eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzarnocinDostawa oleju opa³owego dla sze¶ciu budynków zlokalizowanych na terenie gminy Czarnocin w 2026 r.



Og³oszenie z dnia 2025-12-11

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego dla sze¶ciu budynków zlokalizowanych na terenie gminy Czarnocin w 2026 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadz± zamawiaj±cy dzia³aj±cy wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Czarnocin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647888

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: G³ówna 142

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Czarnocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-318

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 44 616 51 69

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@czarnocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: czarnocin.bip.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

1.8.) Informacje o pozosta³ych zamawiaj±cych dzia³aj±cych wspólnie

Zamawiaj±cy 2

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa w Szynczycach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 001140571

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Szynczyce 8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Czarnocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-318

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 44 616 51 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spszynczyce@edu.czarnocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: spszynczyce.edupage.org/

Zamawiaj±cy 3

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zespó³ Szkolno-Przedszkolny w Czarnocinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 590724695

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: G³ówna 134

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Czarnocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-318

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 44 616 51 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp@czarnocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: zsgczarnocin.edupage.org

1.9.) Podzia³ obowi±zków – zamówienie wspólne

Niniejsze postêpowanie na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych przeprowadza Gmina Czarnocin równie¿ w imieniu i na rzecz Szko³y Podstawowej w Szynczycach (pe³nomocnictwo z dnia 23.10.2025 r.) oraz Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Czarnocinie (pe³nomocnictwo z dnia 23.10.2025 r.).
Umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego zostan± podpisane odrêbnie przez osoby uprawnione do reprezentowania przez ka¿dego z w/w podmiotów.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego dla sze¶ciu budynków zlokalizowanych na terenie gminy Czarnocin w 2026 r.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0e7c98e7-4114-41ba-a479-05263a302dd8

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00593914

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00041220/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Dostawa oleju opa³owego dla sze¶ciu budynków zlokalizowanych na terenie gminy Czarnocin w 2026 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0e7c98e7-4114-41ba-a479-05263a302dd8

