Ogłoszenie z dnia 2025-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00594162/01 - Modyfikacja z dnia 2025-12-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Prowadzenie zajęć wspomagania rozwoju dziecka w związku z realizacją zadania wynikającego z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin ,,Za życiem”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY OŚRODEK ROZWOJU EDUKACJI W GIŻYCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281627741
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Smętka 5
1.5.2.) Miejscowość: Giżycko
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@poregizycko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poregizycko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie zajęć wspomagania rozwoju dziecka w związku z realizacją zadania wynikającego z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin ,,Za życiem”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d5e2a81-56fc-4ba8-b21b-8b220341927f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00594144
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00019297/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Prowadzenie zajęć wspomagania rozwoju dziecka w związku z realizacją zadania wynikającego z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin ,,Za życiem” w roku 2026
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4d5e2a81-56fc-4ba8-b21b-8b220341927f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod
adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zakładce „Centrum Pomocy”.
3. Rejestracja i korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Szczegółowe minimalne wymagania techniczne dotyczące
sprzętu używanego w celu korzystania z Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, o którym mowa w pkt .2.
4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
5. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań
dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
7. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
8. Oferty, oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 1 pkt 1 podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
9. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 1 pkt SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
10. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w pkt 9., sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w pkt 1.
11. W przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): a) Administratorem Państwa danych osobowych jest: Powiatowy Ośrodek Rozwoju Edukacji w Giżycku (dalej: „ADMINISTRATOR"), z siedzibą: ul. Smętka 5, 11-500 Giżycko. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Smętka 5, 11-500 Giżycko lub drogą e-mailową pod adresem: sekretariat@poregizycko.pl
b) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem mail: wieckiel.paulina@gptogatus.pl
c) Pani/Pana dane niezbędne do udziału w postępowaniu będą przetwarzane w celu związanym z realizacją postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz działanie przez administratora w interesie publicznym [PZP], zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c, e oraz art. 10 RODO.
d) Pana/Pani dane kontaktowe, w postaci nr. telefonu oraz adresu e-mail przetwarzane będą na podstawie wyrażonej przez Pana/Panią zgody. Jako zgodę rozumie się podanie tych danych. Zgodę można wycofać w każdym momencie, bez wpływu na przetwarzanie danych przed jej wycofaniem.
e) Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa, w tym osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy PZP, lub umowy, w tym: podwykonawcom, firmom zapewniającym niszczenie dokumentów i nośników danych, biurom obsługi prawnej, itp.
f) Ze względu na jawność postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być wszystkie zainteresowane osoby lub podmioty. Ograniczenie dostępu do danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, interesem publicznym lub informacja stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa
g) W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/a dane mogą być także przekazywane do państw trzecich.
h) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; po tym okresie zgodnie z przepisami o archiwizacji.
i) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celu określonego w pkt 3. Podanie dodatkowych danych, których przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody jest dobrowolne, a ich niepodanie nie będzie miało wpływu na wybór oferty.
j) Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, sprzeciwu na dalsze przetwarzanie, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
k) Administrator informuje, że przepisy PZP ograniczają prawo do skorzystania:
- ze sprostowania lub uzupełnienia danych (art. 16 RODO), jeżeli zrealizowanie tego prawa mogłoby skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia lub zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z PZP;
- z ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), które nie może zostać zrealizowane do czasu zakończenia tego postępowania.
l) Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
m) Państwa dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu profilowaniu.
n) Jednocześnie Powiatowy Ośrodek Rozwoju Edukacji w Giżycku przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PORE.ZP.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji logopedy.
Zamawiający przewiduje szacunkową liczbę godzin w ilości 880 do realizacji w 2026 roku.
