Ogłoszenie z dnia 2024-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00518725/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
- 2024/BZP 00527272/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-02
- 2024/BZP 00529729/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-03
- 2024/BZP 00531543/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-04
- 2024/BZP 00533985/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
D/69/2024 Zakup urządzeń aktywnych na potrzeby sieci LAN UO oraz MAN Opole w związku z inwestycją polegającą na modernizacji infrastruktury sieciowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9828791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
D/69/2024 Zakup urządzeń aktywnych na potrzeby sieci LAN UO oraz MAN Opole w związku z inwestycją polegającą na modernizacji infrastruktury sieciowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5092eb4-c4b2-4314-ab13-6e8132997aef
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00593830
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00101449/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.29 [82] Urządzenia do sieci komputerowych (w tym: przełączniki sieciowe, routery, firewall'e, kontrolery WiFi, access pointy WiFi, urządzenia aktywne sieci, serwery i macierze dyskowe)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518725
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/69/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 1, pn.: Zakup urządzeń nadawczo-odbiorczych (Access Pointów) sieci bezprzewodowej WiFi – rozbudowa infrastruktury dostępu do Internetu w ramach usługi edukacyjnego roamingu „eduroam” w sieci MSK – 20 szt.2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SWZ zwany dalej opisem przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca w ofercie (odpowiednio w załączniku nr 1 do SWZ) zobowiązany jest wskazać nazwę zaoferowanego modelu/producenta/typ/serię jednoznacznie określające oferowany przedmiot zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać dane określające oferowany przedmiot zamówienia – w sposób umożliwiający Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację oferowanego przez Wykonawcę przedmiot zamówienia.
Jeżeli zachodzi taka konieczność, i dla jednoznacznego określenia oferowanego przedmiotu zamówienia, wymagane jest wskazanie dodatkowych informacji Wykonawca jest zobligowany do ich wskazania, tak aby nie było dla stron postępowania wątpliwości jaki przedmiot zamówienia oferuje Wykonawca.
Jeżeli dla spełnienia wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia konieczne jest zastosowanie dodatkowych rozwiązań (niestosowanych standardowo) Wykonawca w ofercie zobowiązany jest jednoznacznie wskazać, iż takie dodatkowe rozwiązanie oferuje.
Brak określenia przez Wykonawcę oferowanego asortymentu w sposób opisany powyżej skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.
4. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.
5. Przedmiot zamówienia musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z wymaganiami technicznymi i jakościowymi wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia, w tym również musi obejmować transport/ dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w sposób określony w niniejszej SWZ wraz z załącznikami, w terminie wskazanym w pkt. 9.
7. Wykonawca udziela Zamawiającemu: trzydziestu sześciu [ 36 ] miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia.
8. Okres gwarancji wskazany w pkt. 7 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż: sto dwadzieścia [ 120 ] miesięcy, pkt. 19.5. SWZ stosuje się.
9. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie: trzydziestu [ 30 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy,
10. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 9 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż: pięć [ 5 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy, pkt. 19.4. SWZ stosuje się.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 66000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 2, pn.: Zakup przełączników sieciowych, wyposażonych w min. 48 portów 10/100/100 Mbps oraz min 2 porty SFP+ o przepływności 10Gbps wraz z interfejsami optycznymi do rozbudowy/modernizacji węzłów sieciowych – 16 szt.2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1B do SWZ zwany dalej opisem przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca w ofercie (odpowiednio w załączniku nr 1 do SWZ) zobowiązany jest wskazać nazwę zaoferowanego modelu/producenta/typ/serię jednoznacznie określające oferowany przedmiot zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać dane określające oferowany przedmiot zamówienia – w sposób umożliwiający Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację oferowanego przez Wykonawcę przedmiot zamówienia.
Jeżeli zachodzi taka konieczność, i dla jednoznacznego określenia oferowanego przedmiotu zamówienia, wymagane jest wskazanie dodatkowych informacji Wykonawca jest zobligowany do ich wskazania, tak aby nie było dla stron postępowania wątpliwości jaki przedmiot zamówienia oferuje Wykonawca.
Jeżeli dla spełnienia wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia konieczne jest zastosowanie dodatkowych rozwiązań (niestosowanych standardowo) Wykonawca w ofercie zobowiązany jest jednoznacznie wskazać, iż takie dodatkowe rozwiązanie oferuje.
Brak określenia przez Wykonawcę oferowanego asortymentu w sposób opisany powyżej skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.
4. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.
5. Przedmiot zamówienia musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z wymaganiami technicznymi i jakościowymi wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia, w tym również musi obejmować transport/ dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w sposób określony w niniejszej SWZ wraz z załącznikami, w terminie wskazanym w pkt. 9.
7. Wykonawca udziela Zamawiającemu: trzydziestu sześciu [ 36 ] miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia.
