Ogłoszenie z dnia 2025-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa środków ochrony indywidualnej dla Komendy Powiatowej PSP
w Wejherowie”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W WEJHEROWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191123697
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tartaczna 5
1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.wejherowo@straz.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-wejherowo
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-daf94508-c8f7-4869-825e-649f91cc121a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa środków ochrony indywidualnej dla Komendy Powiatowej PSPw Wejherowie”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-daf94508-c8f7-4869-825e-649f91cc121a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00583670
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00661668/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa ubrań specjalnych oraz środków ochrony indywidualnej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wejherowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Art. 305. Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli:
2) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione;
W pierwotnie ogłoszonym postępowaniu dla części II - nie wpłynęła żadna oferta. Postępowanie dla części II zostało unieważnione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-045ae5cf-4f6a-436c-9590-2285ac2544d0
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2370.11.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 84522,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa środków ochrony indywidualnej dla Komendy Powiatowej PSP
w Wejherowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18444110-7 - Hełmy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18424000-7 - Rękawice
18310000-5 - Bielizna osobista
18832000-0 - Obuwie specjalne
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
44510000-8 - Narzędzia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Oddział Wojewódzki Związku Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczpospolitej Polskiej Województwa Łódzkiego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251373848
7.3.3) Ulica: Źródlana 29
7.3.4) Miejscowość: Tuszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 95-080
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem i zapewnienie niezbędnych warunków socjalnych dla bezdomnych osób dorosłych oraz prowadzenie pracy socjalnej
- Świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem i zapewnienie niezbędnych warunków socjalnych dla bezdomnych osób dorosłych oraz prowadzenie pracy socjalnej
- Świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem i zapewnienie niezbędnych warunków socjalnych dla bezdomnych osób dorosłych oraz prowadzenie pracy socjalnej
- Świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem i zapewnienie niezbędnych warunków socjalnych dla bezdomnych osób dorosłych oraz prowadzenie pracy socjalnej
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym dla osób z autyzmem, na rzecz świadczeniobiorców Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wejherowie
- Wykonanie dokumentacji projektowych poprawy efektywności energetycznej dla szkół podstawowych w Gminie Wejherowo z podziałem na 2 części z opcją
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP SAMOCHODU RATOWNICZO ROZPOZNAWCZEGO ORAZ WYPOSAŻENIA OSOBISTEGO STRAŻAKÓW
- Zakup i dostawa wyposażenia dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w podziale na 5 części
- Dostawa sprzętu ratowniczego w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Zakup i dostawa wyposażenia punktu napraw w ramach inwestycji pod nazwą: "Kompleksowa modernizacja i doposażenie GPSZOK w Podegrodziu"
- Wyposażenie powiatowego magazynu przeciwpowodziowego i zarządzania kryzysowego
- Sukcesywna dostawa rękawic ochronnych z podziałem na części
więcej: Bielizna osobista »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





