Ogłoszenie z dnia 2025-12-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa cateringowa dla dzieci i uczniów Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 1 w Kamieńcu Ząbkowickim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO - PRZEDSZKOLNY NR 1 W KAMIEŃCU ZĄBKOWICKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389521230
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ZAMKOWA 4
1.5.2.) Miejscowość: Kamieniec Ząbkowicki
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-230
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748173600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp1kamzab.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp1kamzab.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa cateringowa dla dzieci i uczniów Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 1 w Kamieńcu Ząbkowickim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3f42303-306a-4883-9c97-2913942dc5e2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00585646
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f3f42303-306a-4883-9c97-2913942dc5e23.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określa SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z rozdziałem XI SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSP1/1/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa cateringowa dla dzieci i uczniów Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 1 w Kamieńcu Ząbkowickim w okresie 02.01.2026 r. - 31.08.2026 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
15894210-6 - Posiłki szkolne
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt. Pozostałe oferty proporcjonalnie mniej w/g następującego przelicznika:
ilość pkt. = najniższa cena /cena zawarta w ofercie badanej x 60 pkt.
1.2. Z uwagi na to, że kwalifikacje zawodowe kucharza oraz dietetyka, mogą mieć znaczący wpływ na jakość wykonania zamówienia, Zamawiający - w zgodzie z art. 91 ust. 2 pkt. 5 p. z. p. - będzie przyznawał dodatkowe punkty wykonawcy, który zadeklaruje w ofercie, że wyznaczy do realizacji zamówienia na stanowisko:
-kucharza, który dysponuje większym niż 3 - letnim doświadczeniem zawodowym w przygotowywaniu posiłków dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. W ramach tego pod-kryterium Zamawiający przyzna dodatkowe punkty za wyznaczenie do realizacji przedmiotu zamówienia kucharza o dłuższym niż minimalne doświadczenie wymagane przez Zamawiającego (o którym mowa w sekcji III pkt. 1.2.1), za każdy 1 miesiąc doświadczenia zawodowego powyżej minimum jednak nie więcej niż 10 pkt.
- dietetyka, który dysponuje większym niż 3 - letnim doświadczeniem zawodowym w przygotowywaniu posiłków dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. W ramach tego pod-kryterium Zamawiający przyzna dodatkowe punkty za wyznaczenie do realizacji przedmiotu zamówienia dietetyka o dłuższym niż minimalne doświadczenie wymagane przez Zamawiającego (o którym mowa w sekcji III pkt. 1.2.1), za każdy 1 miesiąc doświadczenia zawodowego powyżej minimum jednak nie więcej jednak niż 10pkt.
1.3. przedłożenie min. 3 referencji potwierdzających wykonanie usług o podobnym zakresie tj. żywienie dzieci i uczniów. Zamawiający przyzna dodatkowe punkty za przedłożenie więcej referencji niż wymagane minimum, jednak nie więcej niż 20pkt.
2. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta której przyznana zostanie największa ilość punktów
łącznie w kryteriach wskazanych w pkt 1.1 do 1.3 niniejszej sekcji.
3. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert będą przedstawiały taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: referencje wykonawcy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy:1.1. nie podlegają wykluczeniu
1.2. spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
1.2.1. dysponuje min. 2 osobami (kucharzem oraz dietetykiem) odpowiedzialnymi za przygotowywanie posiłków, których każda posiada min. 3 letnie doświadczenie w przygotowywaniu posiłków dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym;
1.2.2. dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem wyrażającym się wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 usług , z których każda realizowana była przez okres min. 10 miesięcy, polegającym na całodziennym żywieniu min. 100 dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym,
1.2.3 Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym tj. dysponuje co najmniej jednym samochodem do przewozu żywności, który posiada decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów żywnościowych oraz odpowiednią ilością termosów i opakowań w których będą dostarczane posiłki.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-16 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-16 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI KAMIENIEC ZĄBKOWICKI
- Usługa cateringowa dla dzieci i uczniów Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 1 w Kamieńcu Ząbkowickim
- Zmiana sposobu użytkowania budynku w części pomieszczeń szkoły przy ul. Zamkowej 4 na przedszkole. Utworzenie żłobka gminnego w Kamieńcu Ząbkowickim.
więcej: przetargi KAMIENIEC ZĄBKOWICKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW OBIADOWYCH DLA DZIECI W ROKU 2026
- Dostawa posiłków dla pensjonariuszy Dziennego Domu Pomocy Społecznej "Samarytanin"
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW OBIADOWYCH DLA DZIECI W ROKU 2026
- USŁUGA ZBIOROWEGO ŻYWIENIA DZIECI I MŁODZIEŻY - dla uczniów oddziałów mistrzostwa sportowego W PLACÓWKACH Zam.-Zespołu Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego (ZSOMS) znak sprawy: 2/Kuch/2025
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW OBIADOWYCH DLA DZIECI W ROKU 2026
- Przygotowanie oraz dostawa posiłków dla Uczestników oraz Mieszkańców pobytu dziennego oraz całodobowego w Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnym w Sobowie w roku 2026
więcej: Posiłki szkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