Szczegółowy opis zamówienia zawiera Dział III A SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty (dla każdej z części odrębnie) Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnianie kryteriów:
• cena brutto - 50 %
• doświadczenie zawodowe kadry - 20 pkt
• doświadczenie kadry w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD) – 10 pkt
• kwalifikacje kadry- 20 pkt
2. Sposób oceny ofert według przyjętych kryteriów (1%=1pkt):
Kryterium 1 cena brutto - max 50 pkt będzie obliczone za pomocą następującego wzoru:
Cena brutto = [(Cn : Cb) x 50 %] x 100 gdzie:
Cn - cena najniższa (brutto)
Cb - cena wynikająca z oferty badanej (brutto)
Kryterium 2
Doświadczenie zawodowe kadry – max 20 pkt
• doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwoju mowy i komunikacji językowej
5 lat - 0 pkt
6-10 lat -10 pkt
11 lat i więcej -20 pkt
Kryterium "doświadczenia kadry będzie rozpatrywane na podstawie wskazanego przez wykonawcę w formularzu ofertowym okresu doświadczenia (w pełnych latach) osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - zajęć w ramach poszczególnych części przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca w formularzu ofertowym wskazał imię i nazwisko oraz okres doświadczenia osoby wyznaczonej do realizacji Zamówienia.
Wykonawca winien podać okres doświadczenia w pełnych latach.
Minimalny okres doświadczenia (wymagany przez Zamawiającego) wynosi 5 lat. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który zadeklaruje okres doświadczenia krótszy niż 5 lata.
Maksymalny punktowany przez Zamawiającego okres doświadczenia wynosi 11 lat.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego okresu doświadczenia zawodowego do oceny w ramach danego kryterium Zamawiający przyjmie okres 11 lat.
W przypadku, gdy wykonawca nie wskaże okresu doświadczenia Zamawiający uzna, że został zadeklarowany najkrótszy okres doświadczenia wymagany przez Zamawiającego, tj. 5 lat
i zamawiający przyzna 0 pkt.
Jeżeli wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym imienia i nazwiska osoby wyznaczonej do realizacji ofertę odrzuci jako niezgodną z SWZ.
Kryterium 3
Doświadczenie kadry w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD) - 10 pkt
- (dotyczy wszystkich części)
Brak doświadczenia w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD) (w zakresie odpowiedniej dla danej części) - 0 pkt
Minimum 1 rok doświadczenia w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD) (w zakresie odpowiedniej dla danej części) -10 pkt
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego okresu niz 1 rok doświadczenia w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD) - Zamamwiajacy przyzna maksymalnie 10 pkt.
W przypadku, gdy wykonawca nie wskaże doświadczenia w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD) zamawiający przyzna 0 pkt.
Kryterium 4
Kwalifikacje kadry- max 20 pkt
• jeden kurs/szkolenie z zakresu pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu- 0 pkt
• dwa kursy/szkolenia z zakresu pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu- 10 pkt
• trzy kursy/szkolenia z zakresu pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu- 15 pkt
• cztery kursy/szkolenia z zakresu pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu- 20 pkt
W przypadku, gdy wykonawca nie wskaże liczby kursów/ szkoleń Zamamwiajacy przyzna zamawiający przyzna 0 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe kadry
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kadry w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje kadry
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji neurologopedy
Zamawiający przewiduje szacunkową liczbę godzin w ilości 580 do realizacji w 2026 roku.
Szczegółowy opis zamówienia zawiera Dział III A SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty (dla każdej z części odrębnie) Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnianie kryteriów:
• cena brutto - 50 %
• doświadczenie zawodowe kadry - 20 pkt
• doświadczenie kadry w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD) – 10 pkt
• kwalifikacje kadry- 20 pkt
2. Sposób oceny ofert według przyjętych kryteriów (1%=1pkt):
Kryterium 1 cena brutto - max 50 pkt będzie obliczone za pomocą następującego wzoru:
Cena brutto = [(Cn : Cb) x 50 %] x 100 gdzie:
Cn - cena najniższa (brutto)
Cb - cena wynikająca z oferty badanej (brutto)
Kryterium 2
Doświadczenie zawodowe kadry – max 20 pkt
• doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwoju mowy i komunikacji językowej
5 lat - 0 pkt
6-10 lat -10 pkt
11 lat i więcej -20 pkt
Kryterium "doświadczenia kadry będzie rozpatrywane na podstawie wskazanego przez wykonawcę w formularzu ofertowym okresu doświadczenia (w pełnych latach) osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - zajęć w ramach poszczególnych części przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca w formularzu ofertowym wskazał imię i nazwisko oraz okres doświadczenia osoby wyznaczonej do realizacji Zamówienia.
