eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › dostawa i montaż rejestratorów pomiaru temperatury,temperatury i wilgotnośći oraz pozostałego sprzętu pomiarowego w laboratoryjnych urządzeniach termostatycznych i pomieszczeniach laboratoryjnych Wojewódzkiego Laboratorium Ochrony Roślin i Nasiennictwa w

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-21

Koszalin: dostawa i montaż rejestratorów pomiaru temperatury,temperatury i wilgotnośći oraz pozostałego sprzętu pomiarowego w laboratoryjnych urządzeniach termostatycznych i pomieszczeniach laboratoryjnych Wojewódzkiego Laboratorium Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Koszalinie, ul. Przemysłowa 4.
Numer ogłoszenia: 200586 - 2007; data zamieszczenia: 21.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa, ul. Partyzantów 7-9, 75-411 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3433214, fax 094 3415582.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piorin.gov.pl/koszalin

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż rejestratorów pomiaru temperatury,temperatury i wilgotnośći oraz pozostałego sprzętu pomiarowego w laboratoryjnych urządzeniach termostatycznych i pomieszczeniach laboratoryjnych Wojewódzkiego Laboratorium Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Koszalinie, ul. Przemysłowa 4..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż 24 rejestratorów temperatury w przedziale -60stopni do +155stopni z sondą 0,6 m;2 rejestratorów temp. w przedziale temp. - 60 do +155 z sondą 2m; 2 rejestratorów temp. w przedziale temp. -200 do +600 z sonda 2m;11 rejestratorów temp. i wilgotności z sondą; 5 termometrów elektronicznych min-max; 1 termometru wzorcowego słupkowego, 1 higrometru wzorcowego, jednostki centralnej z zasilaczem sieciowym i oprogramowaniem do obsługi wymienionych rejestratorów w zestawie interfejs do komputera z oprogramowaniem do wizualizacji danych z rejestratorów na komputer, świadectw wzorcowania rejestratorów temperatury, rejestratorów temp. i wilgotności. W przedmiocie zamówienia jest również wykonanie raozkładu temp. oraz stabilności temp. w urządzeniach termostatycznych oraz pomieszczeniach laboratoryjnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.64.40.00 - Różne rejestratory danych Kod CPV wg słownika 2008: 31.64.40.00 - Różne rejestratory danych Oryginalny kod CPV: 33.25.12.00 - Termometry Kod CPV wg słownika 2008: 38.41.20.00 - Termometry Oryginalny kod CPV: 33.25.15.00 - Higrometry Kod CPV wg słownika 2008: 38.41.40.00 - Higrometry Oryginalny kod CPV: 30.24.92.00 - Oprogramowanie odwzorowywania cyfrowego Kod CPV wg słownika 2008: 48.32.61.00 - Cyfrowy system odwzorowujący .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania dostaw będących przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania dostaw będących przedmiotem zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy. Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 3 dostaw odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości zamówienia powyżej 20 000,00 zł 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1 pkt. a) b) c) d). W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie (spełnia- nie spełnia). W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a)formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji; b)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji; c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)dokumentu potwierdzającego uprawnienie osoby/osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; e)oferowane warunki gwarancyjne i serwisowe wykorzystując załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji; f)wykaz wykonanych w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 3 dostaw odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości zamówienia powyżej 20.000,00 zł z wykorzystaniem wzoru do niniejszej specyfikacji załącznik nr 5 2.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. c),d) niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Dokumenty wskazane w ust. 1pkt.a) niniejszego rozdziału SIWZ mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt. b) niniejszego rozdziału SIWZ, składane jest wspólnie przez Wykonawców. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych powyżej w ust. 1 pkt. a) do d) niniejszego rozdziału SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.Dokumenty, o których mowa w ust.1 pkt. a),c),) niniejszego rozdziału, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 5.W przypadku konsorcjum do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piorin.gov.pl/koszalin; www.bip.piorin.gov.pl/koszalin

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Koszalinie ul. Partyzantów 7-9,pokój nr 10 75-411 Koszalin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Koszalinie ul. Partyzantów 7-9,pokój nr 10 75-411 Koszalin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.