Ogłoszenie z dnia 2024-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00598136/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Sprzątanie i utrzymanie czystości w pomieszczeniach oraz na placach będących w użytkowaniu Okręgowego Urzędu Miar w Krakowie i w Wydziale Zamiejscowym w Przemyślu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Okręgowy Urząd Miar w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000332618
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krupnicza 11
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-123
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12-422-18-67
1.5.8.) Numer faksu: 12-422-84-63
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oum.krakow@poczta.gum.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.urzadmiar.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2efe6982-4bec-41b3-9a44-5e3598b2c24c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sprzątanie i utrzymanie czystości w pomieszczeniach oraz na placach będących w użytkowaniu Okręgowego Urzędu Miar w Krakowie i w Wydziale Zamiejscowym w Przemyślu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2efe6982-4bec-41b3-9a44-5e3598b2c24c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00677224
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00250707/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Sprzątanie i utrzymanie czystości w pomieszczeniach oraz na placach będących w użytkowaniu Okręgowego Urzędu Miar w Krakowie i w Wydziale Zamiejscowym w Przemyślu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00598136
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OUM02.WO.WA.262.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 157320 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach oraz na placach będących w użytkowaniu Okręgowego Urzędu Miar w Krakowie (ul. Krupnicza 11, 31-123 Kraków, ul. Chrobrego 51, 31-428 Kraków). Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
4.5.5.) Wartość części: 134520 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach oraz na placu będących w użytkowaniu Okręgowego Urzędu Miar w Krakowie Wydziału Zamiejscowego w Przemyślu (ul. Św. Jana Nepomucena 23, 37-700 Przemyśl). Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1B do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 28044,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80439,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264204,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165459,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ochrona Mienia Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121812448
7.3.3) Ulica: Górników 13
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-819
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165459,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28044,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93434,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28044,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Housekeeper Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365953540
7.3.3) Ulica: A. Dworskiego 26
7.3.4) Miejscowość: Przemyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 37-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28044 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 91/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Budowa miasteczka rowerowego Rowerowe Love przy SP Nr 61, ul. Popławskiego 17, Budżet Obywatelski - edycja 2024.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 17 000 (siedemnastu tysięcy) licencji na oprogramowanie antywirusowe dla pracowników UJ.
- Dostawa odczynników chemicznych - część II
- dostawa urządzenia wysokiej precyzji do obrazowania i pomiaru wielkości oraz geometrii ziarna dla WMN - DE-dzp.272-431/25
- 92/2025 Grupowe ubezpieczenie na życie pracowników Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie i członków ich rodzin
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa dozorowania, sprzątania i utrzymania czystości w obiektach oraz terenu wokół siedziby Nadleśnictwa Suchedniów
- "Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Piwniczna w roku 2025"
- Usługa sprzątania obiektów Filii w Ełku Uniwersytetu Warmińsko -Mazurskiego w Olsztynie
- Współpraca korzystna dla klimatu rozwój zielonej infrastruktury w Łęcznej i Kowlu z podziałem na 2 zad.: 1 Tereny nadrzeczne, skarpy Stare Miasto, Park, Spichlerz; 2 Uporządkowanie doliny rzeki Świnki
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych będących w administracji Powiatowego Zarządu Dróg w Złotoryi
- Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2025/2026 - rejon V
więcej: Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.