eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wschowa¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH DLA URZÊDU MIASTA I GMINY WSCHOWA W ROKU 2026



Og³oszenie z dnia 2025-12-10

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH DLA URZÊDU MIASTA I GMINY WSCHOWA W ROKU 2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Wschowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050787

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wschowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wschowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.gminawschowa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH DLA URZÊDU MIASTA I GMINY WSCHOWA W ROKU 2026

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a24a9bd5-c1f6-48e3-b98c-2caa7f233913

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00588242

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00045407/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.7 ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Urzêdu Miasta i Gminy Wschowa w roku 2026

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1231993

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1231993

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz.U.2020r.,poz.2452) okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na
platformazakupowa.pl , tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa; Uwaga! ze wzglêdu na zakoñczenie wspierania przegl±darki Internet Explorer
przez firmê Microsoft, stosowanie od dnia 17 sierpnia 2021 r., przegl±darki Internet Explorer jest niedopuszczalne,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
2. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
3. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania
z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu
sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym
postêpowaniu, poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art.221 Ustawy Pzp.
4.Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania
wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu
platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
5.Zalecenia.
Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne Rozporz±dzeniem Rady Ministrów w sprawie Krajowych
Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz
minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”.
a) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
- .zip
- .7Z

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa. Adres i dane kontaktowe administratora danych: Urz±d Miasta i Gminy Wschowa, Rynek 1, 67-400 Wschowa, tel: 65 5408600,
e-mail: boi@wschowa.pl.
2) W sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych, w tym realizacji praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych, mo¿na siê skontaktowaæ z wyznaczonym inspektorem ochrony danych (IOD) w nastêpuj±cy sposób: poczta elektroniczna kontakt@rodo-leszno.com.pl.; tel: 783 479791 lub pisemnie na adres naszej siedziby.
3) Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego: „¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Urzêdu Miasta i Gminy Wschowa w roku 2026”, znak sprawy; BI.271.28.2025. Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówieñ publicznych, ustawa o finansach publicznych, Kodeks cywilny oraz art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
4) Odbiorcami danych osobowych mog± byæ inni wykonawcy bior±cy udzia³ w postêpowaniu. Dane osobowe mog± byæ przekazane podmiotom i osobom, które uprawnione s± do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mog± byæ one ujawnione podmiotom, z którymi administrator danych zawar³ umowê na ¶wiadczenie us³ug, w ramach których odbywa siê przetwarzanie danych osobowych.
5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74, 75, 76 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) – dalej „Pzp”.
cd. zapisów dot. RODO -ROZDZIA£ XX SWZ - INFORMACJE DODATKOWE.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy informuje o ograniczeniach stosowania przepisów RODO, o których mowa w art.19 ust 2 i 3 ustawy Pzp, a mianowicie:
a) skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art.16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
b) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art.18 ust.1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
1. Zgodnie z art.22 RODO Posiada Pani/Pan prawo:
− na podstawie art.15 RODO dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art.15 ust 1-3 RODO, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
− na podstawie art.16 RODO do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art.16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania i jego za³±czników);
− na podstawie art.18 RODO ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art.18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii lub pañstwa cz³onkowskiego);
2. W przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art.18 ust.1 rozporz±dzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art.18 ust.2 rozporz±dzenia 2016/679.
3. Udostêpnianie, o którym mowa w ust. 1 i 2, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art.9 ust.1 rozporz±dzenia 2016/679, zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawno¶ci, o których mowa w ust.3 i art.18 ust. 3-6, stosuje siê odpowiednio.
4. Administrator danych nie planuje przekazywania danych osobowych do pañstw trzecich ani udostêpniania organizacjom miêdzynarodowym.
5. Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
6. Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, Tel: 22 531-03-00, www.uodo.gov.pl.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BI.271.28.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie na rzecz Urzêdu Miasta i Gminy Wschowa us³ug pocztowych w 2025 roku, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (tj. Dz. U. z 2025r., poz.366 ze zm.) w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek rejestrowych i nierejestrowych, w tym paczek oraz ewentualnych ich zwrotów Zamawiaj±cemu, w razie niemo¿no¶ci ich dorêczenia (dalej zwanymi przesy³kami).
2. Zakres us³ug objêtych przedmiotem zamówienia obejmuje przyjmowanie, przemieszczanie i dorêczanie przesy³ek pocztowych w obrocie krajowymi zagranicznym, w szczególno¶ci:
1) przyjmowanie przemieszczanie i dorêczanie w obrocie krajowym i zagranicznym przesy³ek pocztowych bêd±cych i nie bêd±cych przesy³kami najszybszej kategorii:
a) przesy³ek listowych nierejestrowanych,
b) przesy³ek listowych rejestrowanych,
c) paczek pocztowych - w tym z zadeklarowan± warto¶ci±.
2) dostarczanie Zamawiaj±cemu: pokwitowania odbioru przesy³ek, przesy³ek rejestrowanych niedostarczonych, odpisów potwierdzeñ nadania przesy³ek rejestrowanych,
3) dostarczania Zamawiaj±cemu zwrotnego potwierdzenia odbioru przesy³ki, potwierdzonego przez adresatów, niezw³ocznie po dokonaniu dorêczenia przesy³ki,
4) ¶wiadczenie us³ugi po¶rednictwa w trybie art. 57 § 5 k.p.a., art. 12 § 6 pkt 2 Ordynacji podatkowej, art. 165 § 2 k.p.c., art. 83 § 3 ustawy Prawo o postêpowaniu przed s±dami administracyjnymi, art. 124 k.p.k., czyli za po¶rednictwem operatora wyznaczonego.
3. Przyjmowanie, przemieszczanie i dorêczanie wszystkich przesy³ek pocztowych oraz ich ewentualny zwrot
i reklamacje, musz± byæ realizowane zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa w tym zakresie, m.in.:
a)Ustaw± z dnia 23 listopada 2012 r.– Prawo pocztowe (t.j.Dz.U.2025 r., poz.366 ze zm.),
b)Rozporz±dzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania us³ug powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. 2020 r. poz. 1026 ze zm.).
c)Rozporz±dzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji us³ugi pocztowej (Dz. U. 2019 r. 474)
d)Ustaw± z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postêpowania cywilnego (Dz. U. 2024 r., poz. 1568 ze zm.)
e)Ustawa z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks postêpowania karnego (Dz. U. 2025 r. poz. 45 ze zm.)
f)Ustaw± z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postêpowania administracyjnego (Dz. U. 2024 r. 572 ze zm.)
g)Rozporz±dzenie Ministra Sprawiedliwo¶ci z dnia 10 stycznia 2017 r. w sprawie szczegó³owych zasad i trybu dorêczania pism organów procesowych w postêpowaniu karnym (Dz.U.2024r., poz. 1463 ze zm.);
