eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa urządzeń laboratoryjnych



Ogłoszenie z dnia 2025-12-08

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa urządzeń laboratoryjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291807

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żołnierska

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-561

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.kozicka@sanepid.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wsse-olsztyn

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń laboratoryjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65083d49-703a-4604-a9a3-ee4ac24b3cea

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00583402

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

wsse.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: wsse.logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne dotyczące
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej dostępne są na
stronie: https://wsse.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej: RODO), uprzejmie informujemy, że:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Olsztynie, ul. Żołnierska
16, 10-561 Olsztyn; adres e-mail: wsse.olsztyn@sanepid.gov.pl ; nr tel. 89/524 83 00; NIP: 739-00-10-641; REGON: 291807.
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IOD). Kontakt z IOD możliwy jest pod adresem email:
ewa.zielinska@sanepid.gov.pl oraz pod nr tel. 89/ 524 83 37.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) i f) RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego ZPO.272.1.25.2025 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2024.1320 tj. ze zm.),
dalej ustawa „Pzp”. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r. oraz inne podmioty
upoważnione na podstawie przepisów ogólnych oraz Administrator Danych Osobowych użytkowników platformy e-Zamówienia,
https://ezamowienia.gov.pl i Pzp24 Sp. z o.o. jako Administrator Danych Osobowych Użytkowników platformy, na której WSSE w
Olsztynie prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod adresem: wsse.logintrade.net.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy. Po okresie, o którym mowa powyżej, są przechowywane zgodnie z okresem przewidzianym w ustawie o narodowym
zasobie archiwalnym i archiwach oraz w rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie klasyfikowania i
kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji
niearchiwalnej.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany stosownie do art. 22
RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. Dane osobowe nie będą udostępniane do państwa trzeciego ani organizacji
międzynarodowej;
9. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących informacja w tym zakresie jest
wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia
inspektora ochrony danych osobowych,
- na podstawie art. 16 prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. skorzystanie z prawa do sprostowania nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp. oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego, Unii europejskiej lub państwa członkowskiego;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10. Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPO.272.1.26.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 14

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dozymetr osobisty do pomiaru dawki pochłoniętej

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33100000-1 - Urządzenia medyczne

38341000-7 - Aparatura do mierzenia promieniowania

38341200-9 - Dozymetry promieniowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający zastosował kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, gdyż określił w opisie przedmiotu zamówienia w ramach każdego zadania wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.

Kryterium nr 1 – cena brutto oferty (C) – 100 pkt
Ocena ofert zostanie dokonana według następującego wzoru:
Cmin
C = ------------- x 100
Cb
Gdzie:
C - ilość punktów dla badanej oferty w kryterium cena,
Cmin - najniższa cena brutto wśród ofert nieodrzuconych,
Cb - cena brutto oferty badanej.

Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryterium oraz jego wagę. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
Ocena punktowa w kryterium „cena brutto oferty” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego powyżej.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Uniwersalny przenośny miernik skażeń do detekcji promieniowania alfa/beta/gamma/X

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33100000-1 - Urządzenia medyczne

38341000-7 - Aparatura do mierzenia promieniowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający zastosował kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, gdyż określił w opisie przedmiotu zamówienia w ramach każdego zadania wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.

Kryterium nr 1 – cena brutto oferty (C) – 100 pkt
Ocena ofert zostanie dokonana według następującego wzoru:
Cmin
C = ------------- x 100
Cb
Gdzie:
C - ilość punktów dla badanej oferty w kryterium cena,
Cmin - najniższa cena brutto wśród ofert nieodrzuconych,
Cb - cena brutto oferty badanej.

Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryterium oraz jego wagę. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
Ocena punktowa w kryterium „cena brutto oferty” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego powyżej.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Chłodziarka do przechowywania szczepionek z monitoringiem temperatury

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający zastosował kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, gdyż określił w opisie przedmiotu zamówienia w ramach każdego zadania wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.

Kryterium nr 1 – cena brutto oferty (C) – 100 pkt
Ocena ofert zostanie dokonana według następującego wzoru:
Cmin
C = ------------- x 100
Cb
Gdzie:
C - ilość punktów dla badanej oferty w kryterium cena,
Cmin - najniższa cena brutto wśród ofert nieodrzuconych,
Cb - cena brutto oferty badanej.

Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryterium oraz jego wagę. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
Ocena punktowa w kryterium „cena brutto oferty” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego powyżej.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Automatyczny licznik kolonii

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający zastosował kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, gdyż określił w opisie przedmiotu zamówienia w ramach każdego zadania wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.