Wykonawca winien podać okres doświadczenia w pełnych latach.
Minimalny okres doświadczenia (wymagany przez Zamawiającego) wynosi 5 lat. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który zadeklaruje okres doświadczenia krótszy niż 5 lata.
Maksymalny punktowany przez Zamawiającego okres doświadczenia wynosi 11 lat.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego okresu doświadczenia zawodowego do oceny w ramach danego kryterium Zamawiający przyjmie okres 11 lat.
W przypadku, gdy wykonawca nie wskaże okresu doświadczenia Zamawiający uzna, że został zadeklarowany najkrótszy okres doświadczenia wymagany przez Zamawiającego, tj. 5 lat
i zamawiający przyzna 0 pkt.
Jeżeli wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym imienia i nazwiska osoby wyznaczonej do realizacji ofertę odrzuci jako niezgodną z SWZ.
Kryterium 3
Doświadczenie kadry w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD) - 10 pkt
- (dotyczy wszystkich części)
Brak doświadczenia w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD) (w zakresie odpowiedniej dla danej części) - 0 pkt
Minimum 1 rok doświadczenia w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD) (w zakresie odpowiedniej dla danej części) -10 pkt
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego okresu niz 1 rok doświadczenia w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD) - Zamamwiajacy przyzna maksymalnie 10 pkt.
W przypadku, gdy wykonawca nie wskaże doświadczenia w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD) zamawiający przyzna 0 pkt.
Kryterium 4
Kwalifikacje kadry- max 20 pkt
• jeden kurs/szkolenie z zakresu pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu- 0 pkt
• dwa kursy/szkolenia z zakresu pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu- 10 pkt
• trzy kursy/szkolenia z zakresu pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu- 15 pkt
• cztery kursy/szkolenia z zakresu pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu- 20 pkt
W przypadku, gdy wykonawca nie wskaże liczby kursów/ szkoleń Zamamwiajacy przyzna zamawiający przyzna 0 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe kadry
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kadry w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje kadry
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji oligofrenopedagoga
Zamawiający przewiduje szacunkową liczbę godzin w ilości 550 do realizacji w 2026 roku.
Szczegółowy opis zamówienia zawiera Dział III A SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty (dla każdej z części odrębnie) Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnianie kryteriów:
• cena brutto - 50 %
• doświadczenie zawodowe kadry - 20 pkt
• doświadczenie kadry w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD) – 10 pkt
• kwalifikacje kadry- 20 pkt
2. Sposób oceny ofert według przyjętych kryteriów (1%=1pkt):
Kryterium 1 cena brutto - max 50 pkt będzie obliczone za pomocą następującego wzoru:
Cena brutto = [(Cn : Cb) x 50 %] x 100 gdzie:
Cn - cena najniższa (brutto)
Cb - cena wynikająca z oferty badanej (brutto)
Kryterium 2
Doświadczenie zawodowe kadry – max 20 pkt
• doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych w tym z dzieckiem ze spektrum autyzmu
5 lat - 0 pkt
6-10 lat -10 pkt
11 lat i więcej -20 pkt
Kryterium "doświadczenia kadry będzie rozpatrywane na podstawie wskazanego przez wykonawcę w formularzu ofertowym okresu doświadczenia (w pełnych latach) osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - zajęć w ramach poszczególnych części przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca w formularzu ofertowym wskazał imię i nazwisko oraz okres doświadczenia osoby wyznaczonej do realizacji Zamówienia.
