
2. ocenę bezpieczeństwa i odporności konstrukcji zapewniającą spełnienie warunku zachowania stanu granicznego nośności we wszystkich elementach konstrukcyjnych przy oddziaływaniu wyjątkowym przewidzianym przepisami dla danego typu i kategorii budowli ochronnej,
3. ocenę możliwości adaptacji obiektu do funkcji ochronnej,
4. ocenę układu komunikacyjnego i ewakuacyjnego, w tym:
a) liczbę, lokalizację i dostępność wyjść ewakuacyjnych,
b) możliwość wykonania dodatkowych wyjść zapasowych,
c) ocenę szerokości i drożności dróg ewakuacyjnych,
5. określenie pojemności ochronnej obiektu – liczby osób, które mogą być w nim bezpiecznie chronione (z uwzględnieniem powierzchni użytkowej, kubatury i warunków wentylacyjnych),
6. propozycję działań naprawczych, wzmacniających lub adaptacyjnych, oraz wstępną propozycję zakresu i kosztu modernizacji dla każdego obiektu z uwzględnieniem wymaganego wyposażenia,
7. wnioski końcowe wraz z kwalifikacją obiektu (przydatny / warunkowo przydatny / nieprzydatny),
8. szczegółowe wymogi, zakres i wytyczne dot. przeprowadzenia ekspertyz oraz sporządzenia dokumentacji, jak i jej zakresu, ale również obowiązki wykonawcy, określa załącznik nr 9 SWZ – opis przedmiotu zamówienia (OPZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 71315400-3 - Usługi inspekcji budowlanej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71315200-1 - Budowlane usługi doradcze

71315210-4 - Usługi doradcze w zakresie budownictwa

71312000-8 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii konstrukcyjnej

71621000-7 - Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która otrzyma najwięcej punktów ze wszystkich kryteriów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – opracowanie ekspertyz technicznych konstrukcyjno–budowlanych wraz z analizą możliwości dostosowania dla 23 obiektów użyteczności publicznej, do wymagań budowli ochronnej kategorii odporności U1 - U3.

1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie ekspertyz technicznych dla wskazanych obiektów, zlokalizowanych na terenie Miasta Stargard.
2) Celem opracowań jest ocena stanu technicznego i przydatności obiektów do pełnienia funkcji budowli ochrony zbiorowej w miejskiej sieci budowli ochronnych, zgodnie z ustawą o ochronie ludności i obronie cywilnej oraz przepisami wykonawczymi dotyczącymi kryteriów, warunków technicznych, użytkowania i usytuowania budowli ochronnych.
3) Ekspertyzy powinny obejmować:
1. analizę konstrukcyjno-budowlaną obiektu,
2. ocenę bezpieczeństwa i odporności konstrukcji zapewniającą spełnienie warunku zachowania stanu granicznego nośności we wszystkich elementach konstrukcyjnych przy oddziaływaniu wyjątkowym przewidzianym przepisami dla danego typu i kategorii budowli ochronnej,
3. ocenę możliwości adaptacji obiektu do funkcji ochronnej,
4. ocenę układu komunikacyjnego i ewakuacyjnego, w tym:
a) liczbę, lokalizację i dostępność wyjść ewakuacyjnych,
b) możliwość wykonania dodatkowych wyjść zapasowych,
c) ocenę szerokości i drożności dróg ewakuacyjnych,
5. określenie pojemności ochronnej obiektu – liczby osób, które mogą być w nim bezpiecznie chronione (z uwzględnieniem powierzchni użytkowej, kubatury i warunków wentylacyjnych),
6. propozycję działań naprawczych, wzmacniających lub adaptacyjnych, oraz wstępną propozycję zakresu i kosztu modernizacji dla każdego obiektu z uwzględnieniem wymaganego wyposażenia,
7. wnioski końcowe wraz z kwalifikacją obiektu (przydatny / warunkowo przydatny / nieprzydatny),
8. szczegółowe wymogi, zakres i wytyczne dot. przeprowadzenia ekspertyz oraz sporządzenia dokumentacji, jak i jej zakresu, ale również obowiązki wykonawcy, określa załącznik nr 9 SWZ – opis przedmiotu zamówienia (OPZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 71315400-3 - Usługi inspekcji budowlanej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71315200-1 - Budowlane usługi doradcze

71315210-4 - Usługi doradcze w zakresie budownictwa

71312000-8 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii konstrukcyjnej

71621000-7 - Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która otrzyma najwięcej punktów ze wszystkich kryteriów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – opracowanie ekspertyz technicznych konstrukcyjno–budowlanych wraz z analizą możliwości dostosowania dla 2 garaży wielostanowiskowych – przy ul. Kościuszki 72 oraz przy ul. Wojska Polskiego 8 / Piłsudskiego w Stargardzie, do wymagań budowli ochronnej kategorii odporności U1 - U3.