Kryterium nr 1 – cena brutto oferty (C) – 100 pkt
Ocena ofert zostanie dokonana według następującego wzoru:
Cmin
C = ------------- x 100
Cb
Gdzie:
C - ilość punktów dla badanej oferty w kryterium cena,
Cmin - najniższa cena brutto wśród ofert nieodrzuconych,
Cb - cena brutto oferty badanej.

Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryterium oraz jego wagę. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
Ocena punktowa w kryterium „cena brutto oferty” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego powyżej.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Inkubator CO2 wraz z reduktorem

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33100000-1 - Urządzenia medyczne

33152000-0 - Inkubatory

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający zastosował kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, gdyż określił w opisie przedmiotu zamówienia w ramach każdego zadania wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.

Kryterium nr 1 – cena brutto oferty (C) – 100 pkt
Ocena ofert zostanie dokonana według następującego wzoru:
Cmin
C = ------------- x 100
Cb
Gdzie:
C - ilość punktów dla badanej oferty w kryterium cena,
Cmin - najniższa cena brutto wśród ofert nieodrzuconych,
Cb - cena brutto oferty badanej.

Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryterium oraz jego wagę. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
Ocena punktowa w kryterium „cena brutto oferty” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego powyżej.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

System monitorowania temperatury w urządzeniach termicznych

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający zastosował kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, gdyż określił w opisie przedmiotu zamówienia w ramach każdego zadania wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.

Kryterium nr 1 – cena brutto oferty (C) – 100 pkt
Ocena ofert zostanie dokonana według następującego wzoru:
Cmin
C = ------------- x 100
Cb
Gdzie:
C - ilość punktów dla badanej oferty w kryterium cena,
Cmin - najniższa cena brutto wśród ofert nieodrzuconych,
Cb - cena brutto oferty badanej.

Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryterium oraz jego wagę. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
Ocena punktowa w kryterium „cena brutto oferty” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego powyżej.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Waga analityczna

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający zastosował kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, gdyż określił w opisie przedmiotu zamówienia w ramach każdego zadania wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.

Kryterium nr 1 – cena brutto oferty (C) – 100 pkt
Ocena ofert zostanie dokonana według następującego wzoru:
Cmin
C = ------------- x 100
Cb
Gdzie:
C - ilość punktów dla badanej oferty w kryterium cena,
Cmin - najniższa cena brutto wśród ofert nieodrzuconych,
Cb - cena brutto oferty badanej.

Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryterium oraz jego wagę. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
Ocena punktowa w kryterium „cena brutto oferty” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego powyżej.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dygestorium

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający zastosował kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, gdyż określił w opisie przedmiotu zamówienia w ramach każdego zadania wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.

Kryterium nr 1 – cena brutto oferty (C) – 100 pkt
Ocena ofert zostanie dokonana według następującego wzoru:
Cmin
C = ------------- x 100
Cb
Gdzie:
C - ilość punktów dla badanej oferty w kryterium cena,
Cmin - najniższa cena brutto wśród ofert nieodrzuconych,
Cb - cena brutto oferty badanej.

Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryterium oraz jego wagę. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
Ocena punktowa w kryterium „cena brutto oferty” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego powyżej.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wirówka laboratoryjna

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający zastosował kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, gdyż określił w opisie przedmiotu zamówienia w ramach każdego zadania wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.

Kryterium nr 1 – cena brutto oferty (C) – 100 pkt
Ocena ofert zostanie dokonana według następującego wzoru:
Cmin
C = ------------- x 100
Cb
Gdzie:
C - ilość punktów dla badanej oferty w kryterium cena,
Cmin - najniższa cena brutto wśród ofert nieodrzuconych,
Cb - cena brutto oferty badanej.

Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryterium oraz jego wagę. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
Ocena punktowa w kryterium „cena brutto oferty” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego powyżej.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Demineralizator wody

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający zastosował kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, gdyż określił w opisie przedmiotu zamówienia w ramach każdego zadania wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.

Kryterium nr 1 – cena brutto oferty (C) – 100 pkt
Ocena ofert zostanie dokonana według następującego wzoru:
Cmin
C = ------------- x 100
Cb
Gdzie:
C - ilość punktów dla badanej oferty w kryterium cena,
Cmin - najniższa cena brutto wśród ofert nieodrzuconych,
Cb - cena brutto oferty badanej.

Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryterium oraz jego wagę. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
Ocena punktowa w kryterium „cena brutto oferty” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego powyżej.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przenośny spektrofotometr

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający zastosował kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, gdyż określił w opisie przedmiotu zamówienia w ramach każdego zadania wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.