Wykonawca winien podać okres doświadczenia w pełnych latach.
Minimalny okres doświadczenia (wymagany przez Zamawiającego) wynosi 5 lat. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który zadeklaruje okres doświadczenia krótszy niż 5 lata.
Maksymalny punktowany przez Zamawiającego okres doświadczenia wynosi 11 lat.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego okresu doświadczenia zawodowego do oceny w ramach danego kryterium Zamawiający przyjmie okres 11 lat.
W przypadku, gdy wykonawca nie wskaże okresu doświadczenia Zamawiający uzna, że został zadeklarowany najkrótszy okres doświadczenia wymagany przez Zamawiającego, tj. 5 lat
i zamawiający przyzna 0 pkt.
Jeżeli wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym imienia i nazwiska osoby wyznaczonej do realizacji ofertę odrzuci jako niezgodną z SWZ.
Kryterium 3
Doświadczenie kadry w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD) - 10 pkt
- (dotyczy wszystkich części)
Brak doświadczenia w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD) (w zakresie odpowiedniej dla danej części) - 0 pkt
Minimum 1 rok doświadczenia w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD) (w zakresie odpowiedniej dla danej części) -10 pkt
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego okresu niz 1 rok doświadczenia w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD) - Zamamwiajacy przyzna maksymalnie 10 pkt.
W przypadku, gdy wykonawca nie wskaże doświadczenia w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD) zamawiający przyzna 0 pkt.
Kryterium 4
Kwalifikacje kadry- max 20 pkt
• jeden kurs/szkolenie z zakresu treningu umiejętności społecznej - 0 pkt
• dwa kursy/szkolenia z zakresu treningu umiejętności społecznej - 10 pkt
• trzy kursy/szkolenia z zakresu treningu umiejętności społecznej - 15 pkt
• cztery kursy/szkolenia zakresu treningu umiejętności społecznej -20 pkt
W przypadku, gdy wykonawca nie wskaże liczby kursów/ szkoleń Zamamwiajacy przyzna zamawiający przyzna 0 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe kadry
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kadry w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje kadry
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji pedagoga specjalnego -terapeuta SI.
Zamawiający przewiduje szacunkową liczbę godzin w ilości – 590 do realizacji w 2026 roku.
Szczegółowy opis zamówienia zawiera Dział III A SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty (dla każdej z części odrębnie) Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnianie kryteriów:
• cena brutto - 50 %
• doświadczenie zawodowe kadry - 20 pkt
• doświadczenie kadry w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD) – 10 pkt
• kwalifikacje kadry- 20 pkt
2. Sposób oceny ofert według przyjętych kryteriów (1%=1pkt):
Kryterium 1 cena brutto - max 50 pkt będzie obliczone za pomocą następującego wzoru:
Cena brutto = [(Cn : Cb) x 50 %] x 100 gdzie:
Cn - cena najniższa (brutto)
Cb - cena wynikająca z oferty badanej (brutto)
Kryterium 2
Doświadczenie zawodowe kadry – max 20 pkt
• doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych w tym z dzieckiem ze spektrum autyzmu
5 lat - 0 pkt
6-10 lat -10 pkt
11 lat i więcej -20 pkt
Kryterium "doświadczenia kadry będzie rozpatrywane na podstawie wskazanego przez wykonawcę w formularzu ofertowym okresu doświadczenia (w pełnych latach) osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - zajęć w ramach poszczególnych części przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca w formularzu ofertowym wskazał imię i nazwisko oraz okres doświadczenia osoby wyznaczonej do realizacji Zamówienia.
Wykonawca winien podać okres doświadczenia w pełnych latach.
Minimalny okres doświadczenia (wymagany przez Zamawiającego) wynosi 5 lat. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który zadeklaruje okres doświadczenia krótszy niż 5 lata.
