Ogłoszenie z dnia 2025-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00545048/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przegląd okresowy stanu technicznego przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach Zasobu KOWR OT Olsztyn w okresie 2026 - 2027 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ TERENOWY W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza Głowackiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-448
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.olsztyn@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/4953531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna / Agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przegląd okresowy stanu technicznego przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach Zasobu KOWR OT Olsztyn w okresie 2026 - 2027 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0aded71d-0be6-4ece-9fc9-b4f31fa00035
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00583888
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00081080/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Przegląd okresowy stanu technicznego przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach Zasobu KOWR OT Olsztyn w okresie 2026 - 2027 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00545048
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OLS.WO.260.32.2025.SB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 607149,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przegląd okresowy stanu technicznego przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach Zasobu KOWR OT Olsztynw okresie 2026 - 2027 r. na terenie działania Sekcji Zamiejscowej w Bartoszycach i Kętrzynie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się rozdziale III SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 6 do SWZ i w wykazach budynków/ lokali, w których należy świadczyć usługę, które stanowią załącznik Nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 138425,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przegląd okresowy stanu technicznego przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach Zasobu KOWR OT Olsztyn w okresie 2026 - 2027 r. na terenie działania Sekcji Zamiejscowej w m. Bystry.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się rozdziale III SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 6 do SWZ i w wykazach budynków/ lokali, w których należy świadczyć usługę, które stanowią załącznik Nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 20300,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przegląd okresowy stanu technicznego przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach Zasobu KOWR OT Olsztynw okresie 2026 - 2027 r. na terenie działania Sekcji Zamiejscowej w Elblągu i w budynku w Jastarni.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się rozdziale III SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 6 do SWZ i w wykazach budynków/ lokali, w których należy świadczyć usługę, które stanowią załącznik Nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 88650,10 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przegląd okresowy stanu technicznego przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach Zasobu KOWR OT Olsztynw okresie 2026 - 2027 r. na terenie działania Sekcji Zamiejscowej w Ełku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się rozdziale III SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 6 do SWZ i w wykazach budynków/ lokali, w których należy świadczyć usługę, które stanowią załącznik Nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 61204,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przegląd okresowy stanu technicznego przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach Zasobu KOWR OT Olsztynw okresie 2026 - 2027 r. na terenie działania Sekcji Zamiejscowej w Działdowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się rozdziale III SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 6 do SWZ i w wykazach budynków/ lokali, w których należy świadczyć usługę, które stanowią załącznik Nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 88995,20 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przegląd okresowy stanu technicznego przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach Zasobu KOWR OT Olsztynw okresie 2026 - 2027 r. na terenie działania Sekcji Zamiejscowej w Kamionku i w budynku KOWR Oddział Terenowy w Olsztynie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się rozdziale III SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 6 do SWZ i w wykazach budynków/ lokali, w których należy świadczyć usługę, które stanowią załącznik Nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 17860,69 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przegląd okresowy stanu technicznego przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach Zasobu KOWR OT Olsztynw okresie 2026 - 2027 r. na terenie działania Sekcji Zamiejscowej w Grabinie, Lidzbarku Warmińskim i Morągu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się rozdziale III SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 6 do SWZ i w wykazach budynków/ lokali, w których należy świadczyć usługę, które stanowią załącznik Nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 98333,16 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przegląd okresowy stanu technicznego przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach Zasobu KOWR OT Olsztynw okresie 2026 - 2027 r. na terenie działania Sekcji Zamiejscowej w Olecku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się rozdziale III SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 6 do SWZ i w wykazach budynków/ lokali, w których należy świadczyć usługę, które stanowią załącznik Nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 93380,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp unieważnił ww. postępowanie w częściach 1-8 zamówienia, gdyż dla ww. części zamówienia nie złożono żadnych ofert.
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Zamawiający podzielił ww. zamówienia na 8 części.
Zgodnie z art. 259 ustawy Pzp jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255‒258 ustawy Pzp. Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 05.12.2025 r. do godz. 09:00. Do upływu terminu składania ofert dla ww. części zamówienia nie wpłynęły żadne oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp unieważnił ww. postępowanie w częściach 1-8 zamówienia, gdyż dla ww. części zamówienia nie złożono żadnych ofert.
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Zamawiający podzielił ww. zamówienia na 8 części.
