Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00677224/01 - Wynik z dnia 2024-12-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Sprzątanie i utrzymanie czystości w pomieszczeniach oraz na placach będących w użytkowaniu Okręgowego Urzędu Miar w Krakowie i w Wydziale Zamiejscowym w Przemyślu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Okręgowy Urząd Miar w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000332618
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krupnicza 11
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-123
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12-422-18-67
1.5.8.) Numer faksu: 12-422-84-63
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oum.krakow@poczta.gum.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.urzadmiar.krakow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sprzątanie i utrzymanie czystości w pomieszczeniach oraz na placach będących w użytkowaniu Okręgowego Urzędu Miar w Krakowie i w Wydziale Zamiejscowym w Przemyślu”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2efe6982-4bec-41b3-9a44-5e3598b2c24c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00598136
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00250707/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Sprzątanie i utrzymanie czystości w pomieszczeniach oraz na placach będących w użytkowaniu Okręgowego Urzędu Miar w Krakowie i w Wydziale Zamiejscowym w Przemyślu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2efe6982-4bec-41b3-9a44-5e3598b2c24c3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych zawarte są w rozdziale X SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administrator danych osobowych
Administratorem Państwa danych będzie Okręgowy Urząd Miar w Krakowie reprezentowany przez Dyrektora. Z Administratorem danych można się skontaktować:
• telefonicznie: (12) 422 26 11,
• osobiście lub listownie: Okręgowy Urząd Miar w Krakowie, ul. Krupnicza 11, 31-123 Kraków,
• za pośrednictwem poczty elektronicznej: oum.krakow@poczta.gum.gov.pl
2. Inspektor ochrony danych
Administrator danych wyznaczył Inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się:
• listownie: Inspektor Ochrony Danych, Okręgowy Urząd Miar w Krakowie, ul. Krupnicza 11,
31-123 Kraków,
• za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@urzadmiar.krakow.pl
3. Cel i podstawa przetwarzania danych osobowych
Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:
• art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, a także zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji,
• art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
4. Odbiorcy danych
Odbiorcą Państwa danych osobowych będzie Główny Urząd Miar w Warszawie, zewnętrzna obsługa prawna, podmioty świadczące usługi pocztowe i kurierskie oraz zewnętrzne archiwum.
5. Okres przetwarzania danych
Dane osobowe będą przetwarzane przez administratora przez okres wynikający z przepisów ustawy
o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
6. Prawa osób, których dane dotyczą
Przysługuje Państwu:
• prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
• prawo ich sprostowania (poprawienia) swoich danych,
• prawo do ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa.
7. Inne informacje
Państwa dane osobowe:
• nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do żadnej organizacji międzynarodowej,
• nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji,
• nie będą podlegały profilowaniu.
8. Obowiązek podania danych
Podanie danych osobowych jest wymogiem określonym w zapisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych.
9. W przypadku osobistego stawiennictwa w siedzibie Okręgowego Urzędu Miar uprzejmie informuję, że obiekt objęty jest systemem monitoringu wizyjnego. W związku z powyższym, prosimy o zapoznanie się z klauzulą informacyjną znajdującą się w sekretariacie Urzędu, w Punkcie Obsługi Klienta oraz na stronie internetowej Urzędu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OUM02.WO.WA.262.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach oraz na placach będących w użytkowaniu Okręgowego Urzędu Miar w Krakowie (ul. Krupnicza 11, 31-123 Kraków, ul. Chrobrego 51, 31-428 Kraków). Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował w części 1 zamówienia następującymi kryteriami:
Kryterium cena (Kc) – 60 %
Kryterium społeczne (Ks) odpis ulgi na PFRON – 40 %
Kryteria oceny ofert i opis sposobu oceny ofert
• Kryterium ceny (Kc) przyznaje się wagę 60%, dlatego maksymalna ilość punktów przyznana w tym kryterium wynosi 60 punktów.