Maksymalny punktowany przez Zamawiającego okres doświadczenia wynosi 11 lat.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego okresu doświadczenia zawodowego do oceny w ramach danego kryterium Zamawiający przyjmie okres 11 lat.
W przypadku, gdy wykonawca nie wskaże okresu doświadczenia Zamawiający uzna, że został zadeklarowany najkrótszy okres doświadczenia wymagany przez Zamawiającego, tj. 5 lat
i zamawiający przyzna 0 pkt.
Jeżeli wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym imienia i nazwiska osoby wyznaczonej do realizacji ofertę odrzuci jako niezgodną z SWZ.
Kryterium 3
Doświadczenie kadry w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD) - 10 pkt
- (dotyczy wszystkich części)
Brak doświadczenia w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD) (w zakresie odpowiedniej dla danej części) - 0 pkt
Minimum 1 rok doświadczenia w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD) (w zakresie odpowiedniej dla danej części) -10 pkt
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego okresu niz 1 rok doświadczenia w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD) - Zamamwiajacy przyzna maksymalnie 10 pkt.
W przypadku, gdy wykonawca nie wskaże doświadczenia w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD) zamawiający przyzna 0 pkt.
Kryterium 4
Kwalifikacje kadry- max 20 pkt
• jeden kurs/szkolenie z zakresu treningu umiejętności społecznej - 0 pkt
• dwa kursy/szkolenia z zakresu treningu umiejętności społecznej - 10 pkt
• trzy kursy/szkolenia z zakresu treningu umiejętności społecznej - 15 pkt
• cztery kursy/szkolenia zakresu treningu umiejętności społecznej -20 pkt
W przypadku, gdy wykonawca nie wskaże liczby kursów/ szkoleń Zamamwiajacy przyzna zamawiający przyzna 0 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe kadry
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kadry w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje kadry
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji psychoterapeuty.
Zamawiający przewiduje szacunkową liczbę godzin w ilości 400 do realizacji w 2026 roku.
Szczegółowy opis zamówienia zawiera Dział III A SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty (dla każdej z części odrębnie) Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnianie kryteriów:
• cena brutto - 50 %
• doświadczenie zawodowe kadry - 20 pkt
• doświadczenie kadry w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD) – 10 pkt
• kwalifikacje kadry- 20 pkt
2. Sposób oceny ofert według przyjętych kryteriów (1%=1pkt):
Kryterium 1 cena brutto - max 50 pkt będzie obliczone za pomocą następującego wzoru:
Cena brutto = [(Cn : Cb) x 50 %] x 100 gdzie:
Cn - cena najniższa (brutto)
Cb - cena wynikająca z oferty badanej (brutto)
Kryterium 2
Doświadczenie zawodowe kadry – max 20 pkt
• doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych w tym z dzieckiem ze spektrum autyzmu
5 lat - 0 pkt
6-10 lat -10 pkt
11 lat i więcej -20 pkt
Kryterium "doświadczenia kadry będzie rozpatrywane na podstawie wskazanego przez wykonawcę w formularzu ofertowym okresu doświadczenia (w pełnych latach) osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - zajęć w ramach poszczególnych części przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca w formularzu ofertowym wskazał imię i nazwisko oraz okres doświadczenia osoby wyznaczonej do realizacji Zamówienia.
Wykonawca winien podać okres doświadczenia w pełnych latach.
Minimalny okres doświadczenia (wymagany przez Zamawiającego) wynosi 5 lat. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który zadeklaruje okres doświadczenia krótszy niż 5 lata.
Maksymalny punktowany przez Zamawiającego okres doświadczenia wynosi 11 lat.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego okresu doświadczenia zawodowego do oceny w ramach danego kryterium Zamawiający przyjmie okres 11 lat.
W przypadku, gdy wykonawca nie wskaże okresu doświadczenia Zamawiający uzna, że został zadeklarowany najkrótszy okres doświadczenia wymagany przez Zamawiającego, tj. 5 lat
i zamawiający przyzna 0 pkt.
