eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówUSŁUGA ZBIOROWEGO ŻYWIENIA DZIECI I MŁODZIEŻY - dla uczniów oddziałów mistrzostwa sportowego W PLACÓWKACH Zam.-Zespołu Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego (ZSOMS) znak sprawy: 2/Kuch/2025



Ogłoszenie z dnia 2025-12-09

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA ZBIOROWEGO ŻYWIENIA DZIECI I MŁODZIEŻY - dla uczniów oddziałów mistrzostwa sportowego W PLACÓWKACH Zam.–Zespołu Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego (ZSOMS) znak sprawy: 2/Kuch/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH MISTRZOSTWA SPORTOWEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000709879

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grochowska 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-521

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsoms@mjo.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsoms.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA ZBIOROWEGO ŻYWIENIA DZIECI I MŁODZIEŻY - dla uczniów oddziałów mistrzostwa sportowego W PLACÓWKACH Zam.–Zespołu Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego (ZSOMS) znak sprawy: 2/Kuch/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7dc686e3-199a-498b-91e3-f020f2737da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00587603

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7dc686e3-199a-498b-91e3-f020f2737da9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, dokumentów oraz oświadczeń, odbywa się elektronicznie przy użyciu: Platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/. Więcej informacji w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2/Kuch/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zbiorowego żywienia dzieci i młodzieży w Zespole Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego, w dni nauki szkolnej - więcej w SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

7.3. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawca spełni powyższy warunek jeśli wykaże, że:
a) posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową OC, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, z sumą gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia nie mniejszą niż 500 000,00 PLN
Jeżeli suma ubezpieczenia wyrażona jest w innej walucie, dla potrzeb sprawdzenia spełniania warunku, podana wartość zostanie przeliczona według kursu średniego NBP obowiązującego na dzień ogłoszenia zamówienia. Zakres ubezpieczenia objęty polisa musi być zgodny z przedmiotem zamówienia.

7.4. Zdolność techniczna lub zawodowa
Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:.
a) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy, w tym okresie wykonywał co najmniej 1 usługę wyżywienia całodziennego (obejmujące co najmniej śniadanie, obiad, kolacja – przygotowywane w pomieszczeniach najmowanych/dzierżawionych od Zamawiającego), w sposób ciągły przez okres min. 3 m-cy i o wartości min. 30.000 zł.
UWAGA:
- Poprzez „jedną usługę...” Zamawiający rozumie umowę (na co najmniej 2 rodzaje posiłków dziennie, w tym śniadanie (lub kolację) i obiad dwudaniowy), wykonaną na rzecz jednego Zamawiającego - nie dopuszcza się sumowania okresów realizacji umów będących wynikiem różnych zamówień celem wykazania spełnienia warunku doświadczenia.
- Wartość wskazana w warunku dotyczy zadania zrealizowanego sposób ciągły przez okres 3 miesięcy; w przypadku okresu dłuższego usługa wykonana przez Wykonawcę musi mieć wartość odpowiednio wyższą – 10.000 zł brutto na każdy kolejny miesiąc wykonania usługi wskazanej przez Wykonawcę na okoliczność spełnienia warunku udziału w postępowaniu.

b) posiadanie wykwalifikowanego personelu, tj. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wykazał dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które zostaną skierowane do jego realizacji, tj.:
- kucharz - co najmniej 1 osoba, która jest zatrudniona na etacie (na podstawie umowy o pracę), wykonując pracę na stanowisku kucharza, posiadająca doświadczenie minimum 3 lata pracy w zawodzie kucharza,
- pomocnik kucharza - co najmniej 1 osoba, która jest zatrudniona na etacie (na podstawie umowy o pracę), co najmniej jako pomoc kuchenna, przy przygotowywaniu posiłków lub pomocy w kuchni (nie może to być w szczególności uczeń na praktyce lub stażu).
UWAGA:
1) Ofertę mogą składać Wykonawcy zatrudniający co najmniej dwie osoby (kucharz i pomocnik kucharza), wyłącznie na potrzeby realizacji jednego zadania będącego przedmiotem postępowania, wykonujące czynności przygotowywania posiłków w kuchni dzierżawionej przez wykonawcę od odbiorcy usług
2) Osoba zatrudniona na umowę o pracę (kucharz, pomocnik kucharza) to taka, która wykonuje czynności w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2.500 zł

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-17 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie e-Zamówienia, dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-17 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.