Ogłoszenie z dnia 2025-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00458343/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-06
- 2025/BZP 00471578/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa organizacji Wielkich Finałów Turnieju Z Orlika na Stadionie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: FUNDACJA ORŁY SPORTU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012070310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Puck
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@orlysportu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://orlysportu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cad53fbf-51cc-41ac-971c-1794134bc6cd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Fundacja
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Promocja sportu
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa organizacji Wielkich Finałów Turnieju Z Orlika na Stadionie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cad53fbf-51cc-41ac-971c-1794134bc6cd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00581199
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00458343
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/10/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa techniczna, logistyczna i produkcyjna Wielkiego Finału II edycji Turnieju z Orlika na Stadion, odbywającego się w sobotę 15 listopada 2025 roku na stadionie PGE Narodowy w Warszawie, którego organizatorem jest Fundacja Orły Sportu. Zamówienie obejmuje przygotowanie infrastruktury technicznej, realizację nagłośnienia, oświetlenia, efektów specjalnych, obsługę brandingu oraz koordynację wydarzenia zgodnie ze scenariuszem organizatora.
Dodatkowo zadaniem Wykonawcy będzie zapewnienie nagłośnienia podczas kwalifikacji do Wielkiego Finału, które odbędą się 13 oraz 14 listopada na 2 obiektach sportowych: Legia Training Center w Urszulinie oraz boisko przy Stadionie Legii Warszawa w Warszawie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 387265,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 611285,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROFIEVENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221627009
7.3.3) Ulica: ul. Witolda Małcużyńskiego 26
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-171
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-22INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Zapewnienie tymczasowego schronienia wraz z wyżywieniem dla osób bezdomnych z terenu miasta Puck
- Zakup wyposażenia hali magazynowej z wydzielonym pomieszczeniem biurowym w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026.
- "Zakup wyposażenia sal lekcyjnych w SP im. Alojzego Stenzla w Strzelnie w podziale na II części"
- Świadczenie usług w zakresie usuwania pojazdów z dróg publicznych znajdujących się na terenie Powiatu Puckiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów.
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Józefa Dambka w Leśniewie w podziale na 9 części"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych Powiatu Puckiego w 2026 r.
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przełom Roku w Dzielnicy Wisła
- Bieżąca obsługa techniczna nieruchomości Książnicy Pomorskiej im. Stanisława Staszica w Szczecinie
- Działania informacyjno-promocyjne w projekcie nr FENX.06.01-IP.03-0003/25
- Pełnienie funkcji Koordynatora targów edukacyjnych, Asystenta targów, Specjalisty ds. organizacji spotkań zawodoznawczych, Specjalisty ds. dni otwartych, Specjalisty ds. koordynacji wizyt studyjnych
- Udostępnienie urządzeń energetycznych w czasie imprez plenerowych
- Obsługa techniczno-logistyczna urządzeń promocyjnych w 2026 roku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