Jeżeli wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym imienia i nazwiska osoby wyznaczonej do realizacji ofertę odrzuci jako niezgodną z SWZ.
Kryterium 3
Doświadczenie kadry w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD) - 10 pkt
- (dotyczy wszystkich części)
Brak doświadczenia w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD) (w zakresie odpowiedniej dla danej części) - 0 pkt
Minimum 1 rok doświadczenia w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD) (w zakresie odpowiedniej dla danej części) -10 pkt
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego okresu niz 1 rok doświadczenia w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD) - Zamamwiajacy przyzna maksymalnie 10 pkt.
W przypadku, gdy wykonawca nie wskaże doświadczenia w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD) zamawiający przyzna 0 pkt.
Kryterium 4
walifikacje kadry- max 20 pkt
• jeden kurs/szkolenie z zakresu pracy terapeutycznej z dzieckiem ze spektrum autyzmu 0 pkt
• dwa kursy/szkolenia– z zakresu pracy terapeutycznej z dzieckiem ze spektrum autyzmu - 10 pkt
• trzy kursy/szkolenia– z zakresu pracy terapeutycznej z dzieckiem ze spektrum autyzmu - 15 pkt
• cztery kursy/szkolenia– z zakresu pracy terapeutycznej z dzieckiem ze spektrum autyzmu - 20 pkt
W przypadku, gdy wykonawca nie wskaże liczby kursów/ szkoleń Zamamwiajacy przyzna zamawiający przyzna 0 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe kadry
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kadry w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje kadry
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji fizjoterapeuty.
Zamawiający przewiduje szacunkową liczbę godzin w ilości 650 do realizacji w 2026 roku.
Szczegółowy opis zamówienia zawiera Dział III A SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty (dla każdej z części odrębnie) Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnianie kryteriów:
• cena brutto - 50 %
• doświadczenie zawodowe kadry - 20 pkt
• doświadczenie kadry w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD) – 10 pkt
• kwalifikacje kadry- 20 pkt
2. Sposób oceny ofert według przyjętych kryteriów (1%=1pkt):
Kryterium 1 cena brutto - max 50 pkt będzie obliczone za pomocą następującego wzoru:
Cena brutto = [(Cn : Cb) x 50 %] x 100 gdzie:
Cn - cena najniższa (brutto)
Cb - cena wynikająca z oferty badanej (brutto)
Kryterium 2
Doświadczenie zawodowe kadry – max 20 pkt
• doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwoju ruchowego
5 lat - 0 pkt
6-10 lat -10 pkt
11 lat i więcej -20 pkt
Kryterium "doświadczenia kadry będzie rozpatrywane na podstawie wskazanego przez wykonawcę w formularzu ofertowym okresu doświadczenia (w pełnych latach) osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - zajęć w ramach poszczególnych części przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca w formularzu ofertowym wskazał imię i nazwisko oraz okres doświadczenia osoby wyznaczonej do realizacji Zamówienia.
Wykonawca winien podać okres doświadczenia w pełnych latach.
Minimalny okres doświadczenia (wymagany przez Zamawiającego) wynosi 5 lat. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który zadeklaruje okres doświadczenia krótszy niż 5 lata.
Maksymalny punktowany przez Zamawiającego okres doświadczenia wynosi 11 lat.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego okresu doświadczenia zawodowego do oceny w ramach danego kryterium Zamawiający przyjmie okres 11 lat.
W przypadku, gdy wykonawca nie wskaże okresu doświadczenia Zamawiający uzna, że został zadeklarowany najkrótszy okres doświadczenia wymagany przez Zamawiającego, tj. 5 lat
i zamawiający przyzna 0 pkt.
Jeżeli wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym imienia i nazwiska osoby wyznaczonej do realizacji ofertę odrzuci jako niezgodną z SWZ.
