eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockOpracowanie "Kompleksowego planu adaptacji Otwocka do zmian klimatu - budowa odporności środowiskowej i bezpieczeństwa mieszkańców".



Ogłoszenie z dnia 2025-12-10

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie „Kompleksowego planu adaptacji Otwocka do zmian klimatu – budowa odporności środowiskowej i bezpieczeństwa mieszkańców”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie „Kompleksowego planu adaptacji Otwocka do zmian klimatu – budowa odporności środowiskowej i bezpieczeństwa mieszkańców”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5b322a5-aa5b-4ea1-ad3f-45268c170c55

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00590713

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

"Kompleksowy plan adaptacji Otwocka do zmian klimatu – budowa odporności środowiskowej i bezpieczeństwa mieszkańców” 1 w ramach działania FENX.02.04 Adaptacja do zmian klimatu, zapobieganie klęskom i katastrofom priorytetu Opracowanie planów adaptacji do zmian klimatu priorytetu FENX.02 Wsparcie sektorów energetyka i środowisko z EFRR programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę(...)

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://otwock.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja za pośrednictwem Platformy Zamawiającego
https://otwock.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu
Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
informacji:1.1. Elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://otwock.ezamawiajacy.pl w
zakładce„Korespondencja”.2. Ogólne zasady korzystania z Platformy,
;2.1.zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Miasto Otwock ;
https://otwock.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.2.2. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania”
zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do
założenia bezpłatnego konta.
Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e -mail, ustanawia hasło, następnie powtarza
hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. 2.3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie
do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w
procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma
informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas
należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. 2.4.Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość
złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem
Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki
„Korespondencja”.3.Zamawiający zgodnie określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:3.1. dokumenty w formacie
„pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,3.2. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie
wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu
oddzielny plik z podpisem.4.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB wtxt,
rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a,
mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd,gml, rng, xsl, xslt,TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
5. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:5.1. Plik załączony przez Wykonawcę na
Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.Możliwość otworzenia
pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.6. Oznaczenie czasu odbioru
danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.44.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedsięwzięcie pn. „Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Miasta Otwocka” ma na celu stworzenie kompleksowego dokumentu strategicznego, który określi działania i rozwiązania umożliwiające adaptację miasta do skutków zmian klimatu. Dokument będzie uwzględniał specyfikę lokalnych warunków środowiskowych, społecznych i gospodarczych, a także obowiązujące przepisy i strategie krajowe oraz międzynarodowe. Zakres dokumentu będzie zgodny z zapisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska po nowelizacji z 2024 r., a także z wytycznymi dla miast opracowanymi m. in. przez Instytut Ochrony Środowiska – Państwowy Instytut Badawczy. Miejski Plan Adaptacji do zmian klimatu będzie przygotowany zgodnie z Podręcznikiem adaptacji dla miast – wytyczne do przygotowania Miejskiego Planu adaptacji do zmian klimatu. Wykonawca będzie zobowiązany do udziału ekspertów w posiedzeniach komisji i sesji Rady Miasta przy prezentacji dokumentu i procedowaniu uchwały. Pełnym zakończeniem przedmiotu zamówienia jest Miejski Plan Adaptacji przyjęty uchwałą Rady Miasta Otwocka po przeprowadzeniu wymaganej procedury Strategicznej Oceny Oddziaływania na Środowisko.
4.2 MPA będzie zawierał:
1) diagnozę, w tym:
a) analizę zjawisk klimatycznych i hydrologicznych oraz ich pochodnych,
b) scenariusze zmian klimatu,
c) opis głównych zagrożeń klimatycznych dla miasta wynikających z lit. a i b,
d) ocenę potencjału adaptacyjnego miasta,
e) analizę podatności miasta,
f) analizę ryzyka klimatycznego i szans wynikających ze zmian klimatu;
2) przedstawienie wyników analiz, o których mowa w pkt 1, w postaci kartograficznej;
3) określenie celów planu;
4) koncepcję zazielenienia miasta;
5) koncepcję zagospodarowania wód opadowych i roztopowych;
6) część programową, w tym:
a) określenie działań adaptacyjnych na podstawie informacji zawartych w pkt 1 - 5, w tym analizę opcji adaptacyjnych,
b) informację o podmiotach i organach odpowiedzialnych za wdrożenie działań adaptacyjnych i o sposobach włączenia tych podmiotów i organów w opracowanie planu;
7) zasady wdrażania planu, w tym odnoszące się do monitoringu wdrażania działań adaptacyjnych z wykorzystaniem wskaźników realizacji celów, o których mowa w pkt 3.
4.3 Dodatkowo w ramach prac nad dokumentem zostaną przygotowane:
a) informacja na stronę internetową o wyłożeniu dokumentu do wglądu publicznego – wersja e-mailowa;
b) wzór treści uchwały o przyjęciu Planu;
c) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla przygotowanego opracowania, w tym sporządzenie Prognozy oddziaływania na środowisko w przypadku uzyskania opinii o konieczności jej sporządzenia.
d) Działania informacyjno-promocyjne – edukacja społeczności lokalnej w zakresie zmian klimatu, działania informacyjne takie jak kampanie promocyjne, ulotki, plakaty, artykuły w mediach lokalnych, aby zwiększyć świadomość mieszkańców na temat zmian klimatu i konieczności adaptacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 73220000-0 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90712000-1 - Planowanie środowiska naturalnego

90712100-2 - Planowanie rozwoju środowiska miejskiego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania części diagnostycznej