h)Rozporz±dzeniem Ministra Sprawiedliwo¶ci z dnia 6 maja 2020 r. w sprawie szczegó³owego trybu i sposobu dorêczania pism s±dowych w postêpowaniu cywilnym (tj. Dz. U. 2020., poz. 819 ze zm.);
i)Rozporz±dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1);
j)Ustaw± z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. U. z 2019 r., poz.1781);
k) Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2011 r. w sprawie nadawania, przyjmowania, przewo¿enia, wydawania i ochrony materia³ów zawieraj±cych informacje niejawne (Dz.U.2011 r. 271.1603)
l)miêdzynarodowymi przepisami pocztowymi;
m)aktami wewnêtrznymi wydanymi przez Wykonawcê na podstawie art. 21 ustawy Prawo Pocztowe. W zakresie nieuregulowanym w tre¶ci bêd± znajdowa³y zastosowania postanowienia regulaminów wydanych przez Wykonawcê w oparciu o art. 21 Prawa pocztowego. Regulaminy te bêd± stanowiæ, za³±czniki do umowy. Zmiana Regulaminów w trakcie realizacji umowy bêdzie wi±zaæ Zamawiaj±cego nie wcze¶niej ni¿ od dnia dorêczenia mu informacji o zmianach.;
n)innymi aktami prawnymi zwi±zanymi z realizacj± us³ug bêd±cych przedmiotem zamówienia, wydanymi na podstawie ustawy – Prawo pocztowe.
4. Przez przesy³ki listowe, bêd±ce przedmiotem zamówienia rozumie siê przesy³ki listowe o wadze do 2000 g:
-zwyk³e - przesy³ka nierejestrowana niebêd±ca przesy³k± najszybszej kategorii,
-zwyk³e priorytetowe - przesy³ka nierejestrowana listowa najszybszej kategorii,
-polecone - przesy³ka rejestrowana bêd±ca przesy³k± listow±, przemieszczan± i dorêczan± w sposób zabezpieczaj±cy j± przed utrat±, ubytkiem zawarto¶ci lub uszkodzeniem,
-polecone priorytetowe - przesy³ka rejestrowana najszybszej kategorii,
-polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) – przesy³ka przyjêta za potwierdzeniem nadania
i dorêczona za pokwitowaniem odbioru,
-polecone priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesy³ka najszybszej kategorii przyjêta za potwierdzeniem nadania i dorêczona za pokwitowaniem odbioru.
5.Wymiary przesy³ek listowych wynosz±:
MAKSIMUM: suma d³ugo¶ci, szeroko¶ci i wysoko¶ci – 900 mm, przy czym najwiêkszy z tych wymiarów (d³ugo¶æ) nie mo¿e przekroczyæ 600 mm,
MINIMUM: wymiary strony adresowej nie mog± byæ mniejsze ni¿ 90 x 140 mm.
5.1Wymiary przesy³ek listowych nadawanych w formie rulonu wynosz±:
Maksimum: suma d³ugo¶ci plus podwójna ¶rednica – 1040 mm, przy czym najwiêkszy wymiar (d³ugo¶æ) nie mo¿e przekroczyæ 900 mm,
Minimum: suma d³ugo¶ci plus podwójna ¶rednica – 170 mm, przy czym najwiêkszy wymiar (d³ugo¶æ) nie mo¿e byæ mniejszy ni¿ 100 mm.
5.2 FORMAT S to przesy³ki o wymiarach:
MINIMUM – wymiary strony adresowej nie mog± byæ mniejsze ni¿ 90 x 140 mm,
MAKSIMUM – ¿aden z wymiarów nie mo¿e przekroczyæ: wysoko¶æ 20 mm, d³ugo¶æ 230 mm, szeroko¶æ 160 mm.
5.3 FORMAT M to przesy³ki o wymiarach:
MINIMUM wymiary strony adresowej nie mog± byæ mniejsze ni¿ 90 x 140 mm,
MAKSIMUM – ¿aden z wymiarów nie mo¿e przekroczyæ: wysoko¶æ 20 mm, d³ugo¶æ 325 mm, szeroko¶æ 230 mm.
5.4 FORMAT L to przesy³ki o wymiarach:
MINIMUM – wymiary strony adresowej nie mog± byæ mniejsze ni¿ 90 x 140 mm,
MAKSIMUM – suma d³ugo¶ci, szeroko¶ci i wysoko¶ci 900 mm, przy czym najwiêkszy z tych wymiarów (d³ugo¶æ) nie mo¿e przekroczyæ 600 mm.
Dla wszystkich wymiarów przyjmuje siê tolerancjê +/- 2 mm.
6.Przez paczki pocztowe, bêd±ce przedmiotem zamówienia rozumie siê paczki pocztowe o wadze do 10 kg (zwyk³e - paczki rejestrowane niebêd±ce paczkami najszybszej kategorii, priorytetowe - paczki rejestrowane najszybszej kategorii, z zadeklarowan± warto¶ci± - przesy³ki rejestrowane niebêd±ce przesy³kami najszybszej kategorii
z zadeklarowan± warto¶ci±, ¿e zwrotnym potwierdzeniem odbioru), o wymiarach:
Minimalne: 9 cm x 14 cm (strona adresowa) z tolerancj± +/-2 mm
Maksymalne: d³ugo¶æ + obwód (mierzony w innym kierunku ni¿ d³ugo¶æ) = maksymalnie 300 cm, przy czym:
Gabaryt A – d³ugo¶æ = maksymalnie 60 cm, szeroko¶æ = maksymalnie 50 cm, wysoko¶æ = maksymalnie 30 cm
Gabaryt B – je¿eli choæ jeden wymiar: d³ugo¶æ > 60 cm lub szeroko¶æ > 50 cm lub wysoko¶æ > 30 cm, przy czym najwiêkszy wymiar nie mo¿e przekroczyæ 150 cm.
C.D. ZAPISÓW w SWZ, ROZDZIA£ III OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64120000-3 - Us³ugi kurierskie

