Ogłoszenie z dnia 2025-12-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania lub odzysku odpadów o kodach: 150110*, 180104, 180106*, 180109, 180103*, 180101 wytwarzanych w Placówce SPL dla PW SPZOZ w Warszawie i jej Filiach”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013280825
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 31
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.dudek@spl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.spl.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania lub odzysku odpadów o kodach: 150110*, 180104, 180106*, 180109, 180103*, 180101 wytwarzanych w Placówce SPL dla PW SPZOZ w Warszawie i jej Filiach”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bed47dd2-ac74-4334-867f-4e97126cc6fe
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00593815
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037893/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługa odbioru, zagospodarowania i unieszkodliwiania odpadów medycznych.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/spl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/spl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawiera Rozdział 11 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zawiera Rozdział 22 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPL/38/PN/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania lub odzysku odpadów o kodach: 150110*, 180104, 180106*, 180109, 180103*, 180101 wytwarzanych w Placówce SPL dla PW SPZOZ w Warszawie i jej Filiach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90520000-8 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert wg kryteriów: cena, ilość środków transportu, termin płatności
funkcjonalności
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość środków transportu
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności.
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1.Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:- Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, iż posiada:
a) wpis do rejestru BDO o którym mowa w art. 49 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach w zakresie transportu odpadów (Dz. U. 2023, poz. 1587 z późn. zm.) stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia;
b) wpis do rejestru BDO o którym mowa w art. 49 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach w zakresie przetwarzania odpadów (Dz. U. 2023, poz. 1587 z późn.zm.) stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia;
c) aktualne zezwolenie na przetwarzanie odpadów, co najmniej w zakresie odpadów o kodach 15 01 10*, 18 01 04, 18 01 06*, 18 01 09, 18 01 03*, 18 01 01 wydane w drodze decyzji przez organy właściwe, ze względu na miejsce przetwarzania odpadów.
2. Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:
- Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, iż:
a) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 instalacją do unieszkodliwiania wszystkich odpadów medycznych stanowiących przedmiot niniejszego postępowania /spalarni odpadów medycznych/, o której mowa w pkt 6 Formularza ofertowego, spełniającą zasadę bliskości określoną w art. 20 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2023, poz.1587 z późn. zm.) oraz łączne moce przerobowe wykazanych instalacji (wynikające z decyzji administracyjnych) zapewniającą możliwość unieszkodliwienia 10800 kg odpadów stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, według Załącznika nr 6 do SWZ.
b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 (dwoma) środkami transportu do przewozu odpadów medycznych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, odpowiednio przystosowanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 r. (Dz. U. 2016 poz. 1742) w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów i ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2023, poz.1587 z późn. zm.), wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi środkami transportu, według Załącznika nr 7 do SWZ.
c) dysponuje lub będzie dysponował minimum 2 (dwoma) osobami, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia, posiadającymi uprawnienia dotyczące transportu odpadów, tzw. zaświadczenie ADR, zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 643 z późn. zm.) według Załącznika nr 8 do SWZ.
d) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy, w tym okresie – należycie wykonał lub wykonuje należycie co najmniej jedno zamówienia (umowę) polegającej na odbiorze, transporcie i unieszkodliwianiu lub odzysku odpadów medycznych zakaźnych o wartości zamówienia nie mniejszej niż 80 000,00 zł (osiemdziesiąt tysięcy) brutto, według Załącznika nr 9 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest załączyć dowody określające czy ww. usługi zostały wykonane należycie. Dowodami o których mowa powyżej mogą być referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego usługi były wykonywane.
3.Zamawiający, w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez wykonawców
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy (wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w postępowaniu, o których mowa w:
a. art. 108 ust.1 pkt 1 i 2 ustawy,
b. art. 108 ust.1 pkt 3 ustawy,
c. art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
d. art. 108 ust.1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
e. art.108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów,
f. art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
g. art. 108 ust.1 pkt 6 ustawy,
h. art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy.
2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie pkt 1 powyżej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.na potwierdzenie spełniania warunków z Rozdziału 6 ust 1 pkt 2) lit a do c SWZ – dotyczących wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących środków dowodowych:
a) dokumentu potwierdzającego wpis do rejestru o którym mowa w art. 49 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach w zakresie transportu odpadów;
b) dokumentu potwierdzającego wpis do rejestru o którym mowa w art. 49 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach w zakresie przetwarzania odpadów;
c) aktualnego zezwolenia na przetwarzanie odpadów o kodach 15 01 10*, 18 01 04, 18 01 06*, 18 01 09, 18 01 03*, 18 01 01 wydanego w drodze decyzji przez organy właściwe ze względu na miejsce przetwarzania odpadów.
2.na potwierdzenie spełniania warunków z Rozdziału 6 ust 1 pkt 4) lit a do d SWZ – dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących środków dowodowych:
a) WYKAZU NARZĘDZI, WYPOSAŻENIA ZAKŁADU LUB URZĄDZEŃ TECHNICZNYCH dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (zgodnego z warunkiem postawionym w Rozdz. 6 ust 1 pkt 4 lit a SWZ), wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ;
b) WYKAZU ŚRODKÓW TRANSPORTU Wykonawcy do transportu odpadów stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, w celu wykonania usługi wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, (zgodnego z warunkiem postawionym w Rozdz. 6 ust 1 pkt 4 lit b SWZ), wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ;
c) WYKAZU OSÓB skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (zgodnego z warunkiem postawionym w Rozdz. 6 ust 1 pkt 4 lit c SWZ), wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ;
d) WYKAZ USŁUG (min. 1 usługa o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu realizacji (zgodnego z warunkiem postawionym w Rozdz. 6 ust 1 pkt 4 lit d SWZ), dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór Wykazu Usług - stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
3.W zakresie nie uregulowanym w SWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Poz. 2415).
4.Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
DOKUMENTY SKŁADANE PRZEZ WYKONAWCĘ WRAZ Z OFERTĄ1. Uzupełniony i podpisany Formularz ofertowy – zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do SWZ.
2. Uzupełniony i podpisany Formularz Cenowy - zgodnie z Załącznikiem Nr 1A do SWZ.
W Formularzu Cenowym Wykonawca zobowiązany jest podać ceny jednostkowe realizacji przedmiotu zamówienia dla poszczególnych kodów odpadów, podać stawki podatku VAT oraz wartości netto i brutto.
Wypełniony Formularz Cenowy należy złożyć wraz z ofertą w postaci elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, albo podpisem zaufanym, albo podpisem osobistym.
Brak załączenia do oferty Formularza Cenowego skutkował będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
3. Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust 1 Ustawy oraz o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 7 ustawy sankcyjnej – zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SWZ.
4. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, jeżeli ofertę składa pełnomocnik.
5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym).
7. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:1) wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
2) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim:
a) reprezentowanie konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
b) zaciąganie w imieniu konsorcjum zobowiązań,
c) złożenie oferty wspólnie,
d) prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych postępowaniem zamówienie publiczne.
2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność
za wykonanie umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
- zgodnie z Rozdz. 8 SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, na podstawie art. 454 - 455 Ustawy oraz na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-19 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/spl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-19 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-17
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 731 na odcinku od km 0+000 do km 2+274 na terenie gminy Góra Kalwaria, powiat piaseczyński i gminy Warka, powiat grójecki,województwo mazowieckie - nr postępowania 287/25
- Świadczenie usług transportu drogowego.
- Świadczenie usług wsparcia technicznego dla Działu Informatycznego Muzeum Narodowego w Warszawie
- Wykonanie robót remontowo budowlanych w kwaterach/lokalach mieszkalnych w zasobie OReg AMW Zielona Góra związane ze zmianą lokatora
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników UTK na podstawie abonamentów, uprawniające do korzystania z zajęć sportowo-rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania lub odzysku odpadów o kodach: 150110*, 180104, 180106*, 180109, 180103*, 180101 wytwarzanych w Placówce SPL dla PW SPZOZ w Warszawie i jej Filiach".
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów medycznych
- Świadczenie usług usuwania, w tym transportu i utylizacji, odpadów niebezpiecznych i medycznych i innych
- Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych.
- Wywóz i unieszkodliwianie odpadów medycznych
- Usługa odbioru i utylizacji odpadów niebezpiecznych
więcej: Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





