eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaworzeZakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Beskidzkiego Zespołu Leczniczo - Rehabilitacyjnego Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu z podziałem na 5 części.



Ogłoszenie z dnia 2025-12-08

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Beskidzkiego Zespołu Leczniczo – Rehabilitacyjnego Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu z podziałem na 5 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297603

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słoneczna 83

1.5.2.) Miejscowość: Jaworze

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-384

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33/8172166

1.5.8.) Numer faksu: 33/8173463

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzlr@rehabilitacja-jaworze.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rehabilitacja-jaworze.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Beskidzkiego Zespołu Leczniczo – Rehabilitacyjnego Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu z podziałem na 5 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ac05f95-22f0-4f33-8a33-418e51a0872b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00582104

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00002346/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Zakup, dostawa warzyw i owoców

1.2.8 Zakup i dostawa produktów spożywczych suchych i konserwowych

1.2.9 Zakup i dostawa pieczywa i produktów cukierniczych

1.2.10 Zakup i dostawa nabiału i produktów mlecznych

1.2.11 Zakup i dostawa mrożonek

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6ac05f95-22f0-4f33-8a33-418e51a0872b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/, https://bzlrsodjaworzebip.
slaskie.pl/zamowieniapubliczne/postepowania-powyzej-130-tys zl/postepowania-powyzej-130-tys-zl.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w niniejszym postępowaniu w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w treści SWZ, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2024 r. poz. 1513).
2. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy określonym w SWZ.
3. Zaszyfrowaną ofertę, przedmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenia, o których mowa w rozdziale VIII ust. 1 i 2, podmiotowe środki dowodowe oraz oświadczenia, o których mowa w art. 117 ust. 4, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust 3, pełnomocnictwa, sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt (preferowany i rekomendowany format .pdf ze względu na możliwości sprawdzenia złożonego podpisu elektronicznego, opatrzony podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Wykonawcy.
4. Ofertę, a także oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ oraz pełnomocnictwa do ofert składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Wykonawcy poprzez ogólnopolską platformę zakupową, pod rygorem odrzucenia (https://ezamowienia.gov.pl/). Wymaga się żeby katalog zawierający ofertę z wymaganymi dokumentami nie przekraczał pojemności 100 MB.
5. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
a) drogą elektroniczną: przetargi.bzlr@rehabilitacja-jaworze.com.pl;
b) na elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP: BZLR_JAWORZE lub e-Doręczenie: AE:PL-87599-34101-USAGW-16;
c) poprzez ogólnopolską platformę zakupową, dostępną pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/.
6. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej e-Zamówienia, znajdują się w zakładce Centrum pomocy – Instrukcje interaktywne – Oferty, wnioski i prace konkursowe na stronie internetowej pod adresem: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.1.pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Załącznik nr 11 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 0013/ZP/TP/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup i dostawa warzyw i owoców

4.2.6.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Stosownie do art. 441 ustawy PZP, Zamawiający zastrzega , iż w przypadku zwiększonego zapotrzebowania, może skorzystać z prawa opcji w postaci możliwości zamówienia dodatkowo do 20% artykułów spożywczych, stanowiących przedmiot zamówienia w cenach jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy, na warunkach i w terminach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 7 do SWZ), a Wykonawca zobowiązuje się uprawnienie to zrealizować w razie
skorzystania z niego przez Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-02-05 do 2027-02-04

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup i dostawa produktów spożywczych suchych i konserwowych

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Stosownie do art. 441 ustawy PZP, Zamawiający zastrzega , iż w przypadku zwiększonego zapotrzebowania, może
skorzystać z prawa opcji w postaci możliwości zamówienia dodatkowo do 20% artykułów spożywczych, stanowiących
przedmiot zamówienia w cenach jednostkowych
określonych w ofercie Wykonawcy, na warunkach i w terminach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 7 do SWZ), a
Wykonawca zobowiązuje się uprawnienie to zrealizować w razie skorzystania z niego przez Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-02-05 do 2027-02-04

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup i dostawa pieczywa i produktów cukierniczych