Porównanie ofert według tego kryterium odbywać się będzie według następującego
wzoru:
Kc = (C min / C of ) x 60
gdzie:
Kc – ilość punktów ocenianej oferty dla kryterium ceny
C min – najniższa cena ze wszystkich ofert
C of – cena zaoferowana przez badanego Wykonawcę
• Kryterium społeczne (Ks) przyznaje się wagę 40%, dlatego maksymalna ilość punktów przyznana w tym kryterium wynosi 40 punktów.
Zamawiający przyzna punkty za zaoferowanie wykonywania usługi przez Wykonawcę, który zobowiąże się w ofercie do comiesięcznego przedkładania Zamawiającemu informacji o kwocie obniżenia na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, o której mowa w art. 22 ust. 10 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 44 ze zm.).
Wykonawca, który zobowiąże się do terminowego dostarczania informacji o kwocie obniżenia na PFRON, która będzie uprawniała nabywcę usług do dokonania potrącenia z odpisu na PFRON w wysokości:
• Kwota od 500,00 zł do 1 500,00 zł – Zamawiający przyzna 10 punktów,
• Kwota od 1 500,01 zł do 2 500,00 zł – Zamawiający przyzna 20 punktów,
• Kwota od 2 500,01 zł do 4 000,00 zł – Zamawiający przyzna 30 punktów,
• Kwota powyżej 4 000,01 zł – Zamawiający przyzna 40 punktów.
Wykonawca, który nie zobowiąże się w ofercie do comiesięcznego przedkładania Zamawiającemu informacji o kwocie obniżenia na PFRON – Zamawiający przyzna 0 punktów.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów wg poniższego wzoru:
Z = Kc + Ks
gdzie:
Z – liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Kc – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium cena,
Ks – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium społecznym.
Przyjmuje się, że przy ocenie ofert, wartość wyrażona w procentach będzie wyrażona w punktach (1% = 1 pkt).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne (Ks)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach oraz na placu będących w użytkowaniu Okręgowego Urzędu Miar w Krakowie Wydziału Zamiejscowego w Przemyślu (ul. Św. Jana Nepomucena 23, 37-700 Przemyśl). Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1B do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował w części 2 zamówienia następującymi kryteriami:
Kryterium cena (Kc) – 60 %
Termin płatności (T) - 20 %
Częstotliwość usług – mycie okien wraz z ramami (U) - 20 %
Kryteria oceny ofert i opis sposobu oceny ofert
• Kryterium ceny (Kc) przyznaje się wagę 60%, dlatego maksymalna ilość punktów przyznana w tym kryterium wynosi 60 punktów.
Porównanie ofert według tego kryterium odbywać się będzie według następującego
wzoru:
Kc = (C min / C of ) x 60
gdzie:
Kc – ilość punktów ocenianej oferty dla kryterium ceny
C min – najniższa cena ze wszystkich ofert
C of – cena zaoferowana przez badanego Wykonawcę
• Kryterium termin płatności (T) przyznaje się wagę 20%, dlatego maksymalna ilość punktów przyznana w tym kryterium wynosi 20 punktów.
Punkty przyznawane w kryterium termin płatności (T):
a) 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT – 10 punktów
b) 21 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT – 20 punktów
W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze żadnego terminu płatności, Zamawiający uzna, że
Wykonawca przyjął termin płatności – 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego
faktury VAT.
• Kryterium częstotliwość usług – mycie okien wraz z ramami (U) przyznaje się wagę 20%, dlatego maksymalna ilość punktów przyznana w tym kryterium wynosi 20 punktów.
Punkty przyznawane w kryterium częstotliwość usług – mycie okien wraz z ramami (U):
a) 4 razy w ciągu roku – Zamawiający przyzna – 0 punktów
b) 5 razy w ciągu roku - Zamawiający przyzna – 5 punktów
c) 6 razy w ciągu roku i więcej – Zamawiający przyzna 20 punktów
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów wg poniższego wzoru:
Z = Kc + T + U
gdzie:
Z – liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Kc – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium cena,
T – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium termin płatności
U – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium częstotliwość usług – mycie okien wraz z ramami.
