Ogłoszenie z dnia 2025-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00490209/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Uzupełnienie zasobów niezbędnych do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w Gminie Kołaczyce” w ramach krajowego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŁACZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440324
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Kołaczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-213
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kolaczyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kolaczyce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kolaczyce-itl.logintrade.net/zapytania_email,213657,b18013a94e486e26ad4a82f6e8394ddd.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Uzupełnienie zasobów niezbędnych do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w Gminie Kołaczyce” w ramach krajowego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-092f66c8-3592-4e88-b9f4-5eed57bbb977
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00583730
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00091734/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 „Uzupełnienie zasobów niezbędnych do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w Gminie Kołaczyce” w ramach krajowego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00490209
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IKM.271.1.21.2025.KL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 449284,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Dostawa 24 szt. radiotelefonów przewoźnych i przenośnychMinimalne wymagania:
Radiotelefon przenośny analogowo-cyfrowy:
Protokół cyfrowy ETSI TS 102 361-1, -2, -3
Zakres częstotliwości : 136-174MHz
Wysoka moc wyjściowa: 5W
Niska moc wyjściowa: 1W
Ilość kanałów: min.1000
Kolorowy wyświetlacz o przekątnej minimum 55mm
klawiatura
Minimum 4 programowalne przyciski
Szyfrowanie ARC4 (40-bit)
Stabilność częstotliwości ± 0,5 ppm
Czułość w trybie analogowym (12 dB SINAD): 0,16 µV lub lepsza
Czułość cyfrowa (5% BER) : 0,14 µV lub lepsza
Moc wyjściowa audio: ≥ 1W
Inteligentne audio
Podwójny mikrofon z redukcją szumów
Zakres temperatury pracy minimum od -20°C do +60°C
Zgodny z MIL-STD810H w zakresie odporności na wysoką temperaturę; niską temperaturę; szok temperaturowy; niskie ciśnienie; promieniowanie słoneczne; wilgotność; deszcz; słoną mgłę; wibracje; wstrząsy.
Stopień ochrony minimum IP66 i IP68 zgodnie z IEC60529.
Możliwość programowania radiotelefonu przewodem lub drogą radiową.
Możliwość dodania w przyszłości funkcjonalności za pomocą opcjonalnych licencji (minimum GNSS).
Ukompletowanie: radiotelefon, antena, akumulator o pojemności minimum 2200mAh, klips do pasa, ładowarka biurkowa
Radiotelefon zaprogramowany na powiat jasielski.
Ilość:
13 szt.
2. Radiotelefony przewoźne
Minimalne wymagania:
Radiotelefon przewoźny analogowo-cyfrowy:
Protokół cyfrowy ETSI TS 102 361-1, -2, -3
Zakres częstotliwości : 136-174MHz
Moc: 1-25W
Ilość kanałów: min.1000
Kolorowy wyświetlacz
Szyfrowanie ARC4 (40-bit)
Minimum 4 programowalne przyciski
Stabilność częstotliwości ± 0,5 ppm
Czułość w trybie analogowym (12 dB SINAD) 0,18 µV lub lepsza
Czułość cyfrowa (5% BER) : 0,16 µV lub lepsza
Moc wyjściowa audio: minimum 3W (wbudowany głośnik)
Inteligentne audio
Zakres temperatury pracy od -30°C do +60°C
Zgodny z MIL-STD810H w zakresie odporności na wysoką temperaturę; niską temperaturę; szok temperaturowy; niskie ciśnienie; promieniowanie słoneczne; wilgotność; deszcz; słoną mgłę; wibracje; wstrząsy.
Stopień ochrony minimum IP54 zgodnie z IEC60529.
Możliwość programowaniu radiotelefonu przewodem lub drogą radiową
Wbudowane Wi-Fi
Wbudowany GPS
Wbudowany Bluetooth
Ukompletowanie: radiotelefon, mikrofon doręczny producenta radiotelefonu, uchwyt montażowy ,przewód zasilający.
Radiotelefon zaprogramowany na powiat jasielski.
Ilość:
11 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32236000-6 - Radiotelefony
4.5.5.) Wartość części: 60984,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Dostawa koparko - ładowarkiPrzedmiotem zamówienia jest dostawa koparko-ładowarki, fabrycznie nowej o minimalnych parametrach technicznych określonych w załączniku 4.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne
4.5.5.) Wartość części: 388300,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55258,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72478,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55258,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTRAN EWA GOLUSIŃSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130991900
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55258,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-22Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 440217,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 440217,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 440217,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Kalita TECH-EKSPERT POŁUDNIE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661001673
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Paweł Kalita Tech-Ekspert Południe
jakie przetargi wygrała firma
Paweł Kalita Tech-Ekspert Południe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 440217,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-22PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu ratowniczego w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Zakup i dostawa minikoparki wraz z osprzętem w formie leasingu operacyjnego
- Wyposażenie powiatowego magazynu przeciwpowodziowego i zarządzania kryzysowego
- Tworzenie i uzupeł. magazynów OLiOC, zakup sprzętu kwatermistrzowski., utworzenie i wyposaż. bazy magazynowej, zapewnienie ciągłości dostaw energii elekt., paliwa, usług teleinf., transp. i łączności
- Zakup i dostawa używanej koparki kołowej
- USŁUGI SPRZĘTEM W ROKU 2026
więcej: Radiotelefony »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





