Ogłoszenie z dnia 2025-12-08
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Czarnocinie w 2026 r. (zamówienie z podziałem na 9 części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Czarnocinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590724695
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 134
1.5.2.) Miejscowość: Czarnocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-318
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 616 51 16
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp@czarnocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsgczarnocin.edupage.org
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Gmina Czarnocin
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 771-17-33-812
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Główna 142
1.11.4.) Miejscowość: Czarnocin
1.11.5.) Kod pocztowy: 97-318
1.11.6.) Województwo: łódzkie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.11.9.) Numer telefonu: 446165169
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czarnocin.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: czarnocin.bip.gov.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Czarnocinie w 2026 r. (zamówienie z podziałem na 9 części)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3a20c1f-9748-48fe-9aee-3dadc575a92f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00583787
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a3a20c1f-9748-48fe-9aee-3dadc575a92f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Wykonawca składa ofertę i inne dokumenty oraz oświadczenia za pośrednictwem strony postępowania: adres powyżej w ogłoszeniu.
Pozostałe informacje zawiera SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy określa „Regulamin Platformy e-Zamówienia” oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w załączniku nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U.2024.773) i przekazuje się jako załączniki.
Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w zdaniu poprzednim, przekazywane w postępowaniu o udzielenie
zamówienia, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w w/w załączniku nr 2 do rozporządzenia
Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności i przekazuje się jako załączniki lub jako tekst
wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych przez
Zamawiającego w niniejszej SWZ (np. w treści „Formularza do komunikacji” lub w treści wiadomości e-mail).
Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
(t.j.Dz.U. z 2022 r. poz. 1233), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i
odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę
przedsiębiorstwa”.
Formaty dokumentów elektronicznych (plików):
a) .doc, .docx, .rtf., .xls, .xlsx, .pdf, .jpg, .zip,- zamawiający rekomenduje stosowane formatu .pdf. z uwagi na niskie ryzyko
naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu,
b) formaty m.in. .rar .gif .bmp .numbers .pages, niewystępujące w Rozporządzeniu w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności
(…), mogą być uznane przez zamawiającego za złożone nieskutecznie.
c) do kompresji danych (zalecane) zamawiający rekomenduje formaty: .zip lub .7Z – zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego
pliku.
Do podpisania plików wykonawca może użyć:
1) kwalifikowanego podpisu elektronicznego,
2) Podpisu zaufanego (inaczej Profil Zaufany)
3) Zaawansowanego podpisu elektronicznego z dowodu osobistego.
Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju (podpisywanie
różnymi rodzajami podpisów, np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików).
Pozostałe informacje zawiera SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urząd. Unii Europ. z dnia 04.05.2016 r. L 119/1) (dalej jako RODO), informujemy, że:
1) Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Czarnocin (dalej jako „Administrator”). Dane kontaktowe Administratora:
a) adres: Główna 142, 97-318 Czarnocin
b) telefon: 44 616 51 69;
c) e-mail: urzadgminy@czarnocin.pl
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo skontaktować pod adresem poczty elektronicznej: iod@czarnocin.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji – podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. obowiązek prawny ciążący na Administratorze w szczególności w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako ustawa Pzp) oraz w celu zawarcia i realizacji umowy w myśl art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp oraz osobom i podmiotom w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 o dostępie do informacji publicznej. Administrator udostępni Państwa dane osobowe również podmiotom przetwarzającym oraz świadczącym na rzecz Administratora usługi w zakresie utrzymania systemów informatycznych, poczty elektronicznej i tradycyjnej oraz bankowości elektronicznej.
5) Podanie danych osobowych jest obowiązkowe, a ich niepodanie lub podanie niepełnych danych osobowych może utrudnić lub uniemożliwić realizację celu.
6) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do spełnienia celu przetwarzania oraz mogą one być przechowywane w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie na podstawie przepisów prawa.
7) Osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do:
a) dostępu do danych osobowych na podstawie art. 15 RODO,
b) sprostowania danych osobowych na podstawie art. 16 RODO. Skorzystanie z prawa do sprostowania danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp,
c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego,
d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
8) W trakcie przetwarzania danych osobowych nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO. Oznacza to, że żadne decyzje dotyczące osób, których dane dotyczą nie będą zapadać wyłącznie automatycznie oraz nie stosuje się ich profilowania. Administrator nie będzie przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobie, której dane są przetwarzane nie przysługuje prawo do:
a) usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
b) przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. lit c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSP.CZ.271.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 zamówienia: ARTYKUŁY SPOŻYWCZE
Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 zamówienia stanowi załącznik nr 2A do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Opcję stanowi możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego zdefiniowanego w zakresie rodzaju asortymentu, ilości i cen jednostkowych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2A do SWZ, na warunkach umowy podstawowej, o dodatkowy zakres za dodatkowym wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Załącznik nr 2A do SWZ z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie z tytułu realizacji zamówienia w ramach opcji będzie nie większe niż 30% wartości ceny ofertowej netto za wykonanie zamówienia podstawowego w zakresie danej części zamówienia, a ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.Okoliczności skorzystania z opcji:
Warunkiem uruchomienia opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej lub elektronicznej.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadą określonym w ustawie prawo zamówień publicznych oraz w specyfikacji warunków zamówienia i zostanie uznana za najkorzystniejszą (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w specyfikacji warunków zamówienia).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 zamówienia: OWOCE I WARZYWA I JAJA
Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 zamówienia stanowi załącznik nr 2B.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Opcję stanowi możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego zdefiniowanego w zakresie rodzaju asortymentu, ilości i cen jednostkowych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2B do SWZ, na warunkach umowy podstawowej, o dodatkowy zakres za dodatkowym wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Załącznik nr 2B do SWZ z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie z tytułu realizacji zamówienia w ramach opcji będzie nie większe niż 30% wartości ceny ofertowej netto za wykonanie zamówienia podstawowego w zakresie danej części zamówienia, a ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.Okoliczności skorzystania z opcji:
Warunkiem uruchomienia opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej lub elektronicznej.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadą określonym w ustawie prawo zamówień publicznych oraz w specyfikacji warunków zamówienia i zostanie uznana za najkorzystniejszą (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w specyfikacji warunków zamówienia).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 zamówienia: MIĘSO WIEPRZOWE I DROBIOWE, WYROBY WĘDLINIARSKIE
Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 zamówienia stanowi załącznik nr 2C.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15113000-3 - Wieprzowina
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15112000-6 - Drób
15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Opcję stanowi możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego zdefiniowanego w zakresie rodzaju asortymentu, ilości i cen jednostkowych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2C do SWZ, na warunkach umowy podstawowej, o dodatkowy zakres za dodatkowym wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Załącznik nr 2C do SWZ z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie z tytułu realizacji zamówienia w ramach opcji będzie nie większe niż 30% wartości ceny ofertowej netto za wykonanie zamówienia podstawowego w zakresie danej części zamówienia, a ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.Okoliczności skorzystania z opcji:
Warunkiem uruchomienia opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej lub elektronicznej.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadą określonym w ustawie prawo zamówień publicznych oraz w specyfikacji warunków zamówienia i zostanie uznana za najkorzystniejszą (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w specyfikacji warunków zamówienia).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 zamówienia: OWOCE SUSZONE
Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 4 zamówienia stanowi załącznik nr 2D.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15332410-1 - Owoce suszone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Opcję stanowi możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego zdefiniowanego w zakresie rodzaju asortymentu, ilości i cen jednostkowych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2D do SWZ, na warunkach umowy podstawowej, o dodatkowy zakres za dodatkowym wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Załącznik nr 2D do SWZ z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie z tytułu realizacji zamówienia w ramach opcji będzie nie większe niż 30% wartości ceny ofertowej netto za wykonanie zamówienia podstawowego w zakresie danej części zamówienia, a ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.Okoliczności skorzystania z opcji:
Warunkiem uruchomienia opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej lub elektronicznej.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadą określonym w ustawie prawo zamówień publicznych oraz w specyfikacji warunków zamówienia i zostanie uznana za najkorzystniejszą (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w specyfikacji warunków zamówienia).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 zamówienia: SOKI OWOCOWE I PRZETWORZONE WARZYWA, KISZONKI
Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 5 zamówienia stanowi załącznik nr 2E.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15321000-4 - Soki owocowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15331000-7 - Warzywa przetworzone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Opcję stanowi możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego zdefiniowanego w zakresie rodzaju asortymentu, ilości i cen jednostkowych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2E do SWZ, na warunkach umowy podstawowej, o dodatkowy zakres za dodatkowym wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Załącznik nr 2E do SWZ z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie z tytułu realizacji zamówienia w ramach opcji będzie nie większe niż 30% wartości ceny ofertowej netto za wykonanie zamówienia podstawowego w zakresie danej części zamówienia, a ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.Okoliczności skorzystania z opcji:
Warunkiem uruchomienia opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej lub elektronicznej.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadą określonym w ustawie prawo zamówień publicznych oraz w specyfikacji warunków zamówienia i zostanie uznana za najkorzystniejszą (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w specyfikacji warunków zamówienia).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6 zamówienia: PIECZYWO
Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 6 zamówienia stanowi załącznik nr 2F.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Opcję stanowi możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego zdefiniowanego w zakresie rodzaju asortymentu, ilości i cen jednostkowych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2F do SWZ, na warunkach umowy podstawowej, o dodatkowy zakres za dodatkowym wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Załącznik nr 2F do SWZ z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie z tytułu realizacji zamówienia w ramach opcji będzie nie większe niż 30% wartości ceny ofertowej netto za wykonanie zamówienia podstawowego w zakresie danej części zamówienia, a ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.Okoliczności skorzystania z opcji:
Warunkiem uruchomienia opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej lub elektronicznej.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadą określonym w ustawie prawo zamówień publicznych oraz w specyfikacji warunków zamówienia i zostanie uznana za najkorzystniejszą (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w specyfikacji warunków zamówienia).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7 zamówienia: PRODUKTY MLECZARSKIE
Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 7 zamówienia stanowi załącznik nr 2G.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Opcję stanowi możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego zdefiniowanego w zakresie rodzaju asortymentu, ilości i cen jednostkowych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2G do SWZ, na warunkach umowy podstawowej, o dodatkowy zakres za dodatkowym wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Załącznik nr 2G do SWZ z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie z tytułu realizacji zamówienia w ramach opcji będzie nie większe niż 30% wartości ceny ofertowej netto za wykonanie zamówienia podstawowego w zakresie danej części zamówienia, a ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.Okoliczności skorzystania z opcji:
Warunkiem uruchomienia opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej lub elektronicznej.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadą określonym w ustawie prawo zamówień publicznych oraz w specyfikacji warunków zamówienia i zostanie uznana za najkorzystniejszą (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w specyfikacji warunków zamówienia).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 8 zamówienia: WYROBY GOTOWE
Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 8 zamówienia stanowi załącznik nr 2H.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Opcję stanowi możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego zdefiniowanego w zakresie rodzaju asortymentu, ilości i cen jednostkowych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2H do SWZ, na warunkach umowy podstawowej, o dodatkowy zakres za dodatkowym wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Załącznik nr 2H do SWZ z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie z tytułu realizacji zamówienia w ramach opcji będzie nie większe niż 30% wartości ceny ofertowej netto za wykonanie zamówienia podstawowego w zakresie danej części zamówienia, a ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.Okoliczności skorzystania z opcji:
Warunkiem uruchomienia opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej lub elektronicznej.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadą określonym w ustawie prawo zamówień publicznych oraz w specyfikacji warunków zamówienia i zostanie uznana za najkorzystniejszą (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w specyfikacji warunków zamówienia).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 9 zamówienia: MROŻONKI I RYBY MROŻONE
Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 9 zamówienia stanowi załącznik nr 2I
4.2.6.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15221000-3 - Ryby mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Opcję stanowi możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego zdefiniowanego w zakresie rodzaju asortymentu, ilości i cen jednostkowych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2I do SWZ, na warunkach umowy podstawowej, o dodatkowy zakres za dodatkowym wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Załącznik nr 2I do SWZ z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie z tytułu realizacji zamówienia w ramach opcji będzie nie większe niż 30% wartości ceny ofertowej netto za wykonanie zamówienia podstawowego w zakresie danej części zamówienia, a ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.Okoliczności skorzystania z opcji:
Warunkiem uruchomienia opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej lub elektronicznej.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadą określonym w ustawie prawo zamówień publicznych oraz w specyfikacji warunków zamówienia i zostanie uznana za najkorzystniejszą (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w specyfikacji warunków zamówienia).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Żaden z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie przesłanek wykluczenia, o których mowa:
1) w 1 art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
2) w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służące ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 514)
oraz w zakresie spełniania warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SWZ
5. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający stosownie do art. 60 Pzp - nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 5 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-16 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-16 10:20
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-14
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej na poszczególne części zamówienia zgodnie z ogłoszeniem: od 2026-01-02 do 2026-12-31, jednakże w sytuacji gdy umowy na poszczególne części nie zostaną podpisane do 02.01.2026 r. to okres realizacji ulegnie automatycznie zmianie na: od dnia podpisania umowy do dnia 2026-12-31.2. Na podst. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z postępowania o udzielenie
zamówienia wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3 ustawy w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę,
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu
pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o
rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r.,
o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3.
INNE PRZETARGI CZARNOCIN
- Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Czarnocinie w 2026 r. (zamówienie z podziałem na 9 części)
- Modernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Reymonta 7 w Czarnocinie
więcej: przetargi CZARNOCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół w Osieku nad Wisłą
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Jedlance na 2026 rok" - ZADANIE PODZIELONE NA 9 CZĘŚCI
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 67 w Gdańsku
- Dostawa produktów mleczarskich do szkół i przedszkoli Gminy Jedlicze
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności (produktów spożywczych) na potrzeby Żłobka Samorządowego w Niebylcu, Niebylec 217, 38-114 Niebylec w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół nr 1 im. Mikołaja Zebrzydowskiego w Kalwarii Zebrzydowskiej od stycznia do sierpnia 2026 r.
więcej: Drób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





