Ogłoszenie z dnia 2025-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00482060/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-17
- 2025/BZP 00491016/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-22
- 2025/BZP 00494644/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-24
- 2025/BZP 00497362/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-27
- 2025/BZP 00511647/01 - Wynik z dnia 2025-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu i wyposażenia na potrzeby zabezpieczenia logistycznego i zapewnienia ciągłości dostaw w ramach zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Nakło nad Notecią.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7
1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 523867901
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11941871.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu i wyposażenia na potrzeby zabezpieczenia logistycznego i zapewnienia ciągłości dostaw w ramach zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Nakło nad Notecią.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74523511-b536-498e-abdf-f29898fb394b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00584297
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043249/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Zakup sprzętu i wyposażenia na potrzeby zabezpieczenia logistycznego i zapewnienia ciągłości dostaw w ramach zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Nakło nad Notecią.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00482060
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.36.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 765567,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i wyposażenia na potrzeby zabezpieczenia logistycznego i zapewnienia ciągłości dostaw w ramach zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Nakło nad Notecią w ramach realizacji programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025/2026.Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na 5 części:
Część 1 – Dostawa agregatu prądotwórczego (1 szt.)
Część 2 – Dostawa mobilnego masztu oświetleniowego (2szt.)
Część 3 – Dostawa mobilnej kuchni polowej (1szt.)
Część 4 – Dostawa łóżek polowych (400 szt.)
Część 5 – Dostawa śpiworów z poduszkami (250 szt. śpiworów, 250 szt. poduszek)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem sprzętu znajduje się w Załączniku nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
4.5.5.) Wartość części: 202437,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i wyposażenia na potrzeby zabezpieczenia logistycznego i zapewnienia ciągłości dostaw w ramach zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Nakło nad Notecią w ramach realizacji programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025/2026.Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na 5 części:
Część 1 – Dostawa agregatu prądotwórczego (1 szt.)
Część 2 – Dostawa mobilnego masztu oświetleniowego (2szt.)
Część 3 – Dostawa mobilnej kuchni polowej (1szt.)
Część 4 – Dostawa łóżek polowych (400 szt.)
Część 5 – Dostawa śpiworów z poduszkami (250 szt. śpiworów, 250 szt. poduszek)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem sprzętu znajduje się w Załączniku nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 122041,32 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i wyposażenia na potrzeby zabezpieczenia logistycznego i zapewnienia ciągłości dostaw w ramach zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Nakło nad Notecią w ramach realizacji programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025/2026.Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na 5 części:
Część 1 – Dostawa agregatu prądotwórczego (1 szt.)
Część 2 – Dostawa mobilnego masztu oświetleniowego (2szt.)
Część 3 – Dostawa mobilnej kuchni polowej (1szt.)
Część 4 – Dostawa łóżek polowych (400 szt.)
Część 5 – Dostawa śpiworów z poduszkami (250 szt. śpiworów, 250 szt. poduszek)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem sprzętu znajduje się w Załączniku nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44211400-6 - Kuchnia polowa
4.5.5.) Wartość części: 119943,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i wyposażenia na potrzeby zabezpieczenia logistycznego i zapewnienia ciągłości dostaw w ramach zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Nakło nad Notecią w ramach realizacji programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025/2026.Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na 5 części:
Część 1 – Dostawa agregatu prądotwórczego (1 szt.)
Część 2 – Dostawa mobilnego masztu oświetleniowego (2szt.)
Część 3 – Dostawa mobilnej kuchni polowej (1szt.)
Część 4 – Dostawa łóżek polowych (400 szt.)
Część 5 – Dostawa śpiworów z poduszkami (250 szt. śpiworów, 250 szt. poduszek)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem sprzętu znajduje się w Załączniku nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39522520-8 - Łóżka polowe
4.5.5.) Wartość części: 292195,51 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i wyposażenia na potrzeby zabezpieczenia logistycznego i zapewnienia ciągłości dostaw w ramach zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Nakło nad Notecią w ramach realizacji programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025/2026.Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na 5 części:
Część 1 – Dostawa agregatu prądotwórczego (1 szt.)
Część 2 – Dostawa mobilnego masztu oświetleniowego (2szt.)
Część 3 – Dostawa mobilnej kuchni polowej (1szt.)
Część 4 – Dostawa łóżek polowych (400 szt.)
Część 5 – Dostawa śpiworów z poduszkami (250 szt. śpiworów, 250 szt. poduszek)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem sprzętu znajduje się w Załączniku nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39522540-4 - Śpiwory
4.5.5.) Wartość części: 28950,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Części 4 na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1320 ze zm.) z uwagi na to, że wybrany w postępowaniu wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z tym, że oferta wykonawcy była jedyna złożoną w postępowaniu Zamawiający zobowiązany jest do unieważnienia postępowania w zakresie części 4.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245508,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245508,00 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Części 5 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) z uwagi na to, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zaplanował na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający zaplanował na sfinansowanie zamówienia kwotę 50.000 zł brutto, natomiast cena najkorzystniejszej oferty wynosi 76.875,00 złotych brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76875,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86715,00 PLN
INNE PRZETARGI Z NAKŁA NAD NOTECIĄ
- "Świadczenie usług fizjoterapeutyczych" w ramach projektu Nakielskie Centrum Usług Społecznych, nr FEKP.08.24-IZ.00-0011/23 w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027.
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki dla Powiatu Nakielskiego
- usługi w zakresie dobrowolnego ubezpieczenie grupowego na życie pracowników, jednostek organizacyjnych Gminy i instytucji kultury oraz ich współmałżonków, partnerów i pełnoletnich dzieci
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w 2026r".
- ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE NIESEGREGOWANYCH (ZMIESZANYCH) ODPADÓW KOMUNALNYCH O KODZIE 20 03 01 W ILOŚCI MAKSYMALNEJ DO 60 MG/MIESIĄC
- DOSTAWA UŻYWANEJ ŁADOWARKI KOŁOWEJ DLA KPWIK SP. Z O.O. W NAKLE NAD NOTECIĄ
więcej: przetargi w Nakle nad Notecią »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i narzędzi
- Dostawa wyposażenia niezbędnego do realizowania Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Choszczno
- Dostawa i montaż dwóch agregatów prądotwórczych w ramach Wojewódzkiego Programu Ochrony Ludności
- Dostawa zestawów oświetleniowych na przyczepie
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 dla Gminy Małkinia Górna
- Dostawa wyposażenia kwatermistrzowskiego w ramach "Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





