Ogłoszenie z dnia 2023-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00511621/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitoring w obiektach Zamawiającego w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010843854
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: S. Przybyszewskiego 80/82
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-824
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@opsbielany.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsbielany.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f46c9d16-8864-11ee-b55a-a22b2d7f700e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitoring w obiektach Zamawiającego w roku 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f46c9d16-8864-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00580978
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00435163/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługi całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitoring w obiektach Zamawiającego w roku 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00511621
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPSIX.26.3.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia są usługi całodobowej ochrony osób i mienia w siedzibie Zamawiającego przy ul. Przybyszewskiego 80/82 w okresie od 02.01.2024 r. do 31.12.2024 r., całodobowa usługa monitoringu obiektów Zamawiającego z radiowym systemem powiadamiania w obiektach:
1.1 ul. S. Przybyszewskiego 80/82 – siedziba Zamawiającego,
1.2 Al. Zjednoczenia 13 – Ośrodek Wsparcia dla Seniorów Nr 1,
1.3 ul. Wrzeciono 5A – Ośrodek Wsparcia dla Seniorów Nr 2
1.4 ul. W. Broniewskiego 56 – Bielańskie Centrum Wsparcia Seniora „Senior+”
oraz konserwacja i utrzymanie w stanie stałej sprawności eksploatacyjnej systemów alarmowych, systemu przeciwpożarowego i instalacji oddymiania we wskazanych obiektach Zamawiającego.
II. Przewidywana liczba godzin ochrony w okresie trwania umowy wyniesie 8 760 godzin. Wskazaną liczbę godzin przyjmuje się na potrzeby postępowania, w celu umożliwienia wyliczenia ceny ofertowej. Zamawiający zastrzega, iż faktycznie zrealizowana liczba godzin ochrony może ulec zmniejszeniu w zależności od terminu objęcia obiektu usługami. Ewentualne zmniejszenie zamówienia nie będzie skutkowało odpowiedzialnością Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż ewentualne zmniejszenie nie będzie większe niż 5 % zamówienia.
III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia będący integralną częścią niniejszego SWZ zawarty został w Załączniku Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318328,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 358590,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 318328,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MAXUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (MAXUS SP. Z O.O.)
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MM SERVICE MONITORING Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101446019
7.3.3) Ulica: ul. 3 Maja 64/66N
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-408
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
podwykonawstwo w zakresie wsparcia grup interwenycjnych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 318328,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Awaryjne zabezpieczenie pałacu w Sztynorcie , Wzmocnienie stropów w pom 0.08 i 1.07
- Świadczenie usług polegających na zapewnieniu nielimitowanego dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla Pracowników UDT, Członków ich rodzin oraz Osób Towarzyszących i Seniorów
- Zakup wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej i Elektronicznej Legitymacji Doktoranta oraz blankietów bez nadruku (...)
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego o DMC do 19T
- Remont placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 381 przy ul. M. Drzymały 1 w Warszawie
- USŁUGA WSPARCIA DLA MACIERZY DELL UNITY 480 F SERIAL NUMBER: CKM00202600044
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi ochrony osób i mienia oraz opieki nad ekspozycją muzealną w Muzeum Bitwy Warszawskiej 1920 w Ossowie
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych i interwencją grupy w budynku Sądu Okręgowego w Rybniku ul. Józefa Piłsudskiego 33
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w bud. Urzędu Mst. Warszawy Dzielnica Praga-Północ ul. Kłopotowskiego 15 oraz monitoringu systemu alarmowego lok nr 90 ul. Jagiellońska 60 w Warszawie
- Świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej, dozoru i ochrony mienia Izby Przyjęć Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie.
- Usługa ochrony fizycznej kompleksu budynków Fabryki Sztuki w Łodzi (FS) przy ulicy Tymienieckiego 3 oraz usługa zabezpieczenia imprez organizowanych przez Fabrykę Sztuki w Łodzi
- Usługa świadczenia stałej, całodobowej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób, mienia i obiektów na terenie Szpitala Specjalistycznego w Chorzowie.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.