eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiętoszówUsługa pozyskania i zrywki drewna i pozostałe usługi na terenach administrowanych przez 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie



Ogłoszenie z dnia 2025-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa pozyskania i zrywki drewna i pozostałe usługi na terenach administrowanych przez 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 43 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021509084

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Saperska 2

1.5.2.) Miejscowość: Świętoszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-726

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 43wog.szp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://43wog.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1181316

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa pozyskania i zrywki drewna i pozostałe usługi na terenach administrowanych przez 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-616350c0-8a65-49ef-8bd9-c6edbadfb686

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00592926

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00100956/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Wycinka drzew

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00440163

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 115/26/PN/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

pozyskanie i zrywka drewna, zagospodarowania pozostałości drzewnych, przejęcia pozyskanego drewna na własność, wykonanie melioracji agrotechnicznych oraz pielęgnacji drzew na terenach administrowanych przez 43 WOG Świętoszów w m. Bolesławiec, m. Pstrąże, m. Żagań, m. Świętoszów, m. Głogów, m. Karliki, m. Dobre n/Kwisą. Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy przedmiotu zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77210000-5 - Usługi pozyskiwania drewna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej

4.5.5.) Wartość części: 199158,26 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

pozyskanie i zrywka drewna, zagospodarowania pozostałości drzewnych, przejęcia pozyskanego drewna na własność, wykonanie melioracji agrotechnicznych oraz pielęgnacji drzew na terenach administrowanych przez 43 WOG Świętoszów w m. Potok. Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy przedmiotu zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77210000-5 - Usługi pozyskiwania drewna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej

4.5.5.) Wartość części: 165231,47 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 13.10.2025 r. o godz. 08:00, czyli przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na Platformie zakupowej informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w części 1 w wysokości 199 158,26 zł brutto.

W niniejszym postępowaniu zostały złożone 3 oferty
W wyniku badania i oceny ofert Zamawiający odrzucił ofertę firmy:

Usługi Ogrodnicze Elitelas Sp. z.o.o.
Durdy 141, 39-450 Baranów Sandomierski

Podstawa prawna:
art. 226 ust. 1 pkt.2 lit. b ustawy Pzp – Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu

Uzasadnienie faktyczne
Zgodnie z pkt VIII SWZ „Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż dla: części 1- 195 000,00 zł brutto każda.
W dniu 20.10.2025 r. Zamawiający wezwał Wykonawcę, który złożył ofertę najkorzystniejszą do złożenia na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienia warunków udziału w postępowaniu z terminem złożenia na dzień 28.10.2025 r. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do złożenia dokumentów przedstawił wykaz 1 usługi, o wartości mniejszej niż 195 000, 00 zł.
W dniu 29.10.2025 r. Zamawiający wezwał Wykonawcę do złożenia na podstawie art. 128 ust. 1 podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu z terminem złożenia na dzień 03.11.2025 r. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie ponownie wykazał wykonanie tej samej jednej usługi, o wartości mniejszej niż 195 000,00 zł.
W dniu 13.10.2025 roku Zamawiający zamieścił na Platformie zakupowej informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w części 1 tj. 199 158,26 zł brutto. Kwoty pozostałych ofert, które zostały złożone przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Weryfikacja możliwości finansowych 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego wykazała, że Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127784,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127784,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127784,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radbud Radosław Różycki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6921710774

7.3.4) Miejscowość: Raszówka

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127784,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.