eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad NoteciąZakup sprzętu i wyposażenia na potrzeby zabezpieczenia logistycznego i zapewnienia ciągłości dostaw w ramach zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Nakło nad Notecią.



Ogłoszenie z dnia 2025-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu i wyposażenia na potrzeby zabezpieczenia logistycznego i zapewnienia ciągłości dostaw w ramach zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Nakło nad Notecią.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7

1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523867901

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1194187

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu i wyposażenia na potrzeby zabezpieczenia logistycznego i zapewnienia ciągłości dostaw w ramach zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Nakło nad Notecią.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74523511-b536-498e-abdf-f29898fb394b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00511647

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043249/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Zakup sprzętu i wyposażenia na potrzeby zabezpieczenia logistycznego i zapewnienia ciągłości dostaw w ramach zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Nakło nad Notecią.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00482060

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.36.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 765567,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i wyposażenia na potrzeby zabezpieczenia logistycznego i zapewnienia ciągłości dostaw w ramach zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Nakło nad Notecią w ramach realizacji programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025/2026.

Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na 5 części:

 Część 1 – Dostawa agregatu prądotwórczego (1 szt.)
 Część 2 – Dostawa mobilnego masztu oświetleniowego (2szt.)
 Część 3 – Dostawa mobilnej kuchni polowej (1szt.)
 Część 4 – Dostawa łóżek polowych (400 szt.)
 Część 5 – Dostawa śpiworów z poduszkami (250 szt. śpiworów, 250 szt. poduszek)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem sprzętu znajduje się w Załączniku nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

4.5.5.) Wartość części: 202437,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i wyposażenia na potrzeby zabezpieczenia logistycznego i zapewnienia ciągłości dostaw w ramach zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Nakło nad Notecią w ramach realizacji programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025/2026.

Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na 5 części:

 Część 1 – Dostawa agregatu prądotwórczego (1 szt.)
 Część 2 – Dostawa mobilnego masztu oświetleniowego (2szt.)
 Część 3 – Dostawa mobilnej kuchni polowej (1szt.)
 Część 4 – Dostawa łóżek polowych (400 szt.)
 Część 5 – Dostawa śpiworów z poduszkami (250 szt. śpiworów, 250 szt. poduszek)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem sprzętu znajduje się w Załączniku nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 122041,32 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i wyposażenia na potrzeby zabezpieczenia logistycznego i zapewnienia ciągłości dostaw w ramach zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Nakło nad Notecią w ramach realizacji programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025/2026.

Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na 5 części:

 Część 1 – Dostawa agregatu prądotwórczego (1 szt.)
 Część 2 – Dostawa mobilnego masztu oświetleniowego (2szt.)
 Część 3 – Dostawa mobilnej kuchni polowej (1szt.)
 Część 4 – Dostawa łóżek polowych (400 szt.)
 Część 5 – Dostawa śpiworów z poduszkami (250 szt. śpiworów, 250 szt. poduszek)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem sprzętu znajduje się w Załączniku nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44211400-6 - Kuchnia polowa

4.5.5.) Wartość części: 119943,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i wyposażenia na potrzeby zabezpieczenia logistycznego i zapewnienia ciągłości dostaw w ramach zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Nakło nad Notecią w ramach realizacji programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025/2026.

Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na 5 części:

 Część 1 – Dostawa agregatu prądotwórczego (1 szt.)
 Część 2 – Dostawa mobilnego masztu oświetleniowego (2szt.)
 Część 3 – Dostawa mobilnej kuchni polowej (1szt.)
 Część 4 – Dostawa łóżek polowych (400 szt.)
 Część 5 – Dostawa śpiworów z poduszkami (250 szt. śpiworów, 250 szt. poduszek)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem sprzętu znajduje się w Załączniku nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39522520-8 - Łóżka polowe

4.5.5.) Wartość części: 292195,51 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i wyposażenia na potrzeby zabezpieczenia logistycznego i zapewnienia ciągłości dostaw w ramach zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Nakło nad Notecią w ramach realizacji programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025/2026.

Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na 5 części:

 Część 1 – Dostawa agregatu prądotwórczego (1 szt.)
 Część 2 – Dostawa mobilnego masztu oświetleniowego (2szt.)
 Część 3 – Dostawa mobilnej kuchni polowej (1szt.)
 Część 4 – Dostawa łóżek polowych (400 szt.)
 Część 5 – Dostawa śpiworów z poduszkami (250 szt. śpiworów, 250 szt. poduszek)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem sprzętu znajduje się w Załączniku nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39522540-4 - Śpiwory

4.5.5.) Wartość części: 28950,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Części 1 na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1320 ze zm.) z uwagi na to, że w wyznaczonym terminie nie złożona została żadna oferta.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Części 2 na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1320 ze zm.) z uwagi na to, że w wyznaczonym terminie nie złożona została żadna oferta.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Części 3 na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1320 ze zm.) z uwagi na to, że w wyznaczonym terminie nie złożona została żadna oferta.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.