Kryterium nr 1 – cena brutto oferty (C) – 100 pkt
Ocena ofert zostanie dokonana według następującego wzoru:
Cmin
C = ------------- x 100
Cb
Gdzie:
C - ilość punktów dla badanej oferty w kryterium cena,
Cmin - najniższa cena brutto wśród ofert nieodrzuconych,
Cb - cena brutto oferty badanej.

Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryterium oraz jego wagę. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
Ocena punktowa w kryterium „cena brutto oferty” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego powyżej.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Chłodziarka laboratoryjna do przechowywania próbek i odczynników z agregatem prądotwórczym

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający zastosował kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, gdyż określił w opisie przedmiotu zamówienia w ramach każdego zadania wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.

Kryterium nr 1 – cena brutto oferty (C) – 100 pkt
Ocena ofert zostanie dokonana według następującego wzoru:
Cmin
C = ------------- x 100
Cb
Gdzie:
C - ilość punktów dla badanej oferty w kryterium cena,
Cmin - najniższa cena brutto wśród ofert nieodrzuconych,
Cb - cena brutto oferty badanej.

Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryterium oraz jego wagę. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
Ocena punktowa w kryterium „cena brutto oferty” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego powyżej.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Analizator gazów

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający zastosował kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, gdyż określił w opisie przedmiotu zamówienia w ramach każdego zadania wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.

Kryterium nr 1 – cena brutto oferty (C) – 100 pkt
Ocena ofert zostanie dokonana według następującego wzoru:
Cmin
C = ------------- x 100
Cb
Gdzie:
C - ilość punktów dla badanej oferty w kryterium cena,
Cmin - najniższa cena brutto wśród ofert nieodrzuconych,
Cb - cena brutto oferty badanej.

Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryterium oraz jego wagę. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
Ocena punktowa w kryterium „cena brutto oferty” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego powyżej.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Chłodziarka laboratoryjna do przechowywania próbek i odczynników

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający zastosował kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, gdyż określił w opisie przedmiotu zamówienia w ramach każdego zadania wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.

Kryterium nr 1 – cena brutto oferty (C) – 100 pkt
Ocena ofert zostanie dokonana według następującego wzoru:
Cmin
C = ------------- x 100
Cb
Gdzie:
C - ilość punktów dla badanej oferty w kryterium cena,
Cmin - najniższa cena brutto wśród ofert nieodrzuconych,
Cb - cena brutto oferty badanej.

Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryterium oraz jego wagę. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
Ocena punktowa w kryterium „cena brutto oferty” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego powyżej.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Aktualne na dzień
składania ofert oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w
postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia. Oświadczenie stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
oraz art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. (Dz.U.UE.L.2025.2033) dotyczącego środków
ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.07.2014, str. 1)
dodanego Rozporządzeniem Rady (UE) nr 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.04.2022, str.1)
zmieniającego Rozporządzenie Rady (UE) nr 833/2014 z dniem 9 kwietnia 2022 r. Wykonawca składa niniejsze oświadczenie w
Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Wypełniony przez Wykonawcę - Formularza Parametrów Techniczno-Użytkowych, stanowiący załącznik nr 1.1-1.14 do SWZ odpowiednio dla części, których dotyczy oferta.

