Ogłoszenie z dnia 2024-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00019775/01 - Wynik z dnia 2025-01-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości
siedziby BBFO w Bydgoszczy w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Bydgoskie Biuro Finasów Oświaty w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364850156
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: K.K.Baczyńskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-805
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 5856943
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: robert.kiela@bbfo.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.bbfo.bydgoszcz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wspólna obsługa, administracyjna, finansowa i organzacyjna miejskich jednostek oświatowych na terenie Miasta Bydgoszczy .
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości
siedziby BBFO w Bydgoszczy w roku 2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-599a9529-cd6b-4fa6-8183-d3e7aae69345
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00594680
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062097/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości budynku BBFO w Bydgoszczy przy ul. K. Baczyńskiego 5 w roku 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/bydgoszcz3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/bydgoszcz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z treścią pkt. VIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z treścią pkt. XXXVIII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości
siedziby BBFO przy ul. Baczyńskiego 5 w Bydgoszczy w roku 2025. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia w załączniku nr. 4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z treścią pkt. XVII SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ USŁUG - poprzez ich należyty nadzór przez wyznaczonego Koordynatora zgodnie z pkt. XVII ppkt.1.2) SWZ..
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zgodnie z treścią pkt. XXI SWZ.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z treścią pkt. XXI i XXII SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z treścią pkt. XXII SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
zgodnie z treścią pkt. XII ppkt. 13-15 SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
zgodnie z treścią pkt. XXVIII SWZ - w kwocie 2.400 zł6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zgodnie z treścią pkt. XII SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z treścią pkt. VII SWZ oraz zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SWZ .7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-28 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/bydgoszcz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-28 11:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Zakup i dostawa ultrasonografu w ramach realizowanego projektu pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- "Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 251 ul. Dworcowa - ul. Mickiewicz w m. Żnin" - opracowanie dokumentacji projektowej
- Wykonanie robót konserwacyjnych i utrzymaniowych na obiektach inżynierskich usytuowanych na autostradzie A1 odc. węzeł Toruń Pd.(z węzłem) - węzeł Kutno Pn. (bez węzła) od km 151+900 do km 244+300
- 51/PA/2025 Remont pokrycia dachowego w budynku mieszkalnym przy ul. I. Paderewskiego 15 w Bydgoszczy zarządzanym przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Remont okablowania strukturalnego w budynku nr 21 (w którym trwają prace remontowe|) w kompleksie wojskowym przy ul. Szubińskiej w Bydgoszczy
- Wykonanie robót budowlanych i prac w zakresie remontu części dachu budynku przy ulicy Teofila Gackowskiego 1b w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie pomieszczeń Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
- USŁUGI SPRZĄTANIA I DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NA RZECZ SĄDU REJONOWEGO W MIKOŁOWIE
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Gdańskie Wody Sp. z o.o.
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach zarządzanych przez jednostkę Bytomskie Mieszkania
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Sanockiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. oraz na Dworcu Multimodalnym zarządzanym przez SPGK Sp. z o. o.
- Usługa sprzątania i kompleksowego utrzymania w czystości siedziby Centrum Integracji Cudzoziemców w Gorzowie Wlkp. w roku 2025
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.