eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jab³onka¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w roku 2026 dla potrzeb Urzêdu Gminy w Jab³once.



Og³oszenie z dnia 2025-12-11

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w roku 2026 dla potrzeb Urzêdu Gminy w Jab³once.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA JAB£ONKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892222

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jab³onka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182611100

1.5.8.) Numer faksu: 182652468

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpubliczne@jablonka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.jablonka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w roku 2026 dla potrzeb Urzêdu Gminy w Jab³once.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b3855ab4-6b3c-418e-b38f-c309bc15be0a

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00594040

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00008857/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.8 ¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1235709

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawc± odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu nastêpuj±cych narzêdzi: przy u¿yciu portalu
https://platformazakupowa.pl/pn/jablonka oraz poczty elektronicznej: zpubliczne@jablonka.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1181237
2. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce
odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
3. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i
przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer, w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
5. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
6. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z
platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania
ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”).
7. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania
wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu
platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje Wykonawca obowi±zany jest zapoznaæ siê z ww. instrukcj± i postêpowaæ ws zasad
w niej wskazanych.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Rozdziale XVI, XVII I XVIII SWZ .
Oferta, wniosek oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane:
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne
dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa w rozporz±dzeniu w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych
dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415 z pó¼n. zm), sk³ada siê w
formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w
formie dokumentowej, w zakresie i w sposób okre¶lony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Jab³onka z siedzib± w Urzêdzie Gminy:
adres: ul. 3-go Maja 1
34-480 Jab³onka
tel.: 18 26 111 00;
e-mail: sekretariat@jablonka.pl
strona internetowa: www.jablonka.pl
BIP: https://bip.malopolska.pl/ugjablonka/
1.2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan kontaktowaæ we wszystkich sprawach
dotycz±cych przetwarzania danych osobowych, za po¶rednictwem adresu
e-mail: iod@jablonka.pl lub pisemnie na adres Administratora.
1.3. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
1.4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia
11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia
zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, przez ca³y okres obowi±zywania
umowy.
1.5. Podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporz±dzenia w zwi±zku z przepisami PZP.
1.6. Odbiorcami Pani/Pana danych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania, w oparciu
o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.
1.7. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym,
okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z PZP.
1.8. Osoba, której dane dotycz±, ma prawo do:
- dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz mo¿liwo¶ci ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania;
- w przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa siê z naruszeniem przepisów Rozporz±dzenia s³u¿y prawo wniesienia
skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.9. Osobie, której dane dotycz±, nie przys³uguje:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporz±dzenia prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporz±dzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporz±dzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn±
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporz±dzenia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZI.271.1.49.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Gminy w Jab³once w zakresie przyjmowania, przemieszczania, dorêczania przesy³ek pocztowych oraz paczek pocztowych i kurierskich. oraz ich zwrotów w 2026 roku w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. 2025 poz. 366). Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Urzêdu Gminy w Jab³once na podstawie umowy o ¶wiadczenie us³ug pocztowych przez operatora pocztowego uprawnionego do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. 2025 poz. 366).
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia.
Wymagania dotycz±ce sposobu realizacji zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania, dorêczania przesy³ek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym jak równie¿ zwrotów przesy³ek niedorêczonych i potwierdzeñ odbioru w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (t.j. Dz. U. 2025 poz. 366).
Przez przesy³ki pocztowe, bêd±ce przedmiotem zamówienia rozumie siê przesy³ki listowe w obrocie krajowym i zagranicznym oraz paczki pocztowe i kurierskie w obrocie krajowym i zagranicznym: przesy³ki listowe nierejestrowane (zwyk³e) krajowe i zagraniczne, tj. nadane i dorêczone bez pokwitowania przesy³ki listowe rejestrowane (polecone) krajowe i zagraniczne, tj. przesy³ki nadane i dorêczone za pokwitowaniem lub potwierdzeniem odbioru, w tym ze zwrotnym po¶wiadczeniem odbioru zgodnym z Kodeksem postêpowania administracyjnego.
przesy³ki pocztowe bêd± kwalifikowane wed³ug rodzaju przesy³ek obowi±zuj±cych u Wykonawcy.
Druk bezadresowy – nieopatrzona oznaczeniem adresata i adresem informacja pisemna lub graficzna, zwielokrotniona za pomoc± technik drukarskich lub podobnych, utrwalona na papierze lub innym materiale u¿ywanym w drukarstwie, dorêczane w terminie nie d³u¿szym ni¿ 10 dni od daty odbioru druków od Zamawiaj±cego