2. Inne dokumenty przedmiotowe, zgodnie z poniższym:
Część nr 1
a) Dokumentacja precyzująca i potwierdzająca parametry techniczne oferowanego urządzenia
b) Instrukcja obsługi urządzenia w języku polskim, tłumaczenie zgodne z zasadami języka polskiego
c) Instrukcja w języku angielskim
Część nr 2
a) Dokumentacja precyzująca i potwierdzająca parametry techniczne oferowanego urządzenia
b) Instrukcja obsługi urządzenia w języku polskim, tłumaczenie zgodne z zasadami języka polskiego
c) Instrukcja w języku angielskim
Część nr 3
a) Dokumentacja precyzująca i potwierdzająca parametry techniczne oferowanego urządzenia
b) Certyfikat CE lub dokument równoważny
Część nr 4
a) parametry techniczne muszą być poparte załączonymi materiałami firmowymi (oryginalne lub potwierdzone za zgodność z oryginałem broszury, specyfikacje, noty aplikacyjne, noty techniczne). Materiały w języku polskim lub angielskim.
Część nr 5
a) parametry techniczne muszą być poparte załączonymi materiałami firmowymi (oryginalne lub potwierdzone za zgodność z oryginałem broszury, specyfikacje, noty aplikacyjne, noty techniczne). Materiały w języku polskim lub angielskim.
Część nr 6
a) dokumentacja producenta (np. materiały firmowe, broszury, specyfikacje, noty techniczne i aplikacyjne, instrukcje obsługi) potwierdzająca charakterystykę oferowanych urządzeń w poz. 1,2,3.
Część nr 7
a) Legalizacja pierwotna wystawiona przez producenta lub dokument równoważny lub oświadczenie, że dokument zostanie dołączony do dostawy
b) Deklaracja zgodności wystawiona przez producenta lub dokument równoważny lub oświadczenie, że dokument zostanie dołączony do dostawy
Część nr 8
a) Certyfikaty ISO 9001, 45001, 14001 lub dokumenty równoważne w zakresie serwisu i montażu dygestorium
Część nr 9
a) Instrukcja obsługi w języku polskim.
b) dokumentacja precyzująca i potwierdzająca parametry techniczne oferowanego urządzenia (numery katalogowe, katalog) (oryginalne lub potwierdzone za zgodność z oryginałem broszury, specyfikacje, noty aplikacyjne, noty techniczne) w języku polskim lub angielskim
Część nr 10
a) dokumentacja precyzująca i potwierdzająca parametry techniczne oferowanego urządzenia (katalog)
Część nr 11
a) Instrukcja obsługi w języku polskim.
b) dokumentacja precyzująca i potwierdzająca parametry techniczne oferowanego urządzenia (numery katalogowe, katalog) (oryginalne lub potwierdzone za zgodność z oryginałem broszury, specyfikacje, noty aplikacyjne, noty techniczne) w języku polskim lub angielskim

Część nr 12
a) Instrukcja obsługi w języku polskim.
b) dokumentacja precyzująca i potwierdzająca parametry techniczne oferowanego urządzenia (numery katalogowe, katalog) (oryginalne lub potwierdzone za zgodność z oryginałem broszury, specyfikacje, noty aplikacyjne, noty techniczne) w języku polskim lub angielskim
Część nr 13
a) Instrukcja obsługi w języku polskim.
b) dokumentacja precyzująca i potwierdzająca parametry techniczne oferowanego urządzenia (numery katalogowe, katalog) (oryginalne lub potwierdzone za zgodność z oryginałem broszury, specyfikacje, noty aplikacyjne, noty techniczne) w języku polskim lub angielskim
Część nr 14
a) Instrukcja obsługi w języku polskim.
b) dokumentacja precyzująca i potwierdzająca parametry techniczne oferowanego urządzenia (numery katalogowe, katalog) (oryginalne lub potwierdzone za zgodność z oryginałem broszury, specyfikacje, noty aplikacyjne, noty techniczne) w języku polskim lub angielskim

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Wypełniony przez Wykonawcę - Formularza Parametrów Techniczno-Użytkowych, stanowiący załącznik nr 1.1-1.14 do SWZ odpowiednio dla części, których dotyczy oferta.

2. Inne dokumenty przedmiotowe, zgodnie z poniższym:
Część nr 1
a) Dokumentacja precyzująca i potwierdzająca parametry techniczne oferowanego urządzenia
b) Instrukcja obsługi urządzenia w języku polskim, tłumaczenie zgodne z zasadami języka polskiego
c) Instrukcja w języku angielskim
Część nr 2
a) Dokumentacja precyzująca i potwierdzająca parametry techniczne oferowanego urządzenia
b) Instrukcja obsługi urządzenia w języku polskim, tłumaczenie zgodne z zasadami języka polskiego
c) Instrukcja w języku angielskim
Część nr 3
a) Dokumentacja precyzująca i potwierdzająca parametry techniczne oferowanego urządzenia
b) Certyfikat CE lub dokument równoważny
Część nr 4
a) parametry techniczne muszą być poparte załączonymi materiałami firmowymi (oryginalne lub potwierdzone za zgodność z oryginałem broszury, specyfikacje, noty aplikacyjne, noty techniczne). Materiały w języku polskim lub angielskim.
Część nr 5
a) parametry techniczne muszą być poparte załączonymi materiałami firmowymi (oryginalne lub potwierdzone za zgodność z oryginałem broszury, specyfikacje, noty aplikacyjne, noty techniczne). Materiały w języku polskim lub angielskim.
Część nr 6
a) dokumentacja producenta (np. materiały firmowe, broszury, specyfikacje, noty techniczne i aplikacyjne, instrukcje obsługi) potwierdzająca charakterystykę oferowanych urządzeń w poz. 1,2,3.
Część nr 7
a) Legalizacja pierwotna wystawiona przez producenta lub dokument równoważny lub oświadczenie, że dokument zostanie dołączony do dostawy
b) Deklaracja zgodności wystawiona przez producenta lub dokument równoważny lub oświadczenie, że dokument zostanie dołączony do dostawy
Część nr 8
a) Certyfikaty ISO 9001, 45001, 14001 lub dokumenty równoważne w zakresie serwisu i montażu dygestorium
Część nr 9
a) Instrukcja obsługi w języku polskim.
b) dokumentacja precyzująca i potwierdzająca parametry techniczne oferowanego urządzenia (numery katalogowe, katalog) (oryginalne lub potwierdzone za zgodność z oryginałem broszury, specyfikacje, noty aplikacyjne, noty techniczne) w języku polskim lub angielskim
Część nr 10
a) dokumentacja precyzująca i potwierdzająca parametry techniczne oferowanego urządzenia (katalog)
Część nr 11
a) Instrukcja obsługi w języku polskim.
b) dokumentacja precyzująca i potwierdzająca parametry techniczne oferowanego urządzenia (numery katalogowe, katalog) (oryginalne lub potwierdzone za zgodność z oryginałem broszury, specyfikacje, noty aplikacyjne, noty techniczne) w języku polskim lub angielskim