64121100-1 - Us³ugi dostarczania poczty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsz± ofert±, bêdzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o nastêpuj±ce kryteria oceny ofert:
1) Cena (Cena ofertowa brutto) (Pc) – waga kryterium to 100 pkt.
W przedmiotowym kryterium oceniana bêdzie cena ofertowa brutto, podana przez Wykonawcê w formularzu ofertowym. Maksymaln± liczbê punktów otrzyma oferta z najni¿sz± cen± ofertow± (100 pkt). Pozosta³e oferty zostan± ocenione wg nastêpuj±cego wzoru: Pc = (Cn/Cb) x 100 [pkt]
Pc – oznacza punkty w kryterium „Cena ofertowa brutto”
Cn – oznacza najni¿sz± oferowan± cenê brutto spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
Cb – oznacza cenê brutto badanej oferty

Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz w niniejszej SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale 6 SWZ;
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone przez Zamawiaj±cego w og³oszeniu o zamówieniu i SWZ.
2. Warunki udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca spe³ni warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, je¿eli wyka¿e, ¿e:
• posiada aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku – Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2025 r., poz. 366 ze zm.).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp skorzysta z dokumentów znajduj±cych siê w ogólnodostêpnych i bezp³atnych bazach danych pod warunkiem wskazania przez Wykonawcê w o¶wiadczeniu, o którym mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SWZ (Za³±cznik nr 2 do SWZ), danych umo¿liwiaj±cych dostêp do tych dokumentów.
2.Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, wezwaæ wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
3. Je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio podmiotowe ¶rodki dowodowe nie s± ju¿ aktualne, zamawiaj±cy mo¿e w ka¿dym czasie wezwaæ wykonawcê lub wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
4.Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
5.Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
6.Je¿eli w dokumentach sk³adanych w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, kwoty bêd± wyra¿ane w walucie obcej, kwoty te zostan± przeliczone na PLN wg ¶redniego kursu PLN w stosunku do walut obcych og³aszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów ¶rednich walut obcych) w dniu zamieszczenia og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
7.Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez Wykonawcê, w ofercie, czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani.
W przypadku zamówieñ oraz us³ugi, które maj± byæ wykonane w miejscu podlegaj±cym bezpo¶redniemu nadzorowi Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy ¿±da, aby przed przyst±pieniem do wykonania zamówienia Wykonawca poda³ nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli, podwykonawców zaanga¿owanych w takie us³ugi, je¿eli s± ju¿ znani. Wykonawca zawiadamia Zamawiaj±cego o wszelkich zmianach w odniesieniu do informacji, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a tak¿e przekazuje wymagane informacje na temat nowych podwykonawców, którym w pó¼niejszym okresie zamierza powierzyæ realizacjê robót budowlanych lub us³ug.
C.D. ZAPISÓW SWZ ROZDZIA£ VII PODMIOTOWE ¦RODKI DOWODOWE

