eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzygotowywanie wydanie oraz dostarczanie dwudaniowych obiadów dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w okresie od 27.11.2024r. do 31.12.2024r.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowywanie wydanie oraz dostarczanie dwudaniowych obiadów dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w okresie od 27.11.2024r. do 31.12.2024r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010227032

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Czerwca 1976r Nr 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-495

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ops-ursus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-ursus.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowywanie wydanie oraz dostarczanie dwudaniowych obiadów dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w okresie od 27.11.2024r. do 31.12.2024r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c561c35-9993-45c4-b6a6-bd77f361cb7c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00620078

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052808/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przygotowanie i wydanie obiadów dla klientów OPS, dowóz do mieszkań oraz do Dziennego Domu Pobytu Seniora

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W związku z większą liczbą świadczeniobiorców Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy URsus m.st. Warszawy, którym przyznano pomoc w formie zapewnienia gorącego posiłku zdecydowano o konieczności zwiększenia liczby posiłków wydanych w lokalu Wykonawcy oraz dowożonych do mieszkań klientów. W ciągu trwania umowy wystąpiono o dodatkowe środki, które zostały przyznane, co pozwoliło na zakup dodatkowej liczby posiłków. Zamawiający wskazał na możliwość udzielenia zamówień na podstawie art. 214 ust 1 pkt 7 Pzp zarówno w ogłoszeniu o zamówieniu jak i w SWZ. Zamówienie zostało udzielona na podstawie art. 305 ust 1 pkt.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-0dae0265-7efc-11ee-a60c-9ec5599dddc1

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/2/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 72214 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie, wydanie w lokalu lub dostarczanie dwudaniowych obiadów dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w liczbie:
a) Do 2 500 obiadów przez maksymalnie sześć dni w tygodniu, wydawanych wskazanym podopiecznym Ośrodka w lokalu Wykonawcy,
b) Do 210 obiadów przez pięć do sześciu dni w tygodniu, dostarczonych w miejsca wskazane przez Zamawiającego – miejsca zamieszkania podopiecznych Zamawiającego,
Przedmiotowe zamówienie obejmuje:
a) przygotowanie gorącego posiłku składającego się z dwóch dań – zupy, drugiego dania (możliwość ewentualnego przygotowania posiłków dietetycznych- dla osób ze wskazaniami medycznymi),
b) wydanie obiadu świadczeniobiorcy w jednorazowych opakowaniach biodegradowalnych gwarantujących bezpieczny transport do miejsca zamieszkania,
c) dostarczenie gorących obiadów, o których mowa w ust. 2 lit. b) powyżej, do mieszkań nie więcej niż 18 świadczeniobiorców wskazanych przez Zamawiającego, we właściwym opakowaniu zgodnie z normami prawa obowiązującymi w tym zakresie,
d) rozliczenie wydanych obiadów na podstawie imiennej listy

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72214 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72214 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72214 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia socjalna "Kto rano wstaje"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272702701

7.3.3) Ulica: Sosnkowskiego 29

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-495

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72214 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-27 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.