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w:
1) w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;
2) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Wykluczenie Wykonawcy następuje na okres trwania okoliczności określonych w/w art. 7 ust 1. oraz nie podlegam wykluczeniu z postępowania na art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), dalej: rozporządzenie 833/2014, w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1), dalej: rozporządzenie 2022/576.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi, wymaganą aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwie usługi polegające na opracowaniu:
• miejskiego planu adaptacji do zmian klimatu, o którym mowa w art. 18a ustawy Prawo ochrony środowiska,
lub
• równoważnego dokumentu strategicznego w zakresie adaptacji do zmian klimatu / ochrony klimatu dla gminy miejskiej, każdorazowo dla jednostki samorządu terytorialnego o liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 30 000.
– Za równoważne dokumenty strategiczne Zamawiający uzna w szczególności plany adaptacji do zmian klimatu, strategie adaptacji, programy ochrony środowiska lub inne dokumenty o podobnym charakterze, obejmujące analizę zagrożeń i podatności na zmiany klimatu, część programową oraz wskazanie działań adaptacyjnych.
b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował zespołem wykonawczym obejmującym co najmniej:
 Koordynatora projektu – osobę z wykształceniem wyższym oraz doświadczeniem w pełnieniu funkcji koordynatora / kierownika zespołu przy realizacji co najmniej dwóch projektów polegających na opracowaniu dokumentów strategicznych w obszarze adaptacji do zmian klimatu, ochrony klimatu lub ochrony środowiska dla jednostek samorządu terytorialnego;
 Specjalistę ds. klimatu / środowiska – osobę z wykształceniem wyższym w dziedzinie nauk o środowisku, klimacie, geografii, gospodarce przestrzennej lub pokrewnej, posiadającą doświadczenie w opracowywaniu analiz klimatycznych, środowiskowych lub dokumentów strategicznych w obszarze adaptacji do zmian klimatu;
 Specjalistę ds. gospodarki wodnej – osobę z wykształceniem wyższym (preferowane kierunki: inżynieria środowiska, gospodarka wodna, budownictwo wodne lub pokrewne), posiadającą doświadczenie w analizie zagrożeń związanych z wodą (podtopienia, powodzie opadowe, retencja, zagospodarowanie wód opadowych) w dokumentach planistycznych lub strategicznych;
 Specjalistę ds. procesów partycypacyjnych / konsultacji społecznych – osobę z doświadczeniem w przygotowaniu i prowadzeniu procesów konsultacji społecznych lub partycypacyjnych dla dokumentów strategicznych jednostek samorządu terytorialnego (co najmniej dwa procesy konsultacyjne zrealizowane dla dokumentów o charakterze strategicznym lub planistycznym).
– Te same osoby mogą łączyć więcej niż jedną z funkcji, o których mowa powyżej, pod warunkiem spełnienia wymagań określonych dla każdej z pełnionych funkcji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 9 630,00 zł.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy jest dopuszczalna wyłącznie w granicach i na zasadach określonych w art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
3. Dopuszcza się w szczególności możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
1) zmiana terminu realizacji umowy lub poszczególnych etapów, o których mowa w § 2, jeżeli konieczność takiej zmiany wynika w szczególności z:
a) wystąpienia okoliczności o charakterze siły wyższej,
b) przedłużenia terminów w prowadzonych przez organy administracji publicznej postępowaniach lub uzgodnieniach, mających wpływ na realizację umowy,
c) konieczności dostosowania harmonogramu do terminów konsultacji społecznych, prac organów Miasta, procedury strategicznej oceny oddziaływania na środowisko lub innych procedur formalnoprawnych niezależnych od Stron;
2) zmiana osób wyznaczonych do realizacji umowy po stronie Wykonawcy, w szczególności ekspertów kluczowych, pod warunkiem zapewnienia, że osoby te będą posiadały kwalifikacje i doświadczenie nie niższe niż wymagane w dokumentach zamówienia; zmiana ta nie wymaga przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia;
3) zmiana sposobu wykonania umowy w zakresie rozwiązań metodycznych, technicznych lub organizacyjnych, jeżeli zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy oraz nie zmieni ogólnego charakteru umowy;
4) zmiana zakresu rzeczowego umowy w przypadku ograniczenia potrzeb Zamawiającego lub wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego, uniemożliwiających realizację określonej części przedmiotu umowy, przy jednoczesnym proporcjonalnym obniżeniu wynagrodzenia Wykonawcy – o wartość niewykonanej części przedmiotu umowy;
5) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w związku ze zmianą stawki podatku VAT, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty realizacji umowy, z tym zastrzeżeniem, że zmiana wynagrodzenia nastąpi wyłącznie w zakresie odpowiadającym zmianie stawki tego podatku;
6) dokonanie zmian o charakterze redakcyjnym lub porządkującym, w szczególności sprostowanie oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych, zmianę danych teleadresowych Stron, zmianę numerów rachunków bankowych – o ile nie wpływa to na treść zobowiązań Stron.
4. Dopuszcza się dokonanie innych zmian umowy niż wymienione w ust. 3, jeżeli ich konieczność wynika z okoliczności, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany te:
1) nie zmieniają ogólnego charakteru umowy,
2) są zgodne z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych,
3) nie prowadzą do obejścia przepisów dotyczących udzielania zamówień publicznych.
5. Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 4, wymaga wykazania przez Strony okoliczności uzasadniających dokonanie zmiany oraz wskazania podstawy prawnej zmiany w treści aneksu do umowy.
6. Wysokość wynagrodzenia, o którym mowa § 6 ust. 1 Umowy, należnego
(...)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://otwock.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-18 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-16

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.