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
a) aktualnego wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.– Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2025 r., 366).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1)Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2)Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3)W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4)W przypadku, o którym mowa w pkt 3) powy¿ej, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/ us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. (Za³±cznik nr 5 do SWZ).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Na podstawie art. 454 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku – Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy
dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w zakresie:
a)aktualizacjê danych Wykonawcy i Zamawiaj±cego poprzez: zmianê nazwy firmy, zmianê adresu siedziby, zmianê formy prawnej Wykonawcy itp.,
b)zmianê terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy lub
Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci w przypadku okoliczno¶ci wyst±pienia si³y wy¿szej lub z powodu dzia³ania
osób trzecich, które to przyczyny ka¿da ze Stron musi udokumentowaæ,
c)zmianê terminów realizacji przedmiotu zamówienia z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu
wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli te
zmiany s± korzystne dla Zamawiaj±cego,
d)zmianê zapisów umowy, w przypadku wprowadzenia przez Ustawodawcê przepisów o charakterze
bezwzglêdnie obowi±zuj±cym, z którymi postanowienia umowy pozosta³yby w sprzeczno¶ci,
e)zmianê wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:
1)ustawowej zmiany stawki podatku VAT na us³ugi pocztowe w trakcie obowi±zywania niniejszej umowy;
2)zmiany cennika maksymalnych op³at na powszechne us³ugi pocztowe, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2025 r., poz. 366);
3)w sytuacji obni¿enia cen jednostkowych netto w poszczególnych pozycjach wpisanych przez Wykonawcê w Formularzu szczegó³owej kalkulacji cenowej stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ, w sytuacji spowodowanej zmianami tych cen w sposób dopuszczony przez Prawo pocztowe, o czym Wykonawca jest zobowi±zany poinformowaæ Zamawiaj±cego w terminie 7 dni od dnia zaistnienia tej okoliczno¶ci;
f)Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na podstawie zapisów zawartych w lit e)
powy¿ej, po uprzednim pisemnym zawiadomieniu ze strony Wykonawcy o zaistnieniu zdarzenia i po akceptacji zmian przez Zamawiaj±cego;
g)zmniejszenie zakresu realizacji przedmiotu zamówienia oraz zwi±zane z tym zmniejszenie warto¶ci umowy, wynikaj±ce z przyczyn niezale¿nych od Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, które to przyczyny ka¿da ze Stron musi udokumentowaæ.
2. Zmiany niniejszej umowy wymagaj±, zawarcia aneksu w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-18 11:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1231993

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-18 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2026-01-16

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

cd. zapisów - Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej
3)W¶ród formatów powszechnych a nie wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
4)Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
5)Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
6) Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
7) Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
8) Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestowa³ mo¿liwo¶æ prawid³owego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
9) Zaleca siê, aby komunikacja z wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie za po¶rednictwem formularza “Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
10) Osob± sk³adaj±c± ofertê powinna byæ osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.
11) Ofertê nale¿y przygotowaæ z nale¿yt± staranno¶ci± dla podmiotu ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstêpu czasu do zakoñczenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy z³o¿enie oferty na 24 godziny przed terminem sk³adania ofert/wniosków.
12) Je¶li wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.
13) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
14) Zamawiaj±cy zaleca, aby nie wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Mo¿e to skutkowaæ naruszeniem integralno¶ci plików co równowa¿ne bêdzie
z konieczno¶ci± odrzucenia oferty w postêpowaniu.
6.Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y z³o¿yæ, zgodnie z zapisami niniejszego Rozdzia³u SWZ, za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/gminawschowa za pomoc± formularza “Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
7.Zamawiaj±cy jest obowi±zany udzieliæ wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert – pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
8.W przypadku gdy wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ nie wp³yn±³ w terminie, o którym mowa w ust.13, Zamawiaj±cy nie ma obowi±zku udzielania wyja¶nieñ SWZ oraz obowi±zku przed³u¿enia terminu sk³adania ofert.
9.Tre¶æ zapytañ wraz z wyja¶nieniami Zamawiaj±cy udostêpni, bez ujawniania ¼ród³a zapytania, za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, w sekcji „Komunikaty”.
10. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwo³ania zebrania Wykonawców w celu wyja¶nienia tre¶ci SWZ.
11. W uzasadnionych przypadkach Zamawiaj±cy mo¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert zmieniæ tre¶æ SWZ. Dokonan± zmianê tre¶ci SWZ Zamawiaj±cy udostêpni za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, w sekcji „Komunikaty”.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.