Część nr 12
a) Instrukcja obsługi w języku polskim.
b) dokumentacja precyzująca i potwierdzająca parametry techniczne oferowanego urządzenia (numery katalogowe, katalog) (oryginalne lub potwierdzone za zgodność z oryginałem broszury, specyfikacje, noty aplikacyjne, noty techniczne) w języku polskim lub angielskim
Część nr 13
a) Instrukcja obsługi w języku polskim.
b) dokumentacja precyzująca i potwierdzająca parametry techniczne oferowanego urządzenia (numery katalogowe, katalog) (oryginalne lub potwierdzone za zgodność z oryginałem broszury, specyfikacje, noty aplikacyjne, noty techniczne) w języku polskim lub angielskim
Część nr 14
a) Instrukcja obsługi w języku polskim.
b) dokumentacja precyzująca i potwierdzająca parametry techniczne oferowanego urządzenia (numery katalogowe, katalog) (oryginalne lub potwierdzone za zgodność z oryginałem broszury, specyfikacje, noty aplikacyjne, noty techniczne) w języku polskim lub angielskim

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w formie elektronicznej.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w art. 125
ust. 1 Pzp, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to wstępnie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w Formularzu ofertowym, w jakim zakresie określone części zamówienia będą wykonywać poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, które nie są zmianami istotnymi w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następujących przypadkach:
1) ustawowej zmiany stawek podatku VAT bądź akcyz;
2) zmiana adresu, adresu e-mail, poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych, liczbowych, numeracji jednostek redakcyjnych lub uzupełnień treści niepowodujących zmiany celu i istoty umowy;
3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa – w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
3. Dopuszczalna jest zmiana umowy, jeżeli zachodzą okoliczności, o których mowa w art.455 ustawy Pzp.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach:
1) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszących znamiona siły wyższej – uprawniających strony umowy do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji;
2) pojawienia się nowych, korzystnych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych, możliwych do wdrożenia zamiennie w stosunku do przewidzianych umową, w takiej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone;
3) wycofania z produkcji lub dystrybucji produktów wymienionych w ofercie Wykonawcy – Zamawiający dopuszcza wówczas dostarczenie innego asortymentu produktów, o parametrach odpowiadających wymogom określonym w specyfikacji warunków zamówienia, po uprzednim udokumentowaniu przez Wykonawcę braku możliwości ich dostarczenia (pisemna informacja od producenta lub dystrybutora), w takiej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone.
5. Inicjatorem zmian, o których mowa w ust. 2, 3 i 4 może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez wystąpienie w formie pisemnej lub elektronicznej w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian oraz ich uzasadnienie.
6. Strona umowy występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2, 3 i 4.
7. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy, o których mowa w ust. 4, jest sporządzenie podpisanego przez strony umowy protokołu zmiany umowy określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w ust. 4. Protokół zmiany umowy będzie załącznikiem do aneksu do umowy.
8. Wszystkie postanowienia zawarte w ust. 4 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
9. Zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, podpisanego przez obie strony umowy – pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w treści umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: wsse.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-16 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający, działając na podstawie art. 310 ustawy Pzp przewiduje możliwość unieważnienia postępowania, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
2. Zamawiający ubiega się o dofinansowanie z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.