Ogłoszenie z dnia 2025-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana nawierzchni jezdni drogi powiatowej 1700Z w Małkocinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Stargardzki w imieniu którego działa Zarząd Dróg Powiatowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684210
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Skarbowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Stargard
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 577 52 19
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdp.stargard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.stargard.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_stargard/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana nawierzchni jezdni drogi powiatowej 1700Z w Małkocinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0c5359d-a4ac-47c3-85ab-0e3e5cf7b6b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00581486
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029914/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Wymiana nawierzchni jezdni drogi powiatowej 1700Z w Małkocinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki w oparciu o art. art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą (tekst jedn. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 ze zmianami) zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług, które było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, jest zgodne z jego przedmiotem, a całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości dotyczące zamówienia publicznego pn.: Wymiana nawierzchni jezdni drogi powiatowej 1700Z w Małkocinie ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.09.2025 r. pod numerem 2025/BZP 00425303/01.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.1/ZP.3310.14.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie nowej nawierzchni jezdni z mas mineralno – bitumicznych w miejscowości Małkocin w ciągu drogi powiatowej numer 1700Z, na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową numer 1717Z do posesji nr 55, w zakresie wskazanym dokumentacją wykonawczą, odcinek długość 0,04 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26257,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26257,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26257,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MALDROBUD" Sp. z o.o. Sp. kom.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5971652742 REGON 320111772
7.3.3) Ulica: ul. Królewiecka 43
7.3.4) Miejscowość: Myślibórz
7.3.5) Kod pocztowy: 74-300
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MALDROBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MALDROBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26257,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
INNE PRZETARGI STARGARD
- USŁUGI OCHRONY IMPREZ ARTYSTYCZNYCH, NIEMASOWYCH ORGANIZOWANYCH PRZEZ STARGARDZKIE CENTRUM KULTURY
- Bieżące utrzymanie rowów i kanałów na terenie miasta Stargard w latach 2026-2027
- Bezgotówkowe usługi tankowania pojazdów i maszyn Bio Star Sp. z o.o. na stacji paliw w Stargardzie
- Obsługa informatyczna oraz nadzór nad posiadaną infrastrukturą informatyczną dla Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Stargardzie przy Al. Żołnierza 37.
- Budowa sali gimnastycznej wraz z niezbędną infrastrukturą w Strachocinie w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- Modernizacja ulicy Wielkopolskiej w Stargardzie
więcej: przetargi STARGARD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Przebudowa boiska sportowego w m. Sady wraz ze zmianą nawierzchni na poliuretanową oraz budowa piłkochwytów, ogrodzenia, zbiornika i utwardzeniem terenu w ramach "Budowa boiska typu Orlik w m. Sady"
- Poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych na terenie gminy Warka
- Budowa kładki pieszo-jezdnej na dz. 147 i 42 w m. Rakowa
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2026
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie miasta Zduńska Wola w roku 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