Zgodnie z art. 259 ustawy Pzp jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255‒258 ustawy Pzp. Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 05.12.2025 r. do godz. 09:00. Do upływu terminu składania ofert dla ww. części zamówienia nie wpłynęły żadne oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp unieważnił ww. postępowanie w częściach 1-8 zamówienia, gdyż dla ww. części zamówienia nie złożono żadnych ofert.
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Zamawiający podzielił ww. zamówienia na 8 części.
Zgodnie z art. 259 ustawy Pzp jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255‒258 ustawy Pzp. Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 05.12.2025 r. do godz. 09:00. Do upływu terminu składania ofert dla ww. części zamówienia nie wpłynęły żadne oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp unieważnił ww. postępowanie w częściach 1-8 zamówienia, gdyż dla ww. części zamówienia nie złożono żadnych ofert.
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Zamawiający podzielił ww. zamówienia na 8 części.
Zgodnie z art. 259 ustawy Pzp jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255‒258 ustawy Pzp. Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 05.12.2025 r. do godz. 09:00. Do upływu terminu składania ofert dla ww. części zamówienia nie wpłynęły żadne oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp unieważnił ww. postępowanie w częściach 1-8 zamówienia, gdyż dla ww. części zamówienia nie złożono żadnych ofert.
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Zamawiający podzielił ww. zamówienia na 8 części.
Zgodnie z art. 259 ustawy Pzp jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255‒258 ustawy Pzp. Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 05.12.2025 r. do godz. 09:00. Do upływu terminu składania ofert dla ww. części zamówienia nie wpłynęły żadne oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp unieważnił ww. postępowanie w częściach 1-8 zamówienia, gdyż dla ww. części zamówienia nie złożono żadnych ofert.
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Zamawiający podzielił ww. zamówienia na 8 części.
Zgodnie z art. 259 ustawy Pzp jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255‒258 ustawy Pzp. Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 05.12.2025 r. do godz. 09:00. Do upływu terminu składania ofert dla ww. części zamówienia nie wpłynęły żadne oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp unieważnił ww. postępowanie w częściach 1-8 zamówienia, gdyż dla ww. części zamówienia nie złożono żadnych ofert.
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Zamawiający podzielił ww. zamówienia na 8 części.
Zgodnie z art. 259 ustawy Pzp jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255‒258 ustawy Pzp. Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 05.12.2025 r. do godz. 09:00. Do upływu terminu składania ofert dla ww. części zamówienia nie wpłynęły żadne oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp unieważnił ww. postępowanie w częściach 1-8 zamówienia, gdyż dla ww. części zamówienia nie złożono żadnych ofert.
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Zamawiający podzielił ww. zamówienia na 8 części.
Zgodnie z art. 259 ustawy Pzp jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255‒258 ustawy Pzp. Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 05.12.2025 r. do godz. 09:00. Do upływu terminu składania ofert dla ww. części zamówienia nie wpłynęły żadne oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół Gastronomiczno-Spożywczych im. Wisławy Szymborskiej w Olsztynie
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie w okresie I-VI 2026 roku
- Dostawa akcesoriów medycznych na oddział okulistyczny i do sterylizatorni
- Dostawa aparatury badawczej i laboratoryjnej na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Sukcesywny druk wraz z dostawą i montażem materiałów poligraficznych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Kultury w Olsztynie.
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego w Gmachu Wydziału Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej
- Wykonanie okresowej, 5-letniej kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznej i odgromowej w kompleksie budynków BUW administrowanych przez Biuro ds. Nieruchomości "Powiśle" UW
- (2025) Świadczenie usług kominiarskich w lokalach i budynkach stanowiących zasobów Gminy Bielsko - Biała zarządzanych przez Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w podziale na 2 części
- Wykonywanie usług przeprowadzania obowiązkowych kontroli stanu technicznego obiektów budowalnych Wydziału Chemicznego Politechniki Warszawskiej
- Wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu okresowej kontroli stanu technicznego obiektów oświatowych będących w zasobach Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- "Świadczenie usług kominiarskich wraz z wykonaniem rocznych przeglądów i czyszczeniem przewodów kominowych oraz wykonywanie doraźnych opinii w nieruchomościach stanowiących 100% własności SRK S.A.
więcej: Usługi kontroli technicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