Kryterium 3
Doświadczenie kadry w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD) - 10 pkt
- (dotyczy wszystkich części)
Brak doświadczenia w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD) (w zakresie odpowiedniej dla danej części) - 0 pkt
Minimum 1 rok doświadczenia w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD) (w zakresie odpowiedniej dla danej części) -10 pkt
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego okresu niz 1 rok doświadczenia w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD) - Zamamwiajacy przyzna maksymalnie 10 pkt.
W przypadku, gdy wykonawca nie wskaże doświadczenia w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD) zamawiający przyzna 0 pkt.
Kryterium 4
Kwalifikacje kadry- max 20 pkt
• jeden kurs/szkolenie dające uprawnienia do usprawniania osób z -z problemami neurologicznymi 0 pkt
• dwa kursy/szkolenia dające uprawnienia do usprawniania osób z problemami neurologicznymi -10 pkt
• trzy kursy/szkolenia dające uprawnienia do usprawniania osób z problemami neurologicznymi -15 pkt
• cztery kursy/szkolenia dające uprawnienia do usprawniania osób z problemami neurologicznymi -20 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe kadry
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kadry w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje kadry
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji fizjoterapeuty- terapeuta SI.
Zamawiający przewiduje szacunkową liczbę godzin w ilości 870 do realizacji w 2026 roku.
Szczegółowy opis zamówienia zawiera Dział III A SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty (dla każdej z części odrębnie) Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnianie kryteriów:
• cena brutto - 50 %
• doświadczenie zawodowe kadry - 20 pkt
• doświadczenie kadry w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD) – 10 pkt
• kwalifikacje kadry- 20 pkt
2. Sposób oceny ofert według przyjętych kryteriów (1%=1pkt):
Kryterium 1 cena brutto - max 50 pkt będzie obliczone za pomocą następującego wzoru:
Cena brutto = [(Cn : Cb) x 50 %] x 100 gdzie:
Cn - cena najniższa (brutto)
Cb - cena wynikająca z oferty badanej (brutto)
Kryterium 2
Doświadczenie zawodowe kadry – max 20 pkt
• doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwoju ruchowego
5 lat - 0 pkt
6-10 lat -10 pkt
11 lat i więcej -20 pkt
Kryterium "doświadczenia kadry będzie rozpatrywane na podstawie wskazanego przez wykonawcę w formularzu ofertowym okresu doświadczenia (w pełnych latach) osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - zajęć w ramach poszczególnych części przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca w formularzu ofertowym wskazał imię i nazwisko oraz okres doświadczenia osoby wyznaczonej do realizacji Zamówienia.
Wykonawca winien podać okres doświadczenia w pełnych latach.
Minimalny okres doświadczenia (wymagany przez Zamawiającego) wynosi 5 lat. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który zadeklaruje okres doświadczenia krótszy niż 5 lata.
Maksymalny punktowany przez Zamawiającego okres doświadczenia wynosi 11 lat.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego okresu doświadczenia zawodowego do oceny w ramach danego kryterium Zamawiający przyjmie okres 11 lat.
W przypadku, gdy wykonawca nie wskaże okresu doświadczenia Zamawiający uzna, że został zadeklarowany najkrótszy okres doświadczenia wymagany przez Zamawiającego, tj. 5 lat
i zamawiający przyzna 0 pkt.
Jeżeli wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym imienia i nazwiska osoby wyznaczonej do realizacji ofertę odrzuci jako niezgodną z SWZ.
Kryterium 3
Doświadczenie kadry w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD) - 10 pkt
- (dotyczy wszystkich części)
Brak doświadczenia w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD) (w zakresie odpowiedniej dla danej części) - 0 pkt
Minimum 1 rok doświadczenia w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD) (w zakresie odpowiedniej dla danej części) -10 pkt
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego okresu niz 1 rok doświadczenia w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD) - Zamamwiajacy przyzna maksymalnie 10 pkt.