8. Okres gwarancji wskazany w pkt. 7 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż: sto dwadzieścia [ 120 ] miesięcy, pkt. 19.5. SWZ stosuje się.
9. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie: trzydziestu [ 30 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy,
10. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 9 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż: pięć [ 5 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy, pkt. 19.4. SWZ stosuje się.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 256000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 3, pn.: Dostawa urządzeń nadawczo-odbiorczych (Access Pointów) sieci bezprzewodowej WiFi - modernizacja infrastruktury dostępu do Internetu w Domach Studenta UO – 20 szt.2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1C do SWZ zwany dalej opisem przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca w ofercie (odpowiednio w załączniku nr 1 do SWZ) zobowiązany jest wskazać nazwę zaoferowanego modelu/producenta/typ/serię jednoznacznie określające oferowany przedmiot zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać dane określające oferowany przedmiot zamówienia – w sposób umożliwiający Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację oferowanego przez Wykonawcę przedmiot zamówienia.
Jeżeli zachodzi taka konieczność, i dla jednoznacznego określenia oferowanego przedmiotu zamówienia, wymagane jest wskazanie dodatkowych informacji Wykonawca jest zobligowany do ich wskazania, tak aby nie było dla stron postępowania wątpliwości jaki przedmiot zamówienia oferuje Wykonawca.
Jeżeli dla spełnienia wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia konieczne jest zastosowanie dodatkowych rozwiązań (niestosowanych standardowo) Wykonawca w ofercie zobowiązany jest jednoznacznie wskazać, iż takie dodatkowe rozwiązanie oferuje.
Brak określenia przez Wykonawcę oferowanego asortymentu w sposób opisany powyżej skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.
4. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.
5. Przedmiot zamówienia musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z wymaganiami technicznymi i jakościowymi wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia, w tym również musi obejmować transport/ dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w sposób określony w niniejszej SWZ wraz z załącznikami, w terminie wskazanym w pkt. 9.
7. Wykonawca udziela Zamawiającemu: trzydziestu sześciu [ 36 ] miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia.
8. Okres gwarancji wskazany w pkt. 7 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż: sto dwadzieścia [ 120 ] miesięcy, pkt. 19.5. SWZ stosuje się.
9. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie: trzydziestu [ 30 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy,
10. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 9 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż: pięć [ 5 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy, pkt. 19.4. SWZ stosuje się.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 10.10.2024 r. do godz. 10:00, w części nr 1 przedmiotowego postępowania złożono sześć [ 6 ] ofert, z których pięć [ 5 ] zostało odrzuconych. Oferta podlegająca ocenie na podstawie kryteriów oceny ofert (oferta nr 5), określonych w pkt. 19 Specyfikacji warunków zamówienia, została złożona na wartość: 83 246,40 zł brutto.
Cena najkorzystniejszej oferty (oferta nr 5) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, o wartość 2 066,40 zł.
Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do wysokości najkorzystniejszej oferty, tj. do kwoty 83 246,40 zł co czyni zasadnym unieważnienie przedmiotowego postępowania w części nr 1 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83246,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83246,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191860,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 507744,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215299,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trecom Wrocław Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010269629
7.3.3) Ulica: Czyżewska 10
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-908
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215299,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20418,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20418,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATABAJT Roik, Słowik, Mazurkiewicz S.J
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540403403
7.3.3) Ulica: Kośnego 50
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-372
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20418,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań organizowanych w ramach projektu dotacyjnego Województwa Opolskiego "Regiony Rewitalizacji. Edycja 3.0"
- Zakup i dostawa samochodu osobowo-ciężarowego 4+1 dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu
- TP.D.DI.38.25_Zakup z dostawą 170 szt. zestawów komputerowych mini PC, monitorów, klawiatur, myszy, czytników kart inteligentnych
- Wartościowanie stanowisk pracy w Wodociągi i Kanalizacja w Opolu Sp. z o.o., opracowanie projektu polityki płacowej oraz wsparcie procesu wdrożenia nowych zasad wynagradzania
- BUDOWA DEDYKOWANEGO OŚWIETLENIA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ ZWIĘKSZAJĄCĄ BEZPIECZEŃSTWO NA PRZEJŚCIU DLA PIESZYCH W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 489 W M. NIWNICA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa skrzyżowania w ciągu drogi wojewódzkiej nr 426 w miejscowości Strzelce Opolskie - z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa dla Centrum Projektów Europejskich 1 wielofunkcyjnego urządzenia sieciowego klasy UTM - Serwerownia oraz 4 wielofunkcyjnych urządzeń sieciowych klasy UTM.
- Dostawa i wdrożenie sprzętu informatycznego w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu IT i oprogramowania podnoszących poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Opatówek wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz szkoleniem specjalistycznym
- zakup przełączników sieciowych dla Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ
- Dostawa sprzętu IT dla Gminy Nowosolna
- Zakup urządzeń i oprogramowania dla Urzędu Gminy Kamień w ramach programu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.