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami prowadzona jest przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu "Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia.
Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
Przegl±danie i pobieranie tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Wykonawca sk³ada ofertê i inne dokumenty oraz o¶wiadczenia za po¶rednictwem strony postêpowania: adres powy¿ej w og³oszeniu.
Pozosta³e informacje zawiera SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w §2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty inne ni¿ wymienione w §2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik tj. plik elektroniczny np. .pdf, .doc, .docx) lub
2) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci „Formularza do komunikacji” lub w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail).
Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@czarnocin.pl (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).
Pozosta³e informacje zawarte zosta³y w rozdziale 13 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Wype³niaj±c obowi±zek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz±d. Unii Europ. z dnia 04.05.2016 r. L 119/1) (dalej jako RODO), informujemy, ¿e:
1) Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Czarnocin (dalej jako „Administrator”). Dane kontaktowe Administratora:
a) adres: G³ówna 142, 97-318 Czarnocin
b) telefon: 44 616 51 69;
c) e-mail: urzadgminy@czarnocin.pl
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mog± siê Pañstwo skontaktowaæ pod adresem poczty elektronicznej: iod@czarnocin.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêcia, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji – podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. obowi±zek prawny ci±¿±cy na Administratorze w szczególno¶ci w zwi±zku z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (dalej jako ustawa Pzp) oraz w celu zawarcia i realizacji umowy w my¶l art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp oraz osobom i podmiotom w trybie ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 o dostêpie do informacji publicznej. Administrator udostêpni Pañstwa dane osobowe równie¿ podmiotom przetwarzaj±cym oraz ¶wiadcz±cym na rzecz Administratora us³ugi w zakresie utrzymania systemów informatycznych, poczty elektronicznej i tradycyjnej oraz bankowo¶ci elektronicznej.
5) Podanie danych osobowych jest obowi±zkowe, a ich niepodanie lub podanie niepe³nych danych osobowych mo¿e utrudniæ lub uniemo¿liwiæ realizacjê celu.
6) Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres niezbêdny do spe³nienia celu przetwarzania oraz mog± one byæ przechowywane w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie na podstawie przepisów prawa.
7) Osobie, której dane s± przetwarzane przys³uguje prawo do:
a) dostêpu do danych osobowych na podstawie art. 15 RODO,
b) sprostowania danych osobowych na podstawie art. 16 RODO. Skorzystanie z prawa do sprostowania danych nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp,
c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego,
d) wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
8) W trakcie przetwarzania danych osobowych nie dochodzi do wy³±cznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO. Oznacza to, ¿e ¿adne decyzje dotycz±ce osób, których dane dotycz± nie bêd± zapadaæ wy³±cznie automatycznie oraz nie stosuje siê ich profilowania. Administrator nie bêdzie przekazywaæ danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobie, której dane s± przetwarzane nie przys³uguje prawo do:
a) usuniêcia danych osobowych w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
b) przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. lit c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RPI.271.13.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego, w ilo¶ci szacunkowej ~ 73,5 m3 (siedemdziesi±t trzy i piêæ dziesi±tych metra sze¶ciennego), w okresie od 02.01.2026 do dnia 31.12.2026 r.
Dostawa dotyczy oleju opa³owego lekkiego do celów grzewczych, dla potrzeb kot³owni olejowych w:
1) budynku Urzêdu Gminy w Czarnocinie przy ul. G³ównej 142,
2) budynku O¶rodka Zdrowia w Czarnocinie przy ul. J. Poniatowskiego 3,
3) budynku Zespo³u Szkolno – Przedszkolnego w Czarnocinie przy ul. G³ównej 134
4) budynku Przedszkola w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Czarnocinie przy ul. G³ównej 134
5) budynku Szko³y Podstawowej w Szynczycach, Szynczyce 8
6) budynku OSP w Biskupiej Woli, Biskupia Wola 72
o nastêpuj±cych wymaganiach jako¶ciowych wed³ug Polskiej Normy PN-C-96024 dla gatunku L-1:
a) gêsto¶æ w temp. 15ºC - max 860kg/m3
b) warto¶æ opa³owa - min 42,6MJ/kg
c) temp. zap³onu - min 56ºC
d) lepko¶æ kinematyczna w 20ºC - max 6mm2/s
e) temp. p³yniêcia - max -20ºC
f) zawarto¶æ siarki - max 0,1%(m/m)
g) zawarto¶æ wody - max 200mg/kg
h) zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych - max 24mg/kg
i) pozosta³o¶æ po spopieleniu - max 0,01%(m/m)
j) pozosta³o¶æ po koksowaniu z 10% pozosta³o¶ci destylacyjnej - max 0,3%(m/m)
k) barwa czerwona
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmniejszenia lub zwiêkszenia ilo¶ci dostawy oleju w zale¿no¶ci od potrzeb.
Wykaz obiektów oraz nabywcy/odbiorcy faktur wraz z okre¶leniem planowanej ilo¶ci do-staw oleju opa³owego do poszczególnych budynków zawiera za³±cznik nr 7 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwy¿sz± ilo¶ci± punktów przyznanych w kryteriach oceny ofert, wyznaczonych przez Zamawiaj±cego.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca bêdzie posiada³ aktualn± koncesjê Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciek³ymi – zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10.04.1997r. – Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r., poz. 266 z pó¼n. zmianami).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i za³±czenia tego pe³nomocnictwa do oferty.
2. ¯aden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia w zakresie przes³anek wykluczenia, o których mowa:
1) w 1 art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
2) w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±ce ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 514)
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o podziale zadañ pomiêdzy wspó³wykonawców, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - za³±cznik nr 3 do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz na mocy Projektowanych postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-19 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-Zamówienia - strona postêpowania wskazana w niniejszym og³oszeniu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-19 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2026-01-17

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Okres realizacji zamówienia zgodnie z og³oszeniem: od 2026-01-02 do 2026-12-31, jednak¿e w sytuacji gdy umowa nie zostanie podpisana do 02.01.2026 r. to okres realizacji ulegnie automatycznie zmianie na: od dnia podpisania umowy do dnia 2026-12-31.

2. Na podst. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania
wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, z postêpowania o udzielenie
zamówienia wyklucza siê:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, z pó¼n. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598 oraz z 2024 r. poz. 619, 1685 i 1863) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.