W przypadku, gdy wykonawca nie wskaże doświadczenia w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD) zamawiający przyzna 0 pkt.
Kryterium 4
Kwalifikacje kadry- max 20 pkt
• jeden kurs/szkolenie z zakresu pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu- 0 pkt
• dwa kursy/szkolenia z zakresu pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu- 10 pkt
• trzy kursy/szkolenia z zakresu pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu- 15 pkt
• cztery kursy/szkolenia z zakresu pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu- 20 pkt
W przypadku, gdy wykonawca nie wskaże liczby kursów/ szkoleń Zamamwiajacy przyzna zamawiający przyzna 0 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe kadry
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kadry w realizacji zadań wynikających z Programu „Za życiem” lub Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje kadry
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W zakresie części 1 (logopeda):Wykonawca wykaże, iż dysponuje jedną osobą, która spełnia łącznie warunki wymienione niżej
• posiada ukończone jednolite studia magisterskie w zakresie logopedii
• posiada uprawnienia do prowadzenia terapii dzieci z zaburzeniami sensomotorycznymi i neurologicznymi wg koncepcji Castillo Morales
• posiada uprawnienia do prowadzenia terapii dzieci metodą VitalStim
• posiada uprawnienia do pracy z wykorzystaniem Gestów Gora w ujęciu praktycznym
• posiada uprawnienia do prowadzenia terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach (TSR) do pracy z dziećmi i rodzicami
• posiada minimum jeden kurs/szkolenie – z zakresu pracy terapeutycznej z dzieckiem ze spektrum autyzmu
• posiada minimum jeden kurs/szkolenie doskonalące współpracę z rodzicami dzieci
z trudnościami rozwojowymi
• posiada minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwoju mowy i komunikacji językowej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informacja z
Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4
PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji;
b) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie
podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego w Dziale VI SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, do-świadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 do SWZ)
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz oferty- zał nr 1,2. Dokument, z którego wynika upoważnienie do występowania w imieniu wykonawcy (jeżeli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zgodnie z PZP i SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian został zawarty we wzorze umowy. Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-19 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-19 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-17
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wykluczy z postępowania:1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z
2022 r. poz. 835);
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835);
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego.
Zamówienie w całości finansowane jest z budżetu Państwa w ramach realizacji zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” stanowiącego załącznik do uchwały nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. w sprawie programu kompleksowego wsparcia rodzin Za życiem (M.P. z 2022 r. poz. 64).
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Prowadzenie zajęć wspomagania rozwoju dziecka w związku z realizacją zadania wynikającego z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin ,,Za życiem"
- WZW
- Usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie żołnierzy i pracowników jednostek i instytucji z rejonu odpowiedzialności 24 WOG w Giżycku z podziałem na dwa zadania
- Zarządzanie gminnym zasobem nieruchomości miasta Giżycka.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Gminy Giżycko
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie czynności lekarza na Oddziale Wewnętrznym w Giżyckiej Ochronie Zdrowia Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie w 2026 r. usług psychologicznych (usługi psychologa w ramach SUO, usługi psychologa dla dzieci/młodzieży, usługi wsparcia psychologicznego dla WTZ)"
- Świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz dodatkowych usług terapeutów, fizjoterapeutów, psychologów, pedagogów, logopedów i innych specjalistów
- Prowadzenie zajęć wspomagania rozwoju dziecka w związku z realizacją zadania wynikającego z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin ,,Za życiem"
- Działanie na rzecz dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej i ich otoczenia - usługi pedagogiczne w ramach projektu: Wsparcie rodzinnej pieczy zastępczej na terenie Powiatu Poddębickiego - III post.
- Prowadzenie sesji psychoterapii indywidualnej oraz konsultacji z uwzględnieniem terapii traumy, szczególnie z doświadczeniem uzależnienia w historii życia rodziny
- Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością w 2026 r. na rzecz mieszkańców Gminy Wejherowo
więcej: Usługi edukacji specjalnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