Do zakresu przedmiotu zamówienia nale¿y:
przyjmowanie i dorêczanie w obrocie krajowym i zagranicznym przesy³ek pocztowych z zachowaniem wska¼ników terminowo¶ci dorêczeñ wskazanym w Rozporz±dzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 kwietnia 2013 r., w sprawie warunków wykonywania us³ug powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. 2024 poz. 174 )
zwrot do siedziby Zamawiaj±cego niedorêczonych przesy³ek niezw³ocznie po wyczerpaniu mo¿liwo¶ci ich dorêczenia.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia zawiera za³±cznik nr 9 do SWZ. Pozosta³e warunki dotycz±ce realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone w za³±czniku nr 7 do SWZ (projektowane postanowienia umowy i s± dostêpne s± na stronie Zamawiaj±cego https://platformazakupowa.pl/transakcja/1235709
pod numerem referencyjnym: ZI.271.49.2025.
4. Nomenklatura Wspólnego S³ownika Zamówieñ Publicznych (CPV):
Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV):
64110000-0 Us³ugi pocztowe
64112000-4 us³ugi pocztowe dotycz±ce listów
64.11.30.00-1 us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek
5. Zamawiaj±cy do³o¿y³ nale¿ytej staranno¶ci w celu wyeliminowania z dokumentów zamówienia wszelkich nazw w³asnych. Je¿eli jednak w dokumentach zamówienia znajduje siê wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê (nazwy w³asne) a zamawiaj±cy nie okre¶li³ kryteriów równowa¿no¶ci, o których mowa w art. 99 ust. 6 ustawy, to nale¿y traktowaæ je jako nieby³e. W zwi±zku z powy¿szym Zamawiaj±cy nie wymaga, aby przedmiot zamówienia by³ realizowany z u¿yciem wskazanych z nazwy materia³ów i produktów. Tym samym Wykonawca, który zaoferuje wykonanie zamówienia przy u¿yciu innych materia³ów i produktów nie jest zobowi±zany do sk³adania opisu materia³ów i produktów równowa¿nych.
6. W przypadku wyst±pienia w dokumentacji postêpowania odniesieñ do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza siê rozwi±zania równowa¿ne. W przypadku zaoferowania rozwi±zañ równowa¿nych wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± opis rozwi±zañ równowa¿nych oraz wykazaæ, ¿e spe³niaj± one wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego. Ilekroæ w opisie przedmiotu zamówienia wystêpuj± odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje siê po ich brzmieniu zwrot „lub równowa¿ne”.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cym kryterium:
1) Cena - waga kryterium 60 pkt
2) Mo¿liwo¶æ elektronicznego monitorowania przesy³ek rejestrowych/ Mo¿liwo¶æ ¶ledzenia rejestrowanych przesy³ek pocztowych przez Internet (Em) - waga kryterium 40 pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Mo¿liwo¶æ elektronicznego monitorowania przesy³ek rejestrowych/ Mo¿liwo¶æ ¶ledzenia rejestrowanych przesy³ek pocztowych przez Internet (Em)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informacja z
Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej
z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji ;
1.2. Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i
ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji
dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2023 r., poz. 57 z pó¼n. zm,), o ile Wykonawca wskaza³ w
o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków;
1.3. Podmiotowym ¶rodkiem dowodowym jest o¶wiadczenie, którego tre¶æ odpowiada zakresowi o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp.
1.4. Zamawiaj±cy informuje, ¿e je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie
zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania,
w tym na etapie sk³adania ofert podlegaj±cych negocjacjom lub niezw³ocznie po ich z³o¿eniu, wezwaæ wykonawców do z³o¿enia
wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub
dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia, (art. 274 ust. 2 ustawy Pzp).
1.5. Je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio podmiotowe ¶rodki dowodowe nie s± ju¿ aktualne,
zamawiaj±cy mo¿e w ka¿dym czasie wezwaæ wykonawcê lub wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych
¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia (art. 274 ust. 3 ustawy Pzp).
1.6. 1.6. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia:
a) podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich
prawid³owo¶æ i aktualno¶æ (art. 127 ust. 2 ustawy Pzp).
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego b±d¼ Centralnej Ewidencji i In-formacji
o Dzia³alno¶ci Gospodarczej je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bez-p³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile
wykonawca dostarczy³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów (§13 rozp. o którym mowa w art. 128 ust. 6 usta-wy Pzp)
1.7. W przypadku wskazania przez wykonawcê dostêpno¶ci podmiotowych ¶rodków dowodowych lub dokumentów, o których mowa
w §13 ust. 1 rozp. o którym mowa w art. 128 ust. 6 ustawy Pzp, pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i
bezp³atnych baz danych, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych
samodzielnie przez zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych lub dokumentów.
1.8. Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa w ww. rozporz±dzeniu, sk³ada siê w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w formie dokumentowej, w zakresie
i w sposób okre¶lony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy Pzp
2. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

