eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TczewZakup sprzętu elektronicznego oraz systemu do zarządzania danymi w ramach programu Cyberbezpieczna Gmina Tczew



Ogłoszenie z dnia 2025-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu elektronicznego oraz systemu do zarządzania danymi w ramach programu Cyberbezpieczna Gmina Tczew

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tczew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lecha 12

1.5.2.) Miejscowość: Tczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 585005643

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gmina-tczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-tczew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b00efd7a-b819-4fdc-bf79-bce9dc5a78fe

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu elektronicznego oraz systemu do zarządzania danymi w ramach programu Cyberbezpieczna Gmina Tczew

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b00efd7a-b819-4fdc-bf79-bce9dc5a78fe

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00591428

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044597/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Zakup sprzętu elektronicznego oraz systemu do zarządzania danymi w ramach programu Cyberbezpieczna Gmina Tczew

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Cyberbezpieczna Gmina Tczew” współfinansowanego z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy (FERC) II Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, Fundusz Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (EFRR), Numer naboru FERC.02.02-CS.01-001/23.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00548845

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WKI.271.1.44.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 59235,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Dostawa urządzenia typu NGF
Dostawa urządzenia typu NGF (Next Generation Firewall), wraz z subskrypcją ważną do dnia 30.06.2026 r. dla min. 200 użytkowników, umożliwiającego kompleksową ochronę infrastruktury teleinformatycznej Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, został zawarty w Rozdziale V SWZ oraz Załączniku nr 4 do SWZ - Specyfikacja Techniczna Sprzętu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 21135,58 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Dostawa pozostałych elementów sprzętu
1) Dostawa dwóch szt. serwerów NAS wraz z akcesoriami do montażu w szafie rack oraz z kompletem 12 szt. dysków do pracy w systemach NAS HDD o pojemności min. 8TB każdy. Serwery mają służyć do zapewnienia niezawodnego backupu oraz dostępu do plików w sieci lokalnej urzędu Gminy Tczew zlokalizowanego w Tczewie przy ulicy Lecha 12.
2) Dostawa 5 kompletów po 2 sztuki fabrycznie nowych kluczy sprzętowych (Security Key), przeznaczonych do bezpiecznego uwierzytelniania użytkowników w systemach zgodnych ze standardami FIDO2/WebAuthn oraz U2F.
3) Dostawa 10 szt. zasilaczy UPS typu line-interactive o minimalnej mocy 1000 VA i mocy czynnej 600 W, z automatyczną regulacją napięcia (AVR), funkcją zimnego startu i automatycznym ładowaniem akumulatorów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SWZ oraz Załączniku nr 4 do SWZ - Specyfikacja Techniczna Sprzętu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 38099,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24185,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24185,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24185,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUN CAPITAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532406718

7.3.3) Ulica: ul. Ołtaszyńska 92C lokal 6

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-034

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24185,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42210,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42210,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42210,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CF Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 542824514

7.3.3) Ulica: ul. Lubichowska nr 14, lok. 3.17

7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42210,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Część I: UMOWA WKI.272.132.2025 z dnia 10.12.2025 r.
Termin realizacji zamówienia: do 9 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, zgodnie ze złożoną ofertą, tj. do dnia 19.12.2025 r.

Część II: UMOWA WKI.272.132A.2025 z dnia 10.12.2025 r.
Termin realizacji zamówienia: do 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, zgodnie ze złożoną ofertą, tj. do dnia 17.12.2025 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.