eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NozdrzecRenowacja alei grabowej znajdującej się w Parku w Zespole Dworsko - Parkowym w Izdebkach



Ogłoszenie z dnia 2024-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja alei grabowej znajdującej się w Parku w Zespole Dworsko - Parkowym w Izdebkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nozdrzec

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Nozdrzec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nozdrzec 224

1.5.2.) Miejscowość: Nozdrzec

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-245

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nozdrzec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nozdrzec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/985738

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Renowacja alei grabowej znajdującej się w Parku w Zespole Dworsko - Parkowym w Izdebkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-883e37fa-5d2a-43eb-908e-4f236f18a6ad

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00620592

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062184/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Renowacja alei grabowej znajdującej się w Parku w Zespole Dworsko-Parkowym w Izdebkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, Edycja Nr 2.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00530071

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IKŚR.271.9.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, Edycja Nr 2. Regulamin naboru wniosków o dofinansowanie Edycji Nr 2 w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków oraz Uchwała nr 232/2022 Rady Ministrów z 23 listopada 2022 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Programu Odbudowy Zabytków wraz ze zmianami dostępne są na stronie internetowej: https://www.bgk.pl/programy-i-fundusze/programy/rzadowy-program-odbudowy-zabytkow-edycja-druga/#c28984zabytkow-edycja-druga/#c28984

2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie renowacji alei grabowej znajdującej się w Parku w Zespole Dworsko - Parkowym w Izdebkach.
Zespół dworski w Izdebkach ukształtował się w XVIII wieku. Właścicielami dóbr byli m. in. Dębiccy, Bukowscy, Zaklikowie i Potoccy. Obecnie w skład Zespołu wchodzi dwór, spichlerz oraz park. Dwór został wzniesiony na początku XX wieku, z kolei spichlerz wybudowano w XVIII/XIX wieku. Park został założony w XVIII wieku i przebudowany w XIX wieku, zachował się w nim liczny starodrzew.
Park w Zespole Dworsko - Parkowym w Izdebkach został wpisany do rejestru zabytków decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr A-1485 z dnia 26 czerwca 1992 roku.
Park w Zespole Dworsko-Parkowym w Izdebkach został wpisany do Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Nozdrzec w dniu 02.08.2023 r.
Zespół Dworsko - Parkowy położony jest w centrum miejscowości Izdebki na malowniczo ukształtowanym terenie. W budynku dworu obecnie mieści się Środowiskowy Dom Samopomocy. Park dworski jest ogólnodostępny i stanowi atrakcję dla przebywających w okolicy turystów i miejsce na spędzanie wolnego czasu dla lokalnej społeczności. Realizacja zadania pozwoli na przywrócenie alei grabowej w parku dawnego wyglądu. Aleja obecnie traci pierwotny kształt. Wzdłuż linii drzew rozrasta się roślinność, która uniemożliwia poruszanie się po alei. Pozyskane środki pozwolą zatem na przeprowadzenie prac mających na celu przywrócenie alei grabowej pierwotnej świetności.
Działanie obejmie zatem m. in. oczyszczenie terenu alei, ułożenie betonowych obrzeży z utwardzeniem alei kruszywem. Na całej długości alei zostaną zamontowane ławki oraz lampy oświetleniowe. Przeprowadzona zostanie też pielęgnacja drzew wzdłuż alei. Pielęgnacja drzew zapewni bezpieczeństwo spacerowiczom i turystom (np. poprzez usunięcie nadłamanych i obumarłych gałęzi) oraz poprawi stan i kondycję drzew. Prace mają na celu zabezpieczenie, zachowanie i utrwalenie substancji zabytku. Zaplanowane działania zwiększą atrakcyjność całego Zespołu Dworsko - Parkowego w Izdebkach. Odrestaurowana aleja grabowa będzie jego charakterystyczną i rozpoznawalną częścią.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) Dokumentacja projektowa i techniczna;
2) Przedmiary robót – z zastrzeżeniem, że mają one jedynie charakter poglądowy i informacyjny oraz należy je traktować w sposób pomocniczy i uzupełniający do Dokumentacji projektowej i technicznej, przy określeniu rzeczywistego zakresu robót składających się na przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45000000-7 - Roboty budowlane

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267493,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 317722,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 267493,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno- Usługowo- Handlowa "FRAN-BUD" Franciszek Oleszko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6861052148

7.3.4) Miejscowość: Izdebki 390B

7.3.5) Kod pocztowy: 36-203

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 267493,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.