Ogłoszenie z dnia 2025-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00210952/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-29
- 2025/BZP 00270147/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-10
- 2025/BZP 00232284/01 - Wynik z dnia 2025-05-15
- 2025/BZP 00251520/01 - Wynik z dnia 2025-05-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa żywienia w systemie zleconym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4026
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220713764
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rondo Bitwy pod Oliwą 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-103
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4026.zamowienia@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://formoza.wp.mil.pl/pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/11015321.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa żywienia w systemie zleconym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73223483-2b0c-426a-9752-7553cc6c29d4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00270113
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112064/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usłga żywienia w systemie zleconym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00210952
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 008/PTP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 480309,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa żywienia w systemie zleconym z podziałem na 6 zadań.Opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 146819,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa żywienia w systemie zleconym z podziałem na 6 zadań.Opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
4.5.5.) Wartość części: 136332,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Usługa żywienia w systemie zleconym z podziałem na 6 zadań.Opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
4.5.5.) Wartość części: 52435,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Usługa żywienia w systemie zleconym z podziałem na 6 zadań.Opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
4.5.5.) Wartość części: 57679,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa żywienia w systemie zleconym z podziałem na 6 zadań.Opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
4.5.5.) Wartość części: 24120,33 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa żywienia w systemie zleconym z podziałem na 6 zadań.Opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
4.5.5.) Wartość części: 36704,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57084,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57084,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57084,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Irena Sienkiewicz "Sienkiewiczówka"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8441188132
7.3.3) Ulica: Błaskowizna
7.3.4) Miejscowość: Jeleniewo
7.3.5) Kod pocztowy: 16-404
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57084,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
- Wywóz odpadów komunalnych z obiektów Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
- ŚWIADCZENIE USŁUGI TRANSPORTU NIEMEDYCZNEGO DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O. O. W LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Dostawa chromatografu gazowego z detektorem płomieniowo-jonizacyjnym
- ZAKUP APARATURY MEDYCZNEJ NA POTRZEBY ODDZIAŁU OKULISTYKI SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O. W LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Wykonanie dokumentacji projektowej "Remont instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach B, C, H, F, I przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni"
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Warsztaty edukacyjno-poznawcze wspierające kompetencje rodzicielskie w formie wyjazdowej
- Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych w Krakowie podczas trwania XXXV konferencji z cyklu: "Szkoła Eksploatacji Podziemnej" w dniach 23-25 lutego 2026 r.
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń w zakresie I i II stopnia specjalizacji w zawodzie pracownik socjalny
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowywania i dostarczania posiłku (ciepła zupa) do Noclegowni, ul. Henryka Sienkiewicza 15, 14-100 Ostróda w 2025 roku
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowywania i dostarczania gorących posiłków do: Dziennego Domu "Senior+" oraz Klubu "Senior+" w 2025 roku.
- Zakup usługi hotelowo-restaur. na potrzeby szkolenia ,,Aktywny zabójca" dla 200 osób w ramach projektu ,,IN SERVICE ++" finansowanego ze środków Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego na lata 2021-2027
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.