A: Wype³niony i podpisany FORMULARZ OFERTY- którego wzór stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ.
1.1 O¦WIADCZENIE WSTÊPNE (art. 125 ust 1 ustawy Pzp),- za³±cznik nr 2 do SWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w Rozdziale XI ust. 2 SWZ- za³±cznik nr 3/3a do SWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w
Rozdziale XII ust. 1 SWZ.- w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ich pe³nomocnik.
1.2 ZOBOWI¡ZANIE PODMIOTU UDOSTÊPNIAJ¡CEGO ZASOBY Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy
potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów- wzór
zobowi±zania stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
1.3 O¦WIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJ¡CY SIÊ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (konsorcjum, spó³ka cywilna itp.)- wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ (je¿eli dotyczy).
Uwaga: O¶wiadczenie ma byæ z³o¿one wraz z ofert± (je¿eli dotyczy). O¶wiadczenie ma byæ podpisane przez ka¿dego z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
1.4 PE£NOMOCNICTWA
Maj± byæ z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie (je¿eli dotyczy):
a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z w³a¶ciwego rejestru - pe³nomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy
b) w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie pe³nomocnictwo podpisane przez upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego- pe³nomocnictwo mo¿e byæ
sporz±dzone wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Szczegó³owe informacje, zawarto w Rozdziale X SWZ.
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
Dokument (lub dokumenty) zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika musi byæ podpisany w imieniu wszystkich wykonawców
ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie za-mówienia, przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli, wymienione
we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Ustanowienie przedmiotowego Pe³nomocnika mo¿e zostaæ zawarte w
umowie o wspó³dzia³aniu z³o¿onej wraz z ofert±. Dokument (lub dokumenty) zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika musi
zostaæ z³o¿ony wraz z ofert± w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii. Do dokumentu (lub dokumentów)
zawieraj±cego ustanowienie Pe³nomocnika nale¿y za-³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e osoba udzielaj±ca
pe³nomocnictwa by³a upowa¿niona do reprezentowania wykonawców w chwili udzielania pe³nomocnictwa (co mo¿na
wykazaæ w szczególno¶ci przez za³±czenie odpisu z Krajowego Rejestru S±dowego lub informacji odpowiadaj±cej odpisowi
aktualnemu Rejestru Przedsiêbiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym
Rejestrze Sadowym (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, ze zm.) albo za¶wiadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i
Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o
Dzia³alno¶ci Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiêbiorcy (Dz.U.2020.2296). Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa
nie mo¿e byæ uwierzytelniana przez upe³nomocnionego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w
Rozdziale XVII ust. 3 pkt 2) oraz pkt. 3) SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw
wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków
udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane/us³ugi/dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy (za³±cznik nr 6).
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. Pe³nomocnictwo musi wynikaæ z umowy lub z innej czynno¶ci prawne; fakt ustanowienia Pe³nomocnika musi wynikaæ z
za³±czonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona bêdzie z Pe³nomocnikiem;
6. Je¿eli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiaj±cy ¿±da przez zawarciem umowy w sprawie
zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców (art.59 ustawy Pzp).
7. [...]
8. Oferta wspólna sk³adana przez dwóch lub wiêcej wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
a) Dokumenty, dotycz±ce w³asnej firmy, takie jak np.: o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia, sk³ada ka¿dy z
wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± we w³asnym imieniu.
b) Dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe sk³ada pe³nomocnik
wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
9. [...]
10. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
11. Wype³niaj±c formularz oferty, jak równie¿ inne dokumenty, powo³uj±c siê na wykonawcê, w miejscu np. nazwa i adres
wykonawcy, nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, a nie
Pe³nomocnika tych wykonawców.
12. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± zobowi±zani s± do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w
postêpowaniu albo Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz w zakresie wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy.
Szczegó³owe zapisy odno¶nie przewidywanych zmian umowy, zawarto w §12 projektowanych postanowieñ umowy stanowi±cych za³±cznik nr 7 do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-19 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1235709

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-19 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2026-01-17

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.