4.2.6.) Główny kod CPV: 15842300-5 - Wyroby cukiernicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Stosownie do art. 441 ustawy PZP, Zamawiający zastrzega , iż w przypadku zwiększonego zapotrzebowania, może skorzystać z prawa opcji w postaci możliwości zamówienia dodatkowo do 20% artykułów spożywczych, stanowiących przedmiot zamówienia w cenach jednostkowych
określonych w ofercie Wykonawcy, na warunkach i w terminach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 7 do SWZ), a Wykonawca zobowiązuje się uprawnienie to zrealizować w razie skorzystania z niego przez Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-02-05 do 2027-02-04

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup i dostawa nabiału i produktów mlecznych

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Stosownie do art. 441 ustawy PZP, Zamawiający zastrzega , iż w przypadku zwiększonego zapotrzebowania, może skorzystać z prawa opcji w postaci możliwości zamówienia dodatkowo do 20% artykułów spożywczych, stanowiących przedmiot zamówienia w cenach jednostkowych
określonych w ofercie Wykonawcy, na warunkach i w terminach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 7 do SWZ), a Wykonawca zobowiązuje się uprawnienie to zrealizować w razie skorzystania z niego przez Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-02-05 do 2027-02-04

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup i dostawa mrożonek

4.2.6.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Stosownie do art. 441 ustawy PZP, Zamawiający zastrzega , iż w przypadku zwiększonego zapotrzebowania, może
skorzystać z prawa opcji w postaci możliwości zamówienia dodatkowo do 20% artykułów spożywczych, stanowiących przedmiot zamówienia w cenach jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy, na warunkach i w terminach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 7 do SWZ), a
Wykonawca zobowiązuje się uprawnienie to zrealizować w razie skorzystania z niego przez Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-02-05 do 2026-02-04

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego, w wysokości:
- dla części nr I – 140 000,00 zł brutto,
- dla części nr II – 100 000,00 zł brutto,
- dla części nr III – 80 000,00 zł brutto,
- dla części nr IV – 120 000,00 zł brutto,
- dla części nr V – 30 000,00 zł brutto,

d) zdolności technicznej lub zawodowej:
O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który wykonał dostawy, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie co najmniej:
- jedna umowa obejmująca swoim zakresem dostawę warzyw i owoców o wartości co najmniej 140 000,00 zł brutto – dotyczy części nr I Zamówienia;
- jedna umowa obejmująca swoim zakresem dostawę produktów spożywczych suchych i konserwowych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto – dotyczy części nr II Zamówienia;
- jedna umowa obejmująca swoim zakresem dostawę pieczywa i produktów cukierniczych o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto – dotyczy części nr III Zamówienia;
- jedna umowa obejmująca swoim zakresem dostawę nabiału i produktów mlecznych o wartości co najmniej 120 000,00 zł brutto – dotyczy części nr IV Zamówienia;
-jedna umowa obejmująca swoim zakresem zakup i dostawę mrożonek o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto – dotyczy części nr V Zamówienia.

Zamawiający dokona oceny czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń zawartych w załącznikach nr od 8 i 9 do treści SWZ. Oświadczenia Wykonawcy będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z Rozdziałem VIII ust. 3,8,9,10 treści SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia że Wykonawca posiada zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, Zamawiający wezwie do złożenia
następujących podmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie. 2.W celu potwierdzenia że Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej: Zamawiający wezwie do złożenia następujących podmiotowych środków
dowodowych: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie. 3.W celu potwierdzenia że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Zamawiający wezwie do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wezwie do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych: a) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego, w wysokości:
dla części nr I – 140 000,00 zł brutto
dla części nr II – 100 000,00 zł brutto
dla części nr III – 80 000,00 zł brutto
dla części nr IV – 120 000,00 zł brutto
dla części nr V – 30 000,00 zł brutto
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć
wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych o których mowa w ppkt a), Wykonawca składa inne
podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku
udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.4.W celu potwierdzenia że Wykonawca dysponuje zdolnościami techniczne lub zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, Zamawiający wezwie do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych: a) wykazu dostaw (załącznik nr 10 do SWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne
dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być
wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, tj. co najmniej: jedną umowę obejmującą swoim zakresem dostawę warzyw i owoców o wartości co najmniej 140 000,00 zł brutto – dotyczy części nr I, jedną umowę obejmującą swoim zakresem dostawę produktów spożywczych suchych i konserwowych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto – dotyczy części nr II Zamówienia, co stanowi załącznik nr 3 do SWZ; jedną umowę obejmującą swoim zakresem dostawę pieczywa i produktów cukierniczych o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto – dotyczy części nr III Zamówienia, co stanowi załącznik nr 4 do SWZ; jedną umowę obejmującą swoim zakresem dostawę nabiału i produktów mlecznych o wartości co najmniej 120 000,00 zł brutto – dotyczy części nr IV Zamówienia, co stanowi załącznik nr 5 do SWZ; jedną umowę obejmującą swoim zakresem zakup i dostawę mrożonek o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto – dotyczy części nr V Zamówienia, co stanowi załącznik nr 6 do SWZ;

Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o
którym mowa w ppkt a), dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych,
w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie
zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składane na podstawie art. 273
ust.1 PZP, składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób:
a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają i wskazują pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Z chwilą ustanowienia pełnomocnika istnieje obowiązek załączenia pełnomocnictwa;
b) oferta musi być podpisana w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
c) do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego
wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy;
d) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
5. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
Zamawiający żąda przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa taka
winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego czas realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez
któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1) PZP, Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących przypadkach:
a) wystąpi siła wyższa uniemożliwiająca Wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku strony mogą
przesunąć termin zakończenia wykonania niniejszej umowy o czas w jakim siła wyższa uniemożliwiała wykonanie obowiązków Stron,
b) wystąpi brak na rynku dostępnych towarów lub materiałów służących do ich wytworzenia, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w SWZ lub wystąpią inne obiektywne okoliczności uniemożliwiające spełnienie przez Wykonawcę świadczenia
określonego w umowie; w takich przypadkach Wykonawca i Zamawiający postanowią o zmianie przedmiotu zamówienia lub sposobu świadczenia albo terminu wykonania umowy (o czas trwania ww. okoliczności), bądź też wysokości wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego w umowie,
c) wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących (osób odpowiedzialnych za realizację umowy ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego),
d) wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian, które są niezbędne do wykonania umowy, a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz nie są zmianami istotnych postanowień umowy,
e) przejścia na następców prawnych praw i obowiązków Wykonawcy, w tym wynikających z niniejszej Umowy, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, który wymaga akceptacji Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana Umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień Umowy,
f) zmiany w oznaczeniu firmy (nazwy) Wykonawcy oraz zmiany adresu (siedziby) Wykonawcy na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana Umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia lub adresu (siedziby) Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień Umowy,
g) nastąpi zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy,
h) nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla towarów wyszczególnionych w załączniku nr 2-6 do SWZ – zmiana cen jednostkowych brutto nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, ceny jednostkowe netto
pozostaną bez zmian,
i) nastąpi zmiana stawki podatku akcyzowego dla towarów wyszczególnionych w Załączniku Nr 2-6 do SWZ, na podstawie
pisemnego wniosku Wykonawcy, w którym Wykonawca zobowiązany jest do wykazania wpływu zmiany wskazanej regulacji
na ceny jednostkowe towarów wyszczególnionych w załączniku nr 2-6 do SWZ; zmiana cen jednostkowych netto o wielkość
zmiany podatku akcyzowego nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę,
j) wystąpią inne, niż przewidziane powyżej okoliczności uzasadniające zmianę zawartej umowy, a zmiany te są korzystne
dla Zamawiającego i nie naruszają przepisów ustawy PZP,
k) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w okresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
2. Zamawiający dopuszcza również zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści, oferty na podstawie, której
dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji, gdy zajdzie, co najmniej jedna z okoliczności przewidzianych w art. 455 ust. 1 pkt
2) – 4) i ust. 2 ustawy PZP.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-16 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę poprzez Platformę: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-16 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-14

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.