eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdwin"Wynajem pojazdów i maszyn do świadczenia na rzecz Zamawiającego usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Świdwińskiego w sezonie 2024/2025".



Ogłoszenie z dnia 2024-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Wynajem pojazdów i maszyn do świadczenia na rzecz Zamawiającego usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Świdwińskiego w sezonie 2024/2025”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Świdwinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330965207

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podmiejska 18

1.5.2.) Miejscowość: Świdwin

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 943652399

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@powiatswidwinski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzd.powiatswidwinski.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wynajem pojazdów i maszyn do świadczenia na rzecz Zamawiającego usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Świdwińskiego w sezonie 2024/2025”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-342c9192-d9ad-4129-ad41-79d9e6434772

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00596002

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067679/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Wynajem pojazdów i maszyn do świadczenia na rzecz Zamawiającego usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Świdwińskiego w sezonie 2023/2024”.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pzdswidwin.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzdswidwin.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z ROZDZIAŁEM II Zasady Komunikacji z Zamawiającym - SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z ROZDZIAŁEM IV- Jawność postępowania - SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPR-442/5/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

na potrzeby Obwodu Drogowego w Świdwinie mieszczącego się przy ulicy Podmiejskiej 18
część nr 1
- wynajem samochodu ciężarowego o ładowności od 7 Mg do 170 godz. pracy do odśnieżania i posypywania dróg (piaskarka i pług lekki powierzony przez Zamawiającego)
a) Dla każdego pojazdu lub maszyny Zamawiający przewiduje dodatkowo do 20 godzin wynajmu na przerwy technologiczne (opłużanie, rozpłużanie, drobne naprawy pługów, piaskarek, dyżur w dyspozycji Zamawiającego itp.), które mogą wyniknąć w trakcie obowiązywania umowy za wyjątkiem pkt 2. Stawka za przerwy technologiczne wyniesie 30% stawki oferowanej przez Wykonawcę.
b) Zamawiający zastrzega, że wykorzystanie mniejszej ilości godzin niż zapotrzebowane, a określone w pkt. XVII niniejszej specyfikacji nie może być powodem roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
c) Zamawiający ustala dodatkowo stawkę dzienną za gotowość Wykonawcy w sytuacji nie świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg w wysokości 140,00 zł brutto (słownie: sto czterdzieści złotych brutto). Wynagrodzenie to będzie wypłacane na koniec miesiąca, za każdy dzień pozostawania w dyspozycji Zamawiającego do świadczenia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg w okresie obowiązywania umowy.
d) Ustalona stawka dzienna za gotowość nie będzie naliczana w sytuacji faktycznego świadczenia pracy przez Wykonawcę przy zimowym utrzymaniu dróg na wezwanie Zamawiającego.
e) Nie podstawienie sprzętu do akcji zimowej na wezwanie Zamawiającego (np. z powodu awarii sprzętu Wykonawcy) będzie skutkowało brakiem naliczenia wynagrodzenia za gotowość w danym dniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najwyżej ocenioną ofertę zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
a) CENA (C) - 60%
b) CZAS REAKCJI WYKONAWCY OD MOMENTU OTRZYMANIA WEZWANIA TELEFONICZNEGO DO MOMENTU STAWIENIA SIĘ W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO (CR) - 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: CZAS REAKCJI WYKONAWCY OD MOMENTU OTRZYMANIA WEZWANIA TELEFONICZNEGO DO MOMENTU STAWIENIA SIĘ W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO (CR)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

na potrzeby Obwodu Drogowego w Połczynie Zdroju mieszczącego się przy ulicy Młyńskiej 17

część nr 2
- wynajem ciągnika rolniczego z dwiema osiami napędowymi o mocy silnika od 110 KM do 170 godz. pracy do odśnieżania i posypywania dróg (posypywarka i pług lekki powierzone przez Zamawiającego)

a) Dla każdego pojazdu lub maszyny Zamawiający przewiduje dodatkowo do 20 godzin wynajmu na przerwy technologiczne (opłużanie, rozpłużanie, drobne naprawy pługów, piaskarek, dyżur w dyspozycji Zamawiającego itp.), które mogą wyniknąć w trakcie obowiązywania umowy za wyjątkiem pkt 2. Stawka za przerwy technologiczne wyniesie 30% stawki oferowanej przez Wykonawcę.
b) Zamawiający zastrzega, że wykorzystanie mniejszej ilości godzin niż zapotrzebowane, a określone w pkt. XVII niniejszej specyfikacji nie może być powodem roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
c) Zamawiający ustala dodatkowo stawkę dzienną za gotowość Wykonawcy w sytuacji nie świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg w wysokości 140,00 zł brutto (słownie: sto czterdzieści złotych brutto). Wynagrodzenie to będzie wypłacane na koniec miesiąca, za każdy dzień pozostawania w dyspozycji Zamawiającego do świadczenia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg w okresie obowiązywania umowy.
d) Ustalona stawka dzienna za gotowość nie będzie naliczana w sytuacji faktycznego świadczenia pracy przez Wykonawcę przy zimowym utrzymaniu dróg na wezwanie Zamawiającego.
e) Nie podstawienie sprzętu do akcji zimowej na wezwanie Zamawiającego (np. z powodu awarii sprzętu Wykonawcy) będzie skutkowało brakiem naliczenia wynagrodzenia za gotowość w danym dniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77111000-1 - Wynajem maszyn rolniczych wraz z operatorem

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najwyżej ocenioną ofertę zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
a) CENA (C) - 60%
b) CZAS REAKCJI WYKONAWCY OD MOMENTU OTRZYMANIA WEZWANIA TELEFONICZNEGO DO MOMENTU STAWIENIA SIĘ W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO (CR) - 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: CZAS REAKCJI WYKONAWCY OD MOMENTU OTRZYMANIA WEZWANIA TELEFONICZNEGO DO MOMENTU STAWIENIA SIĘ W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO (CR)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z ROZDZIAŁEM XVIII Wykonawcy zagraniczni - SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z ROZDZIAŁEM XVIII Wykonawcy zagraniczni - SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z ROZDZIAŁEM III Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia - SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-22 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa https://pzdswidwin.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-22 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.