Ogłoszenie z dnia 2025-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00482060/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-17
- 2025/BZP 00491016/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-22
- 2025/BZP 00494644/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-24
- 2025/BZP 00497362/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-27
- 2025/BZP 00584297/01 - Wynik z dnia 2025-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu i wyposażenia na potrzeby zabezpieczenia logistycznego i zapewnienia ciągłości dostaw w ramach zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Nakło nad Notecią.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7
1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 523867901
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11941871.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu i wyposażenia na potrzeby zabezpieczenia logistycznego i zapewnienia ciągłości dostaw w ramach zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Nakło nad Notecią.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74523511-b536-498e-abdf-f29898fb394b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00511647
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043249/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Zakup sprzętu i wyposażenia na potrzeby zabezpieczenia logistycznego i zapewnienia ciągłości dostaw w ramach zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Nakło nad Notecią.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00482060
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.36.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 765567,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i wyposażenia na potrzeby zabezpieczenia logistycznego i zapewnienia ciągłości dostaw w ramach zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Nakło nad Notecią w ramach realizacji programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025/2026.Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na 5 części:
Część 1 – Dostawa agregatu prądotwórczego (1 szt.)
Część 2 – Dostawa mobilnego masztu oświetleniowego (2szt.)
Część 3 – Dostawa mobilnej kuchni polowej (1szt.)
Część 4 – Dostawa łóżek polowych (400 szt.)
Część 5 – Dostawa śpiworów z poduszkami (250 szt. śpiworów, 250 szt. poduszek)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem sprzętu znajduje się w Załączniku nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
4.5.5.) Wartość części: 202437,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i wyposażenia na potrzeby zabezpieczenia logistycznego i zapewnienia ciągłości dostaw w ramach zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Nakło nad Notecią w ramach realizacji programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025/2026.Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na 5 części:
Część 1 – Dostawa agregatu prądotwórczego (1 szt.)
Część 2 – Dostawa mobilnego masztu oświetleniowego (2szt.)
Część 3 – Dostawa mobilnej kuchni polowej (1szt.)
Część 4 – Dostawa łóżek polowych (400 szt.)
Część 5 – Dostawa śpiworów z poduszkami (250 szt. śpiworów, 250 szt. poduszek)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem sprzętu znajduje się w Załączniku nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 122041,32 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i wyposażenia na potrzeby zabezpieczenia logistycznego i zapewnienia ciągłości dostaw w ramach zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Nakło nad Notecią w ramach realizacji programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025/2026.Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na 5 części:
Część 1 – Dostawa agregatu prądotwórczego (1 szt.)
Część 2 – Dostawa mobilnego masztu oświetleniowego (2szt.)
Część 3 – Dostawa mobilnej kuchni polowej (1szt.)
Część 4 – Dostawa łóżek polowych (400 szt.)
Część 5 – Dostawa śpiworów z poduszkami (250 szt. śpiworów, 250 szt. poduszek)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem sprzętu znajduje się w Załączniku nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44211400-6 - Kuchnia polowa
4.5.5.) Wartość części: 119943,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i wyposażenia na potrzeby zabezpieczenia logistycznego i zapewnienia ciągłości dostaw w ramach zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Nakło nad Notecią w ramach realizacji programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025/2026.Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na 5 części:
Część 1 – Dostawa agregatu prądotwórczego (1 szt.)
Część 2 – Dostawa mobilnego masztu oświetleniowego (2szt.)
Część 3 – Dostawa mobilnej kuchni polowej (1szt.)
Część 4 – Dostawa łóżek polowych (400 szt.)
Część 5 – Dostawa śpiworów z poduszkami (250 szt. śpiworów, 250 szt. poduszek)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem sprzętu znajduje się w Załączniku nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39522520-8 - Łóżka polowe
4.5.5.) Wartość części: 292195,51 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i wyposażenia na potrzeby zabezpieczenia logistycznego i zapewnienia ciągłości dostaw w ramach zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Nakło nad Notecią w ramach realizacji programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025/2026.Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na 5 części:
Część 1 – Dostawa agregatu prądotwórczego (1 szt.)
Część 2 – Dostawa mobilnego masztu oświetleniowego (2szt.)
Część 3 – Dostawa mobilnej kuchni polowej (1szt.)
Część 4 – Dostawa łóżek polowych (400 szt.)
Część 5 – Dostawa śpiworów z poduszkami (250 szt. śpiworów, 250 szt. poduszek)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem sprzętu znajduje się w Załączniku nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39522540-4 - Śpiwory
4.5.5.) Wartość części: 28950,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Części 1 na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1320 ze zm.) z uwagi na to, że w wyznaczonym terminie nie złożona została żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Części 2 na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1320 ze zm.) z uwagi na to, że w wyznaczonym terminie nie złożona została żadna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Części 3 na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1320 ze zm.) z uwagi na to, że w wyznaczonym terminie nie złożona została żadna oferta.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z NAKŁA NAD NOTECIĄ
- "Świadczenie usług fizjoterapeutyczych" w ramach projektu Nakielskie Centrum Usług Społecznych, nr FEKP.08.24-IZ.00-0011/23 w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027.
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki dla Powiatu Nakielskiego
- usługi w zakresie dobrowolnego ubezpieczenie grupowego na życie pracowników, jednostek organizacyjnych Gminy i instytucji kultury oraz ich współmałżonków, partnerów i pełnoletnich dzieci
- DOSTAWA UŻYWANEJ ŁADOWARKI KOŁOWEJ DLA KPWIK SP. Z O.O. W NAKLE NAD NOTECIĄ
więcej: przetargi w Nakle nad Notecią »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu w ramach zadania pn. "Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców Powiatu Węgrowskiego poprzez działania z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej" - II podejście.
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Krzywda wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej
- Dostawy urządzeń serwerowych i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa: Realizacja Programu OLiOC w 2025 roku na terenie Powiatu Łaskiego w zakresie zadań własnych.
- Zakup sprzętu w ramach uzupełnienia zapasów magazynowych Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa i montaż kinkietów ozdobnych do sali kinowej w IV kręgu Opery Nova w Bydgoszczy
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





