Ogłoszenie z dnia 2025-12-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wywóz i unieszkodliwianie odpadów medycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306816
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ul. K. K. Baczyńskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Oława
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zozolawa.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zozolawa.wroc.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wywóz i unieszkodliwianie odpadów medycznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f04a59a-830e-4316-a50f-ae7bb15a0335
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00585730
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00196785/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Wywóz i unieszkodliwianie odpadów medycznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3f04a59a-830e-4316-a50f-ae7bb15a03353.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-3f04a59a-830e-4316-a50f-ae7bb15a0335
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdz. X. SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zg. z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZOZ/DZP/PN/26/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi transportu (wraz z załadunkiem i rozładunkiem) odpadów medycznych wytwarzanych w Zespole Opieki zdrowotnej, ul. Baczyńskiego 1, 55-200 Oława oraz unieszkodliwianie odpadów medycznych w zakładzie utylizacji zlokalizowanym na obszarze województwa, na którym odpady zostały wytworzone lub w miejscu położonym najbliżej miejsca ich wytwarzania. Dopuszcza się unieszkodliwianie odpadów medycznych na obszarze województwa innego niż to, na terenie którego zostały wytworzone lub w najbliżej położonej instalacji w przypadku braku instalacji do unieszkodliwiania tych odpadów na obszarze danego województwa lub gdy instalacje nie mają wolnych mocy przerobowych zgodnie z art. 20 ustawy o odpadach.
2. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 1 zadanie
A. Szczegółowy zakres zamówienia
a) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania niebezpiecznych odpadów medycznych powstających z działalności medycznej wykonywanej w siedzibie Zamawiającego oraz związanych z nią badań, które zgodnie z Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 2.01.2020r w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. 2020 poz. 10 z poźn. zm.), zostały zakwalifikowane do grupy: 18 01 02, 18 01 03, 180104, 18 01 06, 18 01 08, 18 01 09
B. Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) zachowanie ciągłości odbioru i unieszkodliwianie przekazanych niebezpiecznych odpadów medycznych tak, aby nie stanowiły one zagrożenia sanitarno – epidemiologicznego, metodą i w miejscu wskazanym przez Wykonawcę w sposób zapewniający zgodność z przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
b) ponoszenia odpowiedzialności za właściwą i terminową realizację usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania niebezpiecznych odpadów medycznych,
c) ponoszenia odpowiedzialności za realizację usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania niebezpiecznych odpadów medycznych wobec organów kontroli zewnętrznych,
d) przejęcie odpadów i ponoszenie odpowiedzialności za realizację niniejszej usługi na podstawie art. 27 ustawy o odpadach oraz za dalsze gospodarowanie nimi wobec organów kontroli zewnętrznych,
e) unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych w sposób przewidziany w art. 95 ustawy o odpadach przez termiczne przekształcanie w spalarniach odpadów niebezpiecznych w ostatecznym procesie unieszkodliwiania D10 – Przekształcanie termiczne na lądzie,
f) Wykonawca odbierze odpady własnym transportem z siedziby Zamawiającego, trzy razy w tygodniu – w poniedziałek, środę i w piątek.
W przypadku kumulacji dni wolnych w tym niedziel i świąt wykonawca winien zorganizować odbiór odpadów tak, aby magazynowanie odpadów w siedzibie zamawiającego nie przekroczyło czasu:
• 18 01 02; 18 01 03, 18 01 06, 18 01 08– czas przechowywania nie może przekroczyć 72 godzin,
• 18 01 04, 18 01 09 mogą być magazynowane tak długo, jak pozwalają na to ich właściwości, jednak nie dłużej niż do 30 dni,
g) Wykonawca jest zobowiązany do ważenia odpadów własnym, legalizowanym sprzętem w chwili ich odbioru oraz każdorazowo potwierdzić odbiór poprzez potwierdzenie ich przejęcia w rejestrze BDO.
h) W chwili załadunku niebezpiecznych odpadów medycznych na środek transportu Wykonawcy, odpady stają się jego własnością i ponosi on odpowiedzialność za ich transport i unieszkodliwienie.
i) Środek transportu Wykonawcy powinien odpowiadać wymogom dla przechowywania i transportowania odpadów niebezpiecznych, z zachowaniem przepisów ustawy o przewozie towarów niebezpiecznych.
Środki transportu muszą być oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami.
j) W przypadku wygaśnięcia zezwolenia na transport, zbieranie (jeśli wymagane) i unieszkodliwianie odpadów Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie przedłożyć Zamawiającemu nowe zezwolenie, pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
C. Do obowiązków Zamawiającego należy:
a) pakowanie i składowanie niebezpiecznych odpadów medycznych przez Zamawiającego w specjalnych, posiadających atest workach, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przedmioty ostre takie jak igły i skalpele muszą być zbierane do opakowań zabezpieczających przed ich wydostaniem i uszkodzeniem zewnętrznego worka.
b) właściwy sposób gromadzenia odpadów do momentu przekazania ich Wykonawcy.
D. Postanowienia ogólne:
a) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
b) Wykonawca zobowiązuje się w przypadku awarii lub innych zdarzeń losowych, których nie był w stanie przewidzieć, do:
- bezzwłocznego powiadomienia Zamawiającego o zaistniałych trudnościach w zakresie terminowego wykonania usługi,
- zabezpieczenia przez innego Podwykonawcę wykonania usługi, na koszt Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego
c) W przypadku zwiększonej ilości dni wolnych od pracy, strony mogą uzgodnić termin wykonania usługi, celem zapewnienia ciągłości świadczonych usług.
d) Wykonawca określi numery telefonów kontaktowych i numery fax. niezbędne dla sprawnego wykonania zamówienia
e) W przypadku wygaśnięcia zezwolenia na transportu i unieszkodliwianie odpadów Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie przedłożyć Zamawiającemu nowe zezwolenie, pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
f) W chwili załadunku przedmiotu zamówienia na środek transportu Wykonawcy odpady stają się jego własnością i ponosi on odpowiedzialność za ich transport i unieszkodliwienie.
3. Usługa powinna być wykonywana zgodnie z przepisami:
a) )Ustawa z dnia 14.12.2012r. o odpadach – (Dz.U z 2023r., poz. 1587 z póz. zm.),
b) Ustawą z dnia: 27.04.2001r. Prawo Ochrony Środowiska – tekst jednolity (Dz.U. 2022r. poz. 2556 z późn. zm.),
c) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5.10.2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz.U. z 2017r. poz. 1975),
d) Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz.U. z 2022r. poz. 2147 z późn. zm.),
e) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 13.01.2014r. w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych (Dz.U. 2014r. poz. 107),
f) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 2.01.2020 r w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. 2020 poz. 10 z poźn. zm.),
g) Ustawa z dnia 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. 2023r. poz.1469),
h) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 7.12.2001r. w sprawie postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi (Dz.U. 2021r. poz. 1910 z późn. zm.),
i) inne ustawy, rozporządzenia i normy obowiązujące w tym zakresie.
4. Ilości, charakterystykę oraz parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określono w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiących załączniki nr 9 oraz Załącznikach nr 1 i 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SWZ).
5. Ilości zawarte w załączniku Nr 9 są ilościami orientacyjnymi. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcy na bieżąco odpady, które zostaną przez niego wytworzone.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90520000-8 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość do spalarni
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
3. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej Zamawiający żąda przedłożenia:• aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarowania odpadami medycznymi w zakresie zbierania (dla podmiotów, które są do tego zobowiązane) oraz unieszkodliwiania wszystkich odpadów będących przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą o odpadach (Dz.U z 2023r., poz. 1587 z póz. zm.) i ustawą Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2022r. poz. 2556 z późn. zm.),
• aktualny wpis w Bazie Danych o Produktach i Opakowaniach oraz o Gospodarce Odpadami (rejestr BDO) w zakresie transportu odpadów określonych w OPZ - dla podmiotu transportującego odpady;
• wpisu do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach (Dz.U z 2023r., poz. 1587 z póz. zm.).
6. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda złożenia wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, w zakresie:
• dysponowania specjalistycznymi środkami transportu do utylizacji odpadów medycznych poprzez złożenie oświadczenie o posiadaniu, co najmniej dwóch pojazdów spełniających wymagania, o których mowa w ustawie z dnia 19.08.2011r, Dz. U 2022r., poz. 2147 o przewozie towarów niebezpiecznych - należy złożyć oświadczenie zgodne ze wzorem Załącznik nr 6 do SWZ
7. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda złożenia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności wykazanie
dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia poprzez złożenie oświadczenia potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych t.j. ważnych zaświadczeń ADR – o ukończeniu kursu dla osób przewożących towary niebezpieczne zgodnie z art. 20 Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 2147) dla min. dwóch kierowców - należy złożyć oświadczenie zgodne ze wzorem załącznika nr 8 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 10 do SWZ;
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej Zamawiający żąda przedłożenia:
• aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarowania odpadami medycznymi w zakresie zbierania (dla podmiotów, które są do tego zobowiązane) oraz unieszkodliwiania wszystkich odpadów będących przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą o odpadach (Dz.U z 2023r., poz. 1587 z póz. zm.) i ustawą Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2022r. poz. 2556 z późn. zm.),
• aktualny wpis w Bazie Danych o Produktach i Opakowaniach oraz o Gospodarce Odpadami (rejestr BDO) w zakresie transportu odpadów określonych w OPZ - dla podmiotu transportującego odpady;
• wpisu do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach (Dz.U z 2023r., poz. 1587 z póz. zm.).
6. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda złożenia wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, w zakresie:
• dysponowania specjalistycznymi środkami transportu do utylizacji odpadów medycznych poprzez złożenie oświadczenie o posiadaniu, co najmniej dwóch pojazdów spełniających wymagania, o których mowa w ustawie z dnia 19.08.2011r, Dz. U 2022r., poz. 2147 o przewozie towarów niebezpiecznych - należy złożyć oświadczenie zgodne ze wzorem Załącznik nr 6 do SWZ
7. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda złożenia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności wykazanie
dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia poprzez złożenie oświadczenia potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych t.j. ważnych zaświadczeń ADR – o ukończeniu kursu dla osób przewożących towary niebezpieczne zgodnie z art. 20 Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 2147) dla min. dwóch kierowców - należy złożyć oświadczenie zgodne ze wzorem załącznika nr 8 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-17 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-3f04a59a-830e-4316-a50f-ae7bb15a0335
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-17 11:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-15
INNE PRZETARGI Z OŁAWY
- Utrzymanie porządku i czystości w zasobach komunalnych stanowiących własność Gminy Miasto Oława
- Dostawa agregatów prądotwórczych na potrzeby realizacji zadań w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW OBIADOWYCH DLA DZIECI W ROKU 2026
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ W ROKU 2026
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 8 W OŁAWIE W 2026 ROKU
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE GORĄCYCH POSIŁKÓW NA POTRZEBY STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ W ROKU 2026
więcej: przetargi w Oławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne o kodach: 18 01 03*,18 01 06*,18 01 09, powstających w ZLO należących do SZPZLO Warszawa Praga Południe.
- Odbiór i transport do miejsca utylizacji odpadów o kodach: 15 01 10, 18 01 01, 18 01 02, 18 01 03, 18 01 04, 18 01 06, 18 01 09
- Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
- Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów zakaźnych pochodzących z działalności laboratoryjnej związanej z badaniami dotyczącymi zadań Inspekcji Weterynaryjnej
- Wywóz nieczystości płynnych z jednostek administrowanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie Część I w podziale na 13 zadań
więcej: Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