Przyjmuje się, że przy ocenie ofert, wartość wyrażona w procentach będzie wyrażona w punktach (1% = 1 pkt).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium termin płatności (T)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium częstotliwość usług – mycie okien wraz z ramami (U)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
DLA CZĘŚCI NR 1:Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełniania tego warunku, aby Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 1 usługę polegającą na sprzątaniu budynków o wartości minimum 160 000,00 PLN brutto;
DLA CZĘŚCI NR 2:
Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełniania tego warunku, aby Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 1 usługę polegającą na sprzątaniu budynków o wartości minimum 40 000,00 PLN brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
Zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SWZ.
Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w:
• Art. 108 ust. 1 pkt. 3 ustawy,
• Art. 108 ust. 1 pkt. 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
• Art. 108 ust. 1 pkt. 6 ustawy.
Zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ.
Odpis lub Informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w ust. 3 pkt 3) niniejszego rozdziału SWZ– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
11. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 10 niniejszego rozdziału SWZ, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4) Wykaz wykonanych usług – w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę sprzątania budynków o wartości minimum:
160 000,00 PLN brutto dla Części nr 1
40 000,00 PLN brutto dla Części nr 2
wraz z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta usługa została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługa była wykonywana, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
Zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ.
6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Zobowiązanie (jeśli dotyczy) zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.
9. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
Zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ (jeśli dotyczy).
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – według Załącznika nr 7 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo).
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ – (Załącznik nr 3 do SWZ) składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Oświadczenia podmiotów składających ofertę wspólnie, powinny zostać złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez każdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa powyżej.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – według Załącznika nr 7 do SWZ.
4. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Wspólników spółki cywilnej obowiązują przepisy dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 58 ustawy Pzp.
6. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może zażądać zgodnie z art. 59 ustawy Pzp kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców przed zawarciem umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany zawartej Umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, tj. spowodowanych:1) zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego,
2) siłą wyższą - rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej,
3) koniecznością zmiany terminu realizacji Umowy i tym samym zmiany wysokości wynagrodzenia, z zastrzeżeniem, że wydłużenie nie może nastąpić na dłużej niż na 3 miesiące i jest to spowodowane zmianami organizacyjnymi u Zamawiającego, przestojem lub niemożliwością w wykonywaniu umowy przez Wykonawcę w okresie zasadniczym.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym paragrafem zastosowanie znajdują przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych regulujące możliwość zmiany umowy.
3. Zmiany w umowie będą dokonywane po uzgodnieniu ich zakresu i warunków przez Strony w drodze pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności. W odpowiedzi na wniosek jednej ze Stron, który powinien zawierać przynajmniej wskazanie zakresu proponowanych zmian oraz szczegółowego uzasadnienia ich wprowadzenia, druga Strona powinna wskazać, czy zmiana umowy jest w jej ocenie możliwa i na jakich warunkach może nastąpić.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-25 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-25 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa systemów informacji prawnej dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
- Świadczenie usług kompleksowej obsługi Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie w zakresie ppoż. - zamówienie powtórzone
- ZP.67.2025. KP w Krynicy - remontu dachu, elewacji oraz wybranych pomieszczeń budynku.
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych do pracowni specjalistycznych oraz dwóch komputerów biurowych
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby Oddziałów Szpitalnych (6 grup) - zakup, dostawa /wraz z uruchomieniem jeśli dotyczy/ oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego /jeśli dotyczy/
- Wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji central wentylacyjno-klimatyzacyjnych w obiekcie nr 01 w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Lesku z/s w Baligrodzie w sezonie 2025/2026"
- "Uzupełnienie ławek, koszy na śmieci i nasadzeń zieleni w pasie drogowym", realizowanego z Funduszu Osiedlowego, osiedle Gądów-Popowice Południe (Priorytet 3 - 1 edycja Funduszu Osiedlowego).
- "Pumptruck i zagospodarowanie terenu rekreacyjnego przy ul. Edmunda Bojanowskiego w Lesznie"
- "Utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wraz z wykonaniem prac konserwatorskich w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu oraz w podległych jednostkach"
- Sprzedaż i dostawa środków higienicznych na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim.
- Świadczenie usługi umycia okien w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie.
więcej: Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.