eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MosinaRemont pomnika Powstańców Wielkopolskich i Ofiar II Wojny Światowej w ramach zadania "Poprawa infrastruktury Pomnika Pamięci na Placu 20 Października w Mosinie"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomnika Powstańców Wielkopolskich i Ofiar II Wojny Światowej w ramach zadania „Poprawa infrastruktury Pomnika Pamięci na Placu 20 Października w Mosinie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mosina - Urząd Miejski w Mosinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258626

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. 20 Października 1

1.5.2.) Miejscowość: Mosina

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-050

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@mosina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mosina.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomnika Powstańców Wielkopolskich i Ofiar II Wojny Światowej w ramach zadania „Poprawa infrastruktury Pomnika Pamięci na Placu 20 Października w Mosinie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65c57bd1-3ba7-46f6-987e-c4666540f780

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00584175

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070372/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Poprawa infrastruktury Pomnika Pamięci na Placu 20 Października w Mosinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Dwa poprzednie postępowania zakończyły się unieważnieniem z uwagi na brak ofert. W związku z powyższym wszczęto postępowanie z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy PZP.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.29.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach realizacji zadania Zamawiający przewiduje remont Pomnika Powstańców Wielkopolskich i Ofiar II Wojny Światowej w Mosinie przy pl. 20 października. W ramach zadania planowane jest m.in.: demontaż i prace rozbiórkowe istniejącego pomnika, wykonanie nowej konstrukcji żelbetowej w celu wykończenia trzpienia żelbetowego pomnika okładziną z lastryko płukanego, montażu płyt „rzeźb”, płyt płaskorzeźb” i tablic z lastryka płukanego z napisami.
Planowana jest również modernizacja oświetlenia w celu podkreślenia miejsca pamięci oraz montaż nowych elementów małej architektury w okolicy pomnika (ławek oraz koszy).
Ponadto Zamawiający przewiduje montaż tablicy informacyjnej zgodnej z wytycznymi Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Ostateczną treść i rozmiar tablicy należy uzgodnić z Zamawiającym.

Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót budowlanych zgodnie z:
1) Umową,
2) Projektem technicznym „Remont pomnika Powstańców Wielkopolskich i Ofiar II Wojny Światowej”.
3) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
4) Pozwoleniem Starosty poznańskiego nr 85/A/2024,
5) Zakresem prac renowacyjno-remontowych przy pomniku Powstańców Wielkopolskich i Ofiar II Wojny Światowej,
6) wytycznymi Zamawiającego,
7) zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określony został w:
1. Dokumentacji projektowej - załącznik nr 1 do Umowy,
2. Przedmiarach – załącznik nr 4 do Zaproszenia,
3. Projekcie Umowy, stanowią załącznik nr 1 do Zaproszenia,
Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiot umowy gwarancji jakości na okres co najmniej 24 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót.
Wymagany okres rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy wynosi 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212314-0 - Roboty budowlane w zakresie pomników historycznych lub miejsc pamięci

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SFW Sławomir Franek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7791934032

7.3.3) Ulica: Krzepicka 4

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-167

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294990,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.