Ogłoszenie z dnia 2025-12-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania procesami dydaktycznymi i organizacyjno-administracyjnymi uczelni z usługą wsparcia, hostingiem oraz pełną integracją
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Główna Mikołaja Kopernika
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524649120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowogrodzka
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-695
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.makarewicz@sgmk.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sgmk.edu.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania procesami dydaktycznymi i organizacyjno-administracyjnymi uczelni z usługą wsparcia, hostingiem oraz pełną integracją
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c4a9c03-e301-4f36-93b0-d646aa38ded5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00597175
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00162403/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 dostawa i wdrożenienie systemu zarządzania procesami dyd. wraz z usługą wsparcia, hostingiem, integracją danych mających na celu zwiększenie dostepności uczelni.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest środków Unii Europejskiej w ramach projektu FERS.03.01-IP.08-0062/24. Tytuł projektu: Dostępna Szkoła Główna Mikołaja Kopernika. Instytucja zawierająca umowę: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://sgmk.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sgmk.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Adres strony internetowej
prowadzonego postępowania, na której udostępniane będą zmiany
i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia –
Platforma OnePlace zwana dalej „Platformą”:
https://sgmk.ezamawiajacy.pl
2. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a w szczególności:
1) składanie ofert, w tym ofert dodatkowych;
2) wymiana informacji,
3) przekazywanie dokumentów lub oświadczeń pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym,
odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą
elektroniczną, na Platformie.
3. Język postępowania i wymagania w tym zakresie:
1) postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
2) dopuszcza się używanie w ofercie, oświadczeniach i dokumentach określeń obcojęzycznych w zakresie określonym w art. 11
ustawy z dnia 7 października 1999 r.
o języku polskim.
3) podmiotowe środki dowodowe (jeśli dotyczy) oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się
wraz z tłumaczeniem na język polski.
4. Pod pojęciem „Platforma” należy rozumieć narzędzie przeznaczone do realizacji procesu związanego z przeprowadzeniem
niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
1) Na ww. stronie internetowej w zakładce „Baza wiedzy/Plany zamówień publicznych” znajduje się Instrukcja dla Wykonawcy dla
postępowań opublikowanych od 01.01.2021
6. Dodatkowe informacje związane z procesem rejestracji oraz innymi aspektami technicznymi Platformy można uzyskać od
poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00:
1) pod numerem telefonu: 22 257 22 23,
2) adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl
7. Dokumentacja postępowania została opublikowana na Platformie. W celu zapoznania się z dokumentacją postępowania:
1) przed upływem terminu składania ofert Wykonawca w menu po lewej stronie wybiera zakładkę „Lista postępowań PZP”, następnie
zakładkę „Aktualne”, wyszukuje przedmiotowe postępowanie i klika w wybrany link, przechodząc do obszaru postępowania;
2) po upływie terminu składania ofert Wykonawca w menu po lewej stronie wybiera zakładkę „Lista postępowań PZP”, następnie
zakładkę „W toku”, a po zakończeniu postępowania przez Zamawiającego w folderze „Archiwalne”, wyszukuje przedmiotowe
postępowanie i klika w wybrany link, przechodząc do obszaru postępowania.
8. Dokumenty elektroniczne przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej, którym jest Platforma są
sporządzane w jednym z formatów danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005
r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2023 r. poz. 57).
9. Za datę przekazania (wpływu) oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformę. O terminie złożenia Oferty
decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za
pośrednictwem poczty elektronicznej.
10. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (oferta opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym)
lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: oneplace@marketplanet.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z zapisami SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z zapisami SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 13/12/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi informatycznej obejmującej udostępnienie, dostawę, wdrożenie i pełną integrację systemu informatycznego w formule SaaS (Software as a Service), wspierającego zarządzanie uczelnią w zakresie dydaktycznym, organizacyjnym i administracyjnym. Celem systemu jest usprawnienie procesów związanych z obsługą studentów, doktorantów, w tym osób
z niepełnosprawnościami i ze szczególnymi potrzebami, oraz zapewnienie efektywnego
i dostępnego dostępu do usług i zasobów uczelni.
System musi zostać w pełni zintegrowany z funkcjonującym w Szkole Głównej Mikołaja Kopernika systemem VERBIS (w tym z danymi studentów, użytkowników i strukturą organizacyjną). Zamawiający posiada oprogramowanie/moduły firmy Verbis ( e rekrutacja, e dziekanat)– Wykonawca musi zapewnić wszystkie pozostałe funkcjonalności kompatybilne z posiadanym przez Zamawiającego modułami lub zaproponować wdrożenie w ramach zamówienia innego/nowego rozwiązania na uczelni.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Licencje
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że:1.1. w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał:
1.1.1. co najmniej jedno wdrożenie systemu zarządzania procesami organizacyjno-administracyjnymi wraz z usługą wsparcia i hostingiem.
1.2. dysponuje lub realizując zamówienie będzie dysponował, co najmniej 2 – osobowym zespołem osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, w tym:
1.2.1. co najmniej 1 (jedną) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika/ koordynatora/ konsultanta projektu, która:
- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła rolę kierownika/koordynatora/konsultanta projektu w co najmniej 1 wdrożeniu systemu zarządzania procesami organizacyjno-administracyjnymi,
- posiada biegłą znajomość języka polskiego,
1.2.2. co najmniej 1 (jedną) osobą, która będzie pełnić funkcję wdrożeniowca projektu, która:
- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła rolę wdrożeniowca projektu w co najmniej 1 wdrożeniu systemu zarządzania procesami organizacyjno-administracyjnymi wraz z usługą wsparcia i hostingiem,
- posiada biegłą znajomość języka polskiego,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy
o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z
postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 ustawy, uwzględniającego przesłanki
wykluczenia z art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Załącznik nr 2.1 do SWZ).
Uwaga:
- oświadczenie wymienione w ust. 3.1) powyżej składa wykonawca, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) oraz podmiot, na którego zasobach polega wykonawca w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu.
- Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub podmiotów udostępniających zasoby na zasadach
określonych w art. 118 ustawy, przedstawia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 3.1) dotyczące tych podmiotów,
potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia
z postępowania.
2) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - wg wzoru
stanowiącego Załącznik nr 2.2 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy - na formularzu stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ (Wykaz usług).
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie usługami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 6 do SWZ (Wykaz osób).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenie przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykaz minimalnych wymagań techniczno-funkcjonalnych System– Zał. Nr 7.1SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się dyspozycję art. 117 ust. 3 ustawy, zuwzględnieniem art. 117 ust. 4 ustawy.
2. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w odniesieniu do konkretnego
zamówienia lub jego części, może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających
zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W takim przypadku Wykonawca
składa wraz z ofertą zobowiązanie, o którym mowa w art. 118 ust. 3 i ust. 4 ustawy.
3. W przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postepowaniu polega na zasobach
podmiotów trzecich, warunek, o którym mowa w ust. 1 musi spełniać samodzielnie co najmniej jeden z podmiotów
udostępniających zasoby.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Warunki i zmiany umowy zostały określone w par. 8 Załącznika nr 8 do SWZ - Projektowane Postanowienia Umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-22 13:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://sgmk.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-22 13:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-20
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający nie dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców z państw trzecich, z którymi Unia Europejska niejest związana żadną umową międzynarodową gwarantującą na zasadzie wzajemności i równości dostęp do rynku
zamówień publicznych. Zamawiający odrzuci ofertę złożoną przez takiego Wykonawcę, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5
ustawy Pzp
(tj. z powodu niezgodności warunkami zamówienia). Powyższe dotyczy także podwykonawców i podmiotów
udostępniających zasoby.
2. Zamawiający na podstawie art. 310 ustawy wskazuje, że może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia w ramach ww. źródła finansowania, nie zostały mu przyznane. To oznacza, że Zamawiający może unieważnić postępowanie na każdym etapie postępowania (zarówno przed upływem terminu składania ofert, jak i po upływie tego terminu.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usługi autoryzowanego gwarancyjnego serwisu technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego produktów składających się na rozwiązanie Hitachi Content Platform (HCP)
- Świadczenie usług weterynaryjnych z zakresu wykonywania zabiegów kastracji oraz elektronicznego znakowania psów i kotów, których właściciele zamieszkują na terenie m.st. Warszawy
- Przygotowanie i przeprowadzenie kontroli przedsięwzięć MŚP w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w zakresie inwestycji A2.2.1
- Nadzór inwestorski nad remontem toalet parteru i pomieszczeń I piętra skrzydła północnego oraz klatek schodowych od wejścia D i G znajdujących się w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 15
- Postępowanie na świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Kamionie
- Dostawa młynka mielącego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania procesami dydaktycznymi i organizacyjno-administracyjnymi uczelni z usługą wsparcia, hostingiem oraz pełną integracją
- Rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu inf. z oprogramowaniem dla Gminy Borki w ramach projektu "BEZPIECZNY E-PORTAL MOF RADZYNIA PODLASKIEGO"
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Puławy
- Świadczenie przez Wykonawcę wsparcia technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego macierzy dyskowych Dell SC9000
- Świadczenie usług informatycznych dla SPZZOZ w Gryficach
- Wsparcie Oracle Database Enterprise Edition - Processor Perpetual - 10 Full use
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