1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie ekspertyz technicznych dla wskazanych obiektów, zlokalizowanych na terenie Miasta Stargard.
2) Celem opracowań jest ocena stanu technicznego i przydatności obiektów do pełnienia funkcji budowli ochrony zbiorowej w miejskiej sieci budowli ochronnych, zgodnie z ustawą o ochronie ludności i obronie cywilnej oraz przepisami wykonawczymi dotyczącymi kryteriów, warunków technicznych, użytkowania i usytuowania budowli ochronnych.
3) Ekspertyzy powinny obejmować:
1. analizę konstrukcyjno-budowlaną obiektu,
2. ocenę bezpieczeństwa i odporności konstrukcji zapewniającą spełnienie warunku zachowania stanu granicznego nośności we wszystkich elementach konstrukcyjnych przy oddziaływaniu wyjątkowym przewidzianym przepisami dla danego typu i kategorii budowli ochronnej,
3. ocenę możliwości adaptacji obiektu do funkcji ochronnej,
4. ocenę układu komunikacyjnego i ewakuacyjnego, w tym:
a) liczbę, lokalizację i dostępność wyjść ewakuacyjnych,
b) możliwość wykonania dodatkowych wyjść zapasowych,
c) ocenę szerokości i drożności dróg ewakuacyjnych,
5. określenie pojemności ochronnej obiektu – liczby osób, które mogą być w nim bezpiecznie chronione (z uwzględnieniem powierzchni użytkowej, kubatury i warunków wentylacyjnych),
6. propozycję działań naprawczych, wzmacniających lub adaptacyjnych, oraz wstępną propozycję zakresu i kosztu modernizacji dla każdego obiektu z uwzględnieniem wymaganego wyposażenia,
7. wnioski końcowe wraz z kwalifikacją obiektu (przydatny / warunkowo przydatny / nieprzydatny),
8. szczegółowe wymogi, zakres i wytyczne dot. przeprowadzenia ekspertyz oraz sporządzenia dokumentacji, jak i jej zakresu, ale również obowiązki wykonawcy, określa załącznik nr 9 SWZ – opis przedmiotu zamówienia (OPZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 71315400-3 - Usługi inspekcji budowlanej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71315200-1 - Budowlane usługi doradcze

71315210-4 - Usługi doradcze w zakresie budownictwa

71312000-8 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii konstrukcyjnej

71621000-7 - Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która otrzyma najwięcej punktów ze wszystkich kryteriów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób potwierdzenia ich spełnienia (wspólne dla wszystkich części I, II i III):

1) Zdolność techniczna (doświadczenie).
O zamówienie ubiegać się może Wykonawca, który wykaże, że wykonał:
a) co najmniej 2 ekspertyzy (analizy) techniczne budynków, dotyczące bezpieczeństwa ich konstrukcji, w związku z nieprawidłową pracą obiektu (rysy, pęknięcia, ugięcia, przemieszczenia, osiadanie),
b) dokumentację projektową w postaci projektu budowlanego (za wykonanie dokumentacji nie uznaje się jej aktualizacji), który uzyskał prawomocną decyzję o pozwoleniu na budowę, w liczbie i zakresie odpowiadającym co najmniej jednemu z poniższych wariantów:
- co najmniej 2 projekty budynków o powierzchni użytkowej min. 2000 m2, lub
- co najmniej 2 projekty obiektów służących obronie ludności (dowolna powierzchnia użytkowa), lub
- co najmniej 1 projekt budynku o powierzchni użytkowej min. 2000 m² oraz co najmniej 1 projekt obiektu służącego obronie ludności (dowolna powierzchnia użytkowa),
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.

2) Zdolność zawodowa.
O zamówienie ubiegać się może Wykonawca, który:
1. dysponuje zespołem osób, posiadających uprawnienia budowlane o specjalności:

a) konstrukcyjno-budowlanej - uprawnienia bez ograniczeń do projektowania oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w projektowaniu, liczone od dnia uzyskania uprawnień.
Osoba ta powinna wykazać się doświadczeniem w opracowaniu co najmniej jednej dokumentacji projektowej, która uzyskała prawomocną decyzję o pozwoleniu na budowę, obejmującej budowę budynku o klasie odporności ogniowej „A” lub „B”, określonej na podstawie §212 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie niewymienionych w §213 Rozporządzenia,

b) instalacyjnej sanitarnej – uprawnienia bez ograniczeń do projektowania oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w projektowaniu, liczone od dnia uzyskania uprawnień.
Osoba ta powinna wykazać się doświadczeniem w opracowaniu co najmniej jednej dokumentacji projektowej, obejmującej budowę budynku o klasie odporności ogniowej „A” lub „B”, określonej na podstawie §212 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie niewymienionych w §213 Rozporządzenia,

c) instalacyjnej elektrycznej– uprawnienia bez ograniczeń do projektowania oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w projektowaniu, liczone od dnia uzyskania uprawnień.
Osoba ta powinna wykazać się doświadczeniem w opracowaniu co najmniej jednej dokumentacji projektowej, obejmującej budowę budynku o klasie odporności ogniowej „A” lub „B”, określonej na podstawie §212 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie niewymienionych w §213 Rozporządzenia;

2. dysponuje rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych;

3. w przypadku stwierdzenia, w toku realizacji zamówienia, okoliczności wymagających przeprowadzenia specjalistycznych badań, w szczególności badań NDT, badań geotechnicznych itp., zapewni odpowiednich specjalistów, laboratoriów lub podmiotów posiadających kompetencje do wykonania niezbędnych badań, ocen lub ekspertyz w tym zakresie. Koszty związane z zapewnieniem takich badań i ekspertyz Wykonawca uwzględnia w wynagrodzeniu ryczałtowym.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz wykonanych usług wraz z dowodami,
2) wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości:
1) część I – 3 000,00 zł,
2) część II – 7 000,00 zł,
3) część III – 600,00 zł.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Na podstawie art. 117 ust. 1 ustawy Zamawiający określa szczególny sposób spełniania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) warunków udziału w postępowaniu. Warunek zdolności technicznej (doświadczenia) nie podlega sumowaniu – oznacza to, że co najmniej jeden z uczestników konsorcjum (wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) musi wykazać się samodzielnie realizacją wymaganych usług co do ilości i zakresu. Warunek zdolności technicznej nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie wymaganych usług, ale żaden z nich nie wykonał samodzielnie wszystkich wymaganych usług określonych w pkt 1. Zamawiający uznaje za dostatecznie doświadczonego jedynie tego Wykonawcę, który co najmniej jeden raz zrealizował usługę opisaną jako warunek udziału w postępowaniu. Spełnienie warunku doświadczenia przez jednego uczestnika konsorcjum oznacza spełnienie warunku przez całe konsorcjum.
Warunek zdolności zawodowej będzie spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą dysponowanie wymaganymi osobami. Możliwa jest zatem sytuacja, w której jeden z Wykonawców wykazuje zdolność (doświadczenie) techniczną, a drugi Wykonawca wykazuje spełnienie warunku zdolności zawodowej. W przypadku spółki cywilnej doświadczenie wynikające ze zrealizowanych przez spółkę zadań, staje się doświadczeniem wspólników spółki uczestniczących w realizacji tych zadań.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian w umowie (szczegółowe regulacje w projekcie umowy – załącznik nr 6 SWZ) w przypadkach, o których mowa w art. 455 ustawy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-25 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty składane wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej i wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej ON (Open Nexus), pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1216765

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-25 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Kryteria przewidziane dla wyboru oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Szczegółowe informacje dotyczące warunków udziału w postępowaniu i warunków zamówienia zawiera specyfikacja warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1216765

Informacja o dofinansowaniu zadania ze środków pomocowych:
Dotacja celowa z przeznaczeniem na dofinansowanie środkami pochodzącymi z budżetu państwa zadania zleconego realizowanego z zakresu Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej (Program OLiOC).

Zamawiający informuje, że jednym z warunków otrzymania środków z ww. Programu jest obowiązek rozliczenia realizacji całego przedmiotowego zamówienia do dnia 31 grudnia 2025 r.
Do prawidłowego rozliczenia niezbędne jest m.in.:
- dostarczenie przez Wykonawcę wykonanej, kompletnej dokumentacji (ekspertyz),
- protokolarne odebranie dokumentacji,
- uregulowanie należności wynikającej z faktury,
- a także sporządzenie i przedłożenie przez Wnioskującego (Zamawiającego) stosownych dokumentów rozliczeniowych.

Zamówienie musi zostać zrealizowane w bardzo krótkim czasie.
W związku z powyższym warunkiem koniecznym jest, aby Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana:
- dostarczył Zamawiającemu opracowane ekspertyzy najpóźniej do dnia 22 grudnia 2025 r.,
- oraz wystawił i dostarczył fakturę najpóźniej do dnia 23 grudnia 2025 r.

W związku z tym, iż zamówienie musi zostać zrealizowane w bardzo krótkim czasie, aby zapewnić odpowiedni przebieg postępowania o udzielenie zamówienia, a więc biorąc pod uwagę termin na składanie ofert, termin na uprawomocnienie się rozstrzygnięcia wybory wykonawcy oraz aby zapewnić realnego czas na realizację zamówienia, na podstawie art. 274 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający zdecydował, aby zobowiązać (wezwać) wykonawców, do złożenia wymaganych podmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą. Jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego (sprawnego) przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, ponieważ podmiotowe środki dowodowe będą weryfikowane razem z ofertami, bez konieczności wyznaczania dodatkowego terminu 5 dni na ich złożenie.
Biorąc powyższe pod uwagę, do oferty Wykonawca dołącza podmiotowe środki dowodowe, czyli wykaz wykonanych usług – załącznik nr 4 SWZ wraz z dowodami (referencjami) oraz wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia – załącznik